20 bölüm.
"Beni özlediniz mi?"
"Are, Miss Kashyab? Sen ne zaman geldin?"
Lavanya gülerek içeri girer.
Arnav öne çıkar."Hoşgeldin Lavanya, Nani Lavanya beni aradı ben supriz olsun diye söylemedim."
Kuşi hemen Lavanyaya sarılır.
"Lavanya ji, çok özledim seni."
"Ofoo Chamkili sen hala aynımısın?"
Kuşinin gözyaşlarını siler."Hiç değişmeyeceksin değil mi? Sulugöz?"
Kuşi kafasını sallayarak 'hayır' der.
İkiside gülüşüp tekrar sarılırlar.
Sonra Lavanya herkesle selamlaşır, sarılır."Vahu Aarav çok yakışıklısın babana çekmemişsin."
Arnav şaşırır.
"Söyle bakalım sende Asr gibi hırçın, inatcı, asabimisin?"
Kuşi Lavanyanın koluna girer.
"Are Lavanya ji Aaravda aynı babası farkları yok."Aarav da şaşırır dönüp Arnava bakar.
Sonra herkes gülmeye başlar.
Salonda Nani ji, Anjeli, Kuşi, Arnav, Aarav, ve lavanya vardır.
Mami eşi yani dayı mama ji ve Akaş Payalin yanında yani yoladırlar.Nk ise duş almak için odasına çıkmıştır.
"Lavanya ji evlendin mi Londonda?"
"Hayır Di, evlilik için erken daha hem doğru insan bulunmuyor."
"Sen babamın eski sevgilisimisin şimdi?"
Herkes şaşırarak Aarava döner.
Lavanya gülümseyerek Aarava bakar."Evet, Aarav babanla ben eskiden nişanlıydık ama bitti ayrıldık."
Kuşi hem şaşırır, hem üzülür.
Arnavda belli etmez ama o da, bozulur.Lavanya ikisinde suratına bakıp gülmeye başlar.
"Aarav senin annenle babanın kalbi doğdukları anda birleşmiş. Pagwan istediği oldu. Ve ben Asr'ı Kuşiden başkasına yakıştırmıyorum. Kuşi babanı nasıl da yola getirdi. Hena di?"
"Billul haklısın Lavanya ji!"
Kuşi üzülmüş halde mutfağa gider.
Lavanyada farkeder arkasından gider."Chamkili? Ne oldu? Niye üzüldün?"
"K-khuç ni."
"Ofoo Chamkili seni tanıyorum. Az önce söylediklerime üzüldüysen İ'am so sorry."
"Nahee, Lavanya ji özür dilemene gerek yok."
"Seninde üzülmene gerek yok. Evet geçmişte bir takım şeyler oldu. Ama şimdi hiç bir önemi yok. Siz ikiniz adına ben çoook mutluyum."
Kuşi yine Lavanyaya sarılır.
"Ee? Ne yaptın londonda? Bunca sene niye dönmedin?"
"Erkek arkadaşım izin vermiyordu gelmeme bende ayrıldım, geldim."
"Kya? Kyu? Neden ayrıldın?"
"Açıkcası bahane oldu ingiliz erkekler çok sıkıcı. Ben kendime hintli bir rac kumar bulacağım."
"Sende hiç değişmemişsin Lavanya ji. Burada uzun kalacakmısın?"
"Ne o? Beni göndermek mi istiyorsun? Hiç heveslenme gitmiyorum bir yere evlenene kadar burada kalacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Arnav & Khushi (Dizinin devamı)
RomanceHerkes için 398 bölüm final olabilir ama bizim için hayallerimizde hep yaşıyor #ArShi aşkı ve ben hayallerimi kaleme almaya karar verdim. Allah utandırmasın :D