Ochii inca ma usturau,i-am deschis incetisor.Totul era in ceata.Minile si picioarele mi-erau legate.Ranile ma ardeau.Am clipit de cateva ori,acum totul era clar,Capturata de propriu-mi frate.Am incercat sa ma eliberez,dar in zadar,mainile ma dureau mai tare acum.Am auzit o voce,care putea fi doar a fratelui meu,Mike.
-Unde e Styles,acum ca sa te salveze?!Iti zic eu,nu e aici,te-a uitat,ai fost doar un jeg pentru el,dar nu m-ai crezut,esti o curva la fel cum a fost si mama.
Mi-am facut mai mult curaj si l-am scuipat.Saliva mea era pe fata lui nenorocita.M-a plesnit ca pe o javra.Nu avea dreptate,era un mincinos,il iubeam pe Harry si inca il iubesc cum o face si el.
-Tarfo,ar fi bine sa nu prinzi atat curaj,ca o patesti,m-a avertizat el.
O lacrima mi s-a scurs pe obrazul stang.Odata cu lacrima,ochii mei sau stins.Auzeam tipete si urlete.Nu puteam sa imi dau seama cine,dar stiam ca nu mai sunt prizoniera,stiam ca sunt libera,dar unde?Nu se mai auzea nimic era totul asa frumos,pasarelele ciripeau in jurul meu,mai multi oameni se plimbau si radeau,era in loc perfect.M-am asezat pe iarba,dar n-a durat mult sa ma ridic,am zarit o fetita ,mica,blonda,creata cu ochii verzi,era atat de frumoasa,era Kate,fetita la care am tinut mult,copilul meu care n-a apucat sa iasa din spitalul nenorocit.Am alergat spre ea cu bratele deschise,dar cand m-am apropiat,lumea aceea s-a despartit in doua,ea pe o parte si eu pe cealalta.
-Kate!Am strigat speriata.
-Mami,se auzi vocea fetitei plina de durere.
Acum nu mai eram acolo,totul fusese doar o viziune idoata care a disparut.Eram intr-un spital,sau cel putin fnatoma mea.Ma plimbam de colo,colo,uitandu-ma la zarva provocata in salonul 8.Eram eu,nascand-o pe Kate,la cei 18 ani ai mei.Vocea doctorului se auzi in tot salonul.
-Am pierdut copilul...Repede sa nu pierdem si fata!
Priveam cu ochii inlacrimati,la fel privea si un baiat cret,inalt,cu ochii verzi.Era el,Harry.Am fugit catre el,dadeam cu pumnii in el dar nimic,nu era cu mine.Il auzeam cu tipa spre salon.
-Willow,respira,te rog,respira.
Nu puteam sa o fac,am intrat in salonul in care se afla trupul meu.L-am zguduit,dar nimic.M-am uitat in stanga si am vazut copilasul mic,plin de sange.Ma mintise,Harry ma mintise,Kate am mea nici nu fusese nascuta.Am intrat la loc in trumpul care era resuscitat.
-Are puls!