Departe de adevar

321 12 0
                                    

-Asa,Willow,respira.

Nu puteam sa cred,ca m-a mintit.Fratele meu are dreptate si no pot crede ca spun asa ceva.Mi-am intors capul spre geamul salonului,o lacrima s-a scurs pe fata-mi palida.M-am uitat cu durere in ochii lui.Desi tot nu stiam ce se intampla.Momentul asa din viata se derula,de parca viata mea voia sa stiu adevarul.Am inchis ochii,dar m-am trezit in aceeasi camera,legata de patul jegos si cu fratele meu in fata.Ranjea,de parca stia ce s-a intamplat

-Ti-am spus,surioara,dar ai fost incapabila sa ma crezi,te minte,te-a uitat.

-Inca nu pot sa cred.

-Un singur lucru poti face Willow,sa te razbuni!

Am inchis ochii ,de data asta trezindu-ma la o cafenea.Mai exact la cea in care eu cu Harry ne intalnisem.Eram in rochia pe care am avut-o si atunci.Ma uitam peste tot.Cautandu-l.Apoi l-am vazut,vorbea cu o alta fata.El imi spusese altceva.Spusese ca eram prima fata cu care vorbise.Am fugit spre el,l-am zguduit,dar nu facea nimic,era prea atras de fata aia.Mi-am indreptat ochii spre iesirea cafenelei.A iesit cu fata aia din ea,tinandu-se de mana.Am intors capul spre masa unde stateam eu,eram singura.Am iesit si eu pe usa cafenelei,trezindu-ma tot cu Mike.

-De ce a facut asta?!De ce m-a mintit?!

-A profitat de faptul ca nu puteai sa-ti recapeti memoria,si-a batut joc de tine,dar dupaia s-a indragostit de tine.El era asasinul care trebuia sa te omoare.Ai iesit din fratie,pentru el,surioara si acum uite ce-ai facut.

-Minti!

-Ai vazut cu ochii tai!

Refuzam sa-l mai privesc in ochii.Avea dreptate si eu stiam asta.Ma simteam prost pentru ca-l mintisem.Usa camerei aceleia,fusese trantita de perete,era aici,Harry era aici.Un foc de arma s-a auzit.Fratele meu trasese in el.Tipam la el sa-l lase.Pana ce fratele meu primise un glont fatal,in cap.

Deci asta este primul capitol.Sper sa va placa si sa fie mai bun decat primul cu Harry.Astept parerile voastre si chiar si schimbari daca vreti sa imi spuneti.Le primesc cu cea mai mare caldura.Si scuze pentru greseli.

Xoxo,Antoo

Trust me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum