Si uite-o ca sa trezit.Am zguduit-o un pic ca sa se trezeasca de-a binelea.A facut ochii mari,si si-a pus mana,in semn de aparare la fata.
-Harry,nu ma lovi,te rog.
-Ce ai ,nu o sa te lovesc.Nu acum,am adaugat.
-Mi-e foame.
-Nu mananci,nu bei,nu faci nimic,am zis amenintand-o cu cutitul.
-Dar...o sa mor.
-Nu m-ai lasat sa termin...vei avea niste reguli.
Regula 1.
Nu mananci,bei fara sa vreau eu.
Regula 2.
Nu tipi sau ridici mana la mine.
Regula 3.
Te imbraci cum am eu chef sau cand am,adica poti fi si goala.
Regula 4.
Faci ce vreau eu,ca sa o poti vedea pe Kate.
Regula 5.
Nu iesi afara de aici,fara mine.
-Capis?!
A dat din cap aprobator si s-a trantit in pat.S-a uitat urat la mine si atunci am plesnit-o.Atunci mi-a venit o idee,daca tot o dominam ,logic ca ii puteam impune imediat una din reguli.Am zambit malefic si i-am dat una din bretelele maieului jos.
-H-Harry...ce faci?
-Vreau sa fi goala.Dezbraca-te.
-D-Dar.........
-Niciun,dar tarfo,fa ce-ti spun.
S-a dezbracat de hainele ei negre si s-a intins in pat.Era asa cum o lasase Dumnezeu(proasta replica).Mi-am pus mana pe abdomenul iei si ea a scancit la placerea provocata.N-a comentat,doar a inchis ochii.
Deci am terminat un nou capitol,sper sa va placa si sa il cititi.Sa lasati pareri si voturi,daca va place si daca vreti bineinteles.Credeti ca Harry o sa o faca cu Willow?
Si sa nu uit,scuze de greseli,dar ma grabesc si mai imi scapa vreo prostie,doua.
-Xoxo,Antoo.