Va fi greu.

160 16 4
                                    

-Va fi greu sa traim cu atatia oameni care va vor moartea.

-Cum adica care ne vor moartea?Credeam ca s-a terminat tottul.

-Ei bine nu.Fratele tau te vrea moarta.Si acum mai stie si de copil.

-Oh nu,cred ca mi se face rau.Poti sa o ti pe Kate?

Mi-a luat-o din brate si eu pur si simplu lesinasem.Trebuia sa fac lumea asta mai buna pentru fica mea,dar cum s-o fac cand 10 de oameni vor sa ne omoare.Harry nu le putea tine piept tuturor.Dar Kate care e doar un bebe.L-am auzit pe Harry cum striga dupa asistenta sa vina.In final a ajuns si aceasta care a spus ca e normal sa lesin,pentru ca sunt epuizata,i-a zis lui harry sa plece si sa ma lase sa dorm un pic,si mai ii spusese sa o lase si pe Kate.Oh nu eu nu puteam sa ma trezesc.Si daca cineva intra pe geam si o lua pe Kate.Lesin nenorocit si organizatie la fel de nenorocita.Dar pana la urma Harry era pe partea cealalta,il puteam striga,cred.Dupa un somn lung m-am trezit si eu.Kate era la locul ei in patut.Am vrut sa ma dau joos din pat ,dar cand sa fac prima miscare Mike a aparut la patul copilului de nicaieri.

-Mai,mai,mai uite ce avem noi aici...Micuta mea nepoata,Kate nu?

-Las-o in pace Mike! Harry e alaturi.

-Nu nu mai este,se pare ca are treaba.

-Esti un nenorocit.Cum ai intrat aici?

-Pai voiam sa intru pe geam,dar n-am putut,asa ca am spus la recepte ca-s fractu si m-au lasat.Am avut noroc Hary nu mai era langa salonul tau.Acum sa ne intoarcem la frumoasa mea nepoata.

A atins-o pe obrajori cu cutitul de cateva ori.Am vrut sa ma dau jos din pat,dar nu puteam eram legat,de asistente.Spuneau ca pot avea vreo crizza sau ceva si ca daca ma dau jos o sa patesc ceva.Asistente idioate.Copilul meu e pe cale sa fie ucis si lor le pasa de criza mea.

Un capitol scurt,stiu,dar sper sa va placa si ce credeti ca o sa se intample cu saraca Kate.Va muri sau nu?Lasa-ti parerile mai jos si daca considerati ca trebuie si cu un vot.

-Xoxo, Antoo

Trust me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum