Impusca-ma!

125 9 2
                                    

-Esti un las!Daca voiai sa te razbuni o faceai pe cineva de masura ta!Dar nu Mike e prost si se razbuna pe un copil de 6 saptamani.Bravo,felicitari,ce sa mai zic esti jmen.I-am spus eu incercand sa intimides.

-Taci! A zis scotand un pistol,din bocanc.

-Hai!Impusca-ma!Omoara-ma.Doar asta stii sa faci.Mereu omori oamenii,esti obisnuit cu asta.Fa-o oricum nu mai am pe nimeni caruia sa-i pese de ce se intampla.Hai odata!

-Nu asa functioneaza surioara....Ne-ai tradat,ne-ai tradat pentru un idiot care nu te mai poate apara.Orice miscare ar face ar intra in puscarie,deoarece a iesit din organizatie,sperand ca isi va face o viata normala alaturi de o familie.Dupa ce ca te-a cumparat nici nu pot sa-mi inchipui cum poate sa numeasca asta familie.

-Tu m-ai vandut!Am zis eu scuipadu-l intre ochi.

S-a apropiat de mine si m-a plesnit.M-am uitat urat la el.As fi vrut ca harry sa fie aici,dar nu mai putea face nimic.Unde-mi era fratele ,pe care l-am iubit?Unde?

-Te-am vandut ca sa pot sa te scot din organizatie,trebuia sa platesc cu bani sau cu viata mea,ramai o tarfa,esti una.De ce te afli in spital?Sti din ce cauza?Din cauza ca esti o tarfa!Nu mai pot sa te ajut surioara.Copilul tau tre sa moara,nu poti avea u copil cu un baiat din alta organizatie.

-Sa ma pupe undeva organizatia masii!

Voiam sa-i spun mai multe,dar atunci a intrat asistenta cu niste fise in mana.S-a uitat pe la fire si mi-a aranjat patul,apoi s-a uitat urat la fratemiu.Apoi m-a dezlegat.A iesit din salon,cum a facut si Mike.

-Ne mai vedem surioara.

Fix cand plecase si asta a inceput si Kate sa planga.M-am dat jos din patul nenorocit si m-am dus catre patutul ei.Nu reusisem sa o scot din spitalul asta.Am pupat-o pe frunte si am inceput sa-i cant un cantec de leagan.Poate avea dreptate poate era mai bine sa ma despart de Harry,sa-l uit s sa-mi reconstruiesc viata.Dar il iubeam,si stiu bine ca si el o facea.Am pus-o pe Kate la loc in patut,ea adormind.Arata exact ca tatal ei.

-Hei,esti bine?

-Da,am mintit.

-Asistenta a zis ca maine poti pleca de aici.

-Harry trebuie sa discutam.

-Bine dar nu acum!

-Nu incerca sa-mi spui mie ce sa fac ok?

-Ce dracu ai?Credeam ca nu mai revenim la tipete si urlete.

-Numai din cauza ta se intampla totul.De ce n mi-ai spus ca ai iesit din organizatie,de ce?

-Pentru ca nu era treaba ta!Si am iesit pentru tine!

-Minti!Crede-ma ca daca nu-mi spui adevarul chem paza spitalului si le spun ca m-ai agresat.

-Willow tu te auzi?

S-a apropiat de mine si mi-a luat fata in palme.A vrut sa ma sarute pe buze dar m-am ferit.

-Hai babe,nu face asta acum,suntem fericiti.

-Suntem pe dracu!

Trust me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum