L-am lasat cu ochii in lumina becului,din spitalul ala amarat si m-am asezat cu Kate pe patul meu.A venis si el langa noi si ne privea ca si cum nu mai vazuse o pasare pe cer,o inghetata,un copil,o mama,intelegeti voi.A mangaiat-o pe Kate pe cap,apoi a sarutat-o pe frunte.Kate a inceput sa planga din nou si de data asta nu reuseam sa o linistesc.
-Da-mi-o mie,a spus Harry bland.
I-am dat-o in brate pe Kate si m-am intins in pat.Simteam ca o sa explodez.Pur si simplu nu mai suportam viata mea de rahat.Ochii verzi ai lui Kate se plimbau pe chipul tatalui ei.Incet,incet a adormit.Harry a pus-o in patut si s-a intors spre mine.
-Imi pare rau,spuse punanduse pe patul meu.
-Imi pare rau ca nu ti-am spus.Nu stiam ce sa fac mi-era frica ca te voi pierde.Daca aflai,ma bateai la cap ca nu mai avem mare protectie si ca putem muri.Dar nu se va intampla asta.As infrunta o armata intreaga pentru tine si Kate.Te iubesc,Willow!
Mai aveam un pic si inceap sa seman cu cascada Niagara.Lacrimile parca nu mai puteam sa mi le stapanesc.
-Si mie imi pare rau.Fratele me ma influenteaza.Spun si cateva lacrimi isi fac aparitia.
-Fractu' a fost aici si eu acum aflu?! Te putea rani Kate de ce n-ai tipat?
-Ho nu te mai ambala asa. Unu la mana si eu amaflat acum ca ai iesit din organizatie si doi la mana,ii zbura creierii lui Kate.
Harry a oftat si a facut o figura de vinovat.
-Will,mai trebuie sa-ti spun ceva ce sper ca Mike n-a aflat inca.M-am introdus intr-o noua organizatie.Ceam mai buna din toata Londra.Sunt mana dreapta a lui Ty,seful.Nu vreau sa scoti niciun cuvant despre asta.Ok?Vreau sa stai calma si sa te relaxezi.
Am vrut sa deschid gura dar degetul lung a lui Harry mi-a acoperit-o.M-a sarutat tandru pe buze si s-a intins pe pat langa mine.De cand intrase?Cum se infiltrase in Zen?Ce a facut de-i mana dreapta alui Ty?
Multe intrebari la care eram sigura ca nu voi primi un raspuns atat de repede.Harry m-a luat in brate.
-Vreau sa plec de aici sa o scot pe Kate afara in lumea reala Harry,acum.
-Bine,iubito iesim acum.
M-am ridicat din pat si m-am schimbat cu ajutorul lui Harry in niste haine lejere.Am luat-o pe Kate in brate si Harry mi-a luat geanta si telefonul.Am iesit din salon,indreptandu-ne catre iesire.Am iesit pe usa spitalului,nevazuti.Probabil asistentele o sa se traga de par ca m-au pierdut.Am urcat in masina sport a lui Harry si am plecat.
Nu stiu unde mergeam pentru ca o casa nu mai aveam de mult.Am oprit in fata unei case imense care arata extrem de luxoasa.In curte era o gradina mare cu iarba verde ai pufoasa.O piscina mare plina cu apa curata si limpede.
-Harry a cui e casa?
Nu mu-a raspuns doar a ciocanit la usa si am asteltat cateva minute si un barbat bine facut de vreo 20-27 de ani care era muscolos ca Harry,avea ochii de un albastru inchis si parul blond spre saten.El era Ty.