Lupta pentru ea!

149 6 0
                                    

Willow's POV

S-a apropiat de buzele lasand un scurt sarul.Am oftat.S-a uitat adanc in ochii mei,de data asta cu partea buna.E atat de schimbator,dar deja ma obisnuisem.A tras patura de pe pat pe mine si m-a pupat pe frunte.De ce?Niici eu nu stiu,dar asa el acum ma bate si-apoi e dragut cu mine.

-Pot sa te intreb ceva?

-Zi repede,am treaba.

-Kate traieste?

-Bineinteles,totul a fost o inscenare,moartea ei,sti ca fratele tau mi te-a vandut nu?

-Ce-a facut?

-Deci nu stiai....Culca-te acum ,curvo!

Vedeti,e complet schimbator.M-am intors pe o parte a patului ca sa incerc sa adorm,dar nu prea am reusit.Ma gandeam la Kate,la ce face,este doar un bebe.Harry s-a intors de la acea treaba,auzisem usa.A intrat in camera si ma privea din tocul usi cu un bebelus in brate,de data asta cu privirea lui intunecata.Era Kate,era acolo cu Harry.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Doar cu credeai ca-i fac ceva e si copilul meu.Daca vrei sa o mai ai, lupta pentru ea,cum am luptat eu pentru tine.

Doar asta era in mintea mea.Doar asta.Harry si Kate.Doar asta se auzea in tot salonul.Era doar un cosmar.Intradevar imi recapatasem memoria,dar nimic din intamplarile precedente nu era real,Cu exceptia faptului ca fratele meu chiar ma vanduse lui Harry.Harry chiar se comportase urat cu mine la inceput,dar acum ma iubea,credeam nu eram sigura.Eram gata sa deschid ochii si sa ma trezesc din nenorocita de coma,sa o vad pe Kate sa o iau in brate.Dar sa-l vad si pe demonul pe care il iubeam.Cel care m-a cumparat ca sa fiu doar o jucarie sexuala,dar insemnam mult mai mult de atat.Eram a lui.

Am facut pasul cel mare si am deschis ochii.Era acolo cu Kate,dormeau amandoi.M-am aplecat sa-i sarut pe frunte dar Harry m-a prins de mana.

-Nu face miscari bruste!Te ranesti.

-In.momentul de fata nu-mi pasa,crede-ma.

Mi-a dat-o pe Kate in brate.Parca imi citise gandurile.Am sarutat-o pe frunte.

Trust me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum