Harry's POV
Am deschis ochii,din nefericire tot legat eram.Privirea mea o cauta pe Jenifer,şi-am gasit-o moartă,într-o baltă de sange.Sângele venind de la cap.Mi-am dezlegat mâinile cu greu si am fugit către Willow,era singura care o putea omorî.Mi-am tras gluga jachetei pe cap,pentru a nu fi recunoscut.Am ales sa merg pe jos,deoarece n-aveam niciun ban de taxi.
Cam într-o ora am ajuns in fata usi lui Willow.Am deschis uşa fară să bat.
M-am uitat dupa Willow prin living,dar nu era acolo.Am urcat sus şi-am găsit-o în dormitor.
-Ce faci aici,Harry?!
-De ce ai omorât-o?!
-De treflă.
Nu că imi păsa de Jenifer,dar de ce o facuse pentru mine,eram total
confuz..
-Lasă sarcasmu!
-Mda...pleaca.
-Si dacă n-am chef,am zis aproape cantand.
A venit la mine şi m-a in pins in perete.
-Ai grija, Styles!
Am apucat-o de păr si am dat-o cu capul de perete.Am crezut ca a murit,pentru ca nu se mai mişca.Dar într-un final se trezise.
-Harry ,te rog lasa-ma-n pace!Nu ma lovi,te rog...
Isi amintise totul.Toata viata ei.Doctorul nenorocit a avut dreptate.
Willow's POV
Toata viata mea fusese redata in fata ochilor ca prin minune.Mi-am amintit tot,tot.Fusesem cea mai buna din fratie,fusesem rea,eu eram fata care si-a dat viata pentru un baiat,dar lovitura nu fusese fatala,nu existase nici o Tiffany sau cum o chema-o.Mi-am amintit ca Harry mi-a schimbat viata la inceput,cel putin asa credeam,dar dupaia era cel mai mare demon.Nu puteam crede,chiar mintise si el si fratele meu.
-Nu o sa te ranesc,crede-ma!
-De ce te-as crede daca m-ai mintit.Mi-am adus aminte Harry,de tot.Esti un nenorocit!
-Ai grija cu vorbesti! A zis strangandu-ma de gat,nemaiputund sa respir si lesinand.
Harry's Pov
Ce ma fac acum ca stie?!Pot decat sa-i impun niste reguli cand se trezeste ca sa nu o omor de altfel.Este o curva,ce altceva sa-i fac.Fratele ei mi-a vandut-o.Trebuia sa o fac sa ma asculte si sa-si piarda tupeul pentru ca (,)cu nervii mei nu se joaca si o sa o pateasca,sperc si-a amintit si asta.
Si am revenit cu un nou capitol.Nu este unul lung sau interesant,dar sper sa va placa si sa treceti cu un vot sau un comm si pe la mine dragilor.Vreau sa-i multumesc lui @TelemeaBlack pentru ca la fiecare poveste mi-a fost alaturi si mi-a zis sa le continu-i si apreciez asta si daca vreti sa vedeti ce scrie si ea sau ce povesti are treceti si pe la ea,la profil,este geniala.
-Xoxo,Antoo