Hei!Am venit cu noul capitol.Tarziu,stiu imi pare rau.Am uitat de wattpad odata ce am inceput scoala dar acum m-am intors,gata sa continui povestile.La acest capitol avem si o melodie care m-a ajutat sa scriu,"Love Will Remember" de la Selena Gomez.O sa va spun cand trebuie sa porniti melodia.Spor la citit!
-Nu...Harry e copilul meu eu decid ce se intampla cu el!Nu altcineva!
-E si copilul meu Willow!
-Nu-mi pasa.Te urasc,cum poti face asta?!Iesi,acum,pleaca,nu vreau sa te mai vad pana nu iti schimbi parerea.
*Porniti melodia.*
Doar a parasit camera.Mi-am pus fata in palme si am izbucnit in plans.Nici nu stiu de ce.Pana la urma Kate era o asasina la fel ca mine.Si stiam consecintele daca urmam sa o nasc.Nu regret nimic acum,dar mi-e frica de ce se va intampla.Sefa Zenului?!Cum e posibil,doar prin legatura de sange se alege sefa Zenului.Asta inseamna ca acum e a lui Ty sau a Taniei.Am auzit usa deschizandu-se incet parca persoana ezitand sa intre,probabil era Harry.
-Harry ti-ai schimbat cumva parerea si nu stiu eu?!
-Sunt Tania,masa e gata.
-Ah,multumesc ca m-ai anuntat dar nu vreau sa mananc.
-Bine.
S-a asezat langa mine pe pat si a inceput sa-mi mangaie spatele.
-Ai aflat vestea,deci?
Am dat aprobator din cap si un suspin mi-a parasit buzele.
-Nu o sa se schimbe nimic,nu-i asa?!Fiica mea va fii asasina in continuare.
Mi-a aratat un zambet si a aprobat.Asta era!Fiica nea era asasina si punct nu conta ca ma hlizeam eu sau ceva ea tot urma sa ma paraseasca.Tot nu intelesesem..Harry a spus ca ea va avea o copilarie normala dar va fii si defa Zenului.De cine va fii antrenata intr-un timp atat de scurt?
-Harry a zis ca avea o copilarie normala,cum se va intampla daca va fii sefa Zenului?
-Va avea pana la varsta de 10 ani dupa aia mama ii va da vestea si daca te intrebi cine o va antrena...eu sunt aceea.O sa ma intorc de pe insula o data ce impineste 10 ani.Bineinteles nu voi putea singura daia e si mama mea acolo.
-Ok,sunt gata sa o las sa fie asasina.Oricum asta era viitorul ei,o stiam de la inceput.
Tania,a parasit camera lasandu-ma singura cu Kate.Dormea atat de linistita.Am parasit intr-un final camera in cautarea lui Harry.Probabil era la masa.Sincer nu stiam unde e bucataria.Casa asta era imensa.In cautarea bucatariei am dat peste cineva.O fata...in lenjerie intima care parea atat de dezorientata.Mda...Tania nu o sa i-au in calcul fata asta pe jumatoate goala stai linistita.Mi-am zis in minte.
-Auzi sti unde e Ty? A zis fata.
-Probabil el nici nu iti stie numele,si cred ca nu are chef de fata ta in momentul asta.As zice sa te imbraci si sa pleci pana nu ajungi fara par in cap.
-Ok...cine esti tu?! Nu-mi zici mie ce sa fac,Ty ma iubeste!Si nu te atingi de parul meu superb si fata asta atat de frumoasa.
-Mda..te iubeste,sigur.Da esti frumoasa...pacat ca de la glezne in jos.
Atunci Ty a aparut de nicaieri si a fost putin surprins la vederea curvei care statea sa-mi povesteasca ce gama de sampoane foloseste si ca as avea si eu nevoie de cateva.
-Andreea...?!
-Nu,boule sunt Sara.Cum poti sa-mi uiti numele dupa ce a fost intre noi aseara.
-Asa cum am uitat si alte 200 de nume.Si crede-ma ca numele alea erau de oamnei importanti nu de la una ca tine.Ai hainele la usa,acum pleaca pana nu te bat.Sa nu te mai prind pe aici!
-Dar...iubitule!
Ty s-a uitat urat la ea si blonda a plecat plangand la usa.M-am uitat la Ty cu o fata de genu' "Iti bati joc de mine?!".El doar a inceput sa rada ca un nebun si sa ma ia de gat indreptandu-se catre bucatarie,sper.
Si asta a fost,plictisitor.Nu puteam sa pun actiunea in tot capitolul asta.O sa pun la urmatorul.Scuze pentru greseli!
-Xoxo,Antoo.