1.3

298 41 3
                                    

maria nem érezte, hogy készen áll. nem érezte azt, hogy készen áll mindenre. de itt volt ashton irwin a francba is, így persze, hogy nem akar lemaradni az izgalmas lehetőségekről. mi több, mi lehetne jobb egy segítő barátnál?

"nem hiszek neked, hogy tényleg találkozol ashtonnal"mondta hailey. maria legjobb barátja már 8 éve.-közösen élnek egy lakásban,mindkettőjüknek szüksége van egymásra, nem találtak jobb megoldást.

"tudom,oké? az izgatottság megfog ölni" mondta maria miközben sóhajtott egy nagyot. "remélem hordani fogja a kalapját, mert kurva jól néz ki benne."

"elmondom neki, hogy ezt mondtad" kacsintott hailey, erre maria bosszúsan nézett rá.

"oh a francba,van 5 percem elkészülni!" maria szeme elkerekedik és körbe néz a szobában, hogy megtalálja a táskáját.

mikor megtalálta egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el száját. "nem hiszem el, hogy elfogk késni."

hailey csak kuncogott legjobb barátján, "győződj meg arról, hogy ma este megkapod a farkát"(öhhmmm...ne kérdezettek semmit sexdd)

"hailey" maria megüti táskájával haileyt, aki nevetésben tör ki.

"befejeznéd,kérlek?" maria mosolygott egy jót legjobb barátján, "olyanok vagyunk, mint a depressziós haverok. együtt leszünk depressziósak. úgy értem,nem hiszem, hogy valaha is lett volna egy normális beszélgetésünk, kivéve ez-szóval ja"

"ne mondd ezt maria" ráncolta homlokát hailey. "ez elég felkavaró, mert nem tudom hogyan kellene neked segítenem."

"shhh, most viszont mennem kell" mondta maria, szorosan átölelve legjobb barátját.

mikor maria elhagyja lakását, azon gondolkozik, hogy hogyan történhetett ez. nem tudta elhinni. mi van ha azt hiszi róla, hogy csúnya, és majd ott hagyja? és mi van ha a fiú azt hiszi, hogy nem elég jó hozzá?

maria megrázta fejét, hogy negatív dolgok kimenjenek fejéből. nem akarta, hogy ez tönkre tegye a napját.

miután odaért, köszöntötte mrs.dinah, aki megkérdezte, hogy van, és hogy minden rendben van e.

ezután csatlakozott a körhöz, és egy nagyon jó barátja mellé ült le, erik mellé, aki egy mosollyal köszöntötte, a lány viszonozta.

folyamatosan nézte az órát, minden másodpercben, majd visszafordult az ajtó felé. csak látni akarta az ő napsugarát-a megváltóját.

mikor a telefonja jelezte, hogy üzenete érkezett, akkor ez ugrálásra késztette, de a többiek furán néztek rá, hogy mi is lehet a baja.

@ashywashy:kurva élet, sokkal szebb vagy, mint hittem.

11:28AM

@nightfallash:honnan tudod, hogyan nézek ki

11:28AM

@ashywashy:te vagy egyedül telefonon

11:29AM

@nightfallash:hol vagy

11:29AM

mégegyszer felnézett, maria a tekintetét az ajtó kicsi ablakára vezette. és akkor meglátta Őt. látta ashton kibaszott irwint, akinek az arcán egy mosoly volt.

twitter dm's - a.i(fordítás)Where stories live. Discover now