2.4

176 29 5
                                    

Gondoltam inkább a mai napra fordítom le,mert holnap nem nagyon lett volna rá időm😀
Remélem érthető lett a rész😄

"gondolja rendben lesz?"maria tompa hangokat hall.nem tudja ki lehet az,szemeit nem tudja nyitva tartani.túl nehezek.

"azt hiszem igen,vártuk,hogy felkeljen,de az nem most lesz"hallott egy öreg hangot beszélni,azt feltételezi,hogy az orvos lehet.

"n-nem hiszem el,hogy ez történt?"szólalt meg egy mély,mégis törékeny hang dadogva,hallotta őt nyöszörögni,és egy másik hangot is ami próbálta lecsillapítani.

mi történhetett?

maria próbált kicsit mozogni,de teste túl gyenge volt.

"m-maria!"hallota,hogy valaki rohan felé.aztán érezte,hogy ujjai összefonódnak.teste azonnal ellazult,de szemeit még mindig nem tudta kinyitni.

"baba,"mondta egy személy zokogva.nyilvánvaló,hogy a srác volt az.de ki a fene lehetett az?a hangja nem csengett a lány számára egyáltalán.

"mr.irwin,kitessékelem Önt és barátait a szobából."mondta nyugodtan az orvos,míg a nővérek leellenőrzik a lányt.maria szemei elkerekednek.az ember furcsán ismerős volt számára,de nem tudta hova rakni.

"k-ki vagy te?"nyögte ki maria,elhúzva kezét.ashton döbbenten nézett vissza rá,zavaros volt számára,hogy mégis mi történik.

"é-én ashton vagyok,nem emlékszel rám?"ashton könnyei lefolytak arcán.nem tudta elhinni,hogy ez történik.ez hihetetlen volt számára,hogy ez megtörténjen.

"én n-nem emlékszem,"mondta maria feszengve.szemöldökeit összeráncolva.zavarban volt.

"m-mi?"köpte oda ashton dühösen.aztán ránézett a doktorra néhány választ kapva."mi a faszért nem emlékszik?"

"mr.irwin,attól tartok,hogy elvesztette az emlékeit,"

twitter dm's - a.i(fordítás)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora