Nos hát itt van egy új rész😬
Remélem ez is olvasható és értelmes lesz,mert megint megszenvedtem vele😂
Viszont nagyon szépen köszönöm a 4k megtekintést és az 570 csillagot,imádlak titeket🤗💕"kiléptem a 5sos-ból,"mondta ashton az ajtókeretnek támaszkodva,maria pedig leesett állal nézte.
"ho-hogy mit csináltál?"nyögte ki maria,ez túlságosan is lesokkolta.érezte,hogy szédülni kezd.a kedvenc banda tagja csak úgy kilép a bandájából.
"kiléptem."ismételte ashton,közben nézte azokat a hipnotizáló szemeket amik minden szó jelentését elárulják.
"miért csináltad?"suttogta maria,közben ujjaival simogatta ashton karját.ennek hatására teste megborzongott érintése alatt...megnyugtató volt - szép volt.
"miattad csináltam,"ashton közelebb lépett mariához.érezte a lány szíve ritmusát,és nem tudott segíteni,de kissé elmosolyodott,ahogy mindkettejükön nyomás volt.
"m-mi?"nyögte maria.
"mindent elmondok egyszerre,ha beengedsz,"nyalta meg ashton ajkait,kemény tekintetét marián tartotta.
"oké,igen,persze."maria hagyta,hogy ashton belépjen a lakásába.hailey nem volt itt az elmúlt hónapban - nyaralni van a barátjával,jackkel.magára hagyta mariát,és persze pont akkor,amikor ashton meglátogatja.
szinte minden nap.
"szóval?"ült le maria ugyan arra a kanapéra,amire 5 nappal ezelőtt közösen ültek.
"szóval...kiderült,hogy luke és a többiek voltak ez mögött.arra kényszerítettek,hogy blokkoljalak meg ehhez hasonló,szóval ezért nem üzengettünk egymásnak.azt gondolták,hogy nem vagy jó számomra,pedig az vagy."ashton bűntudatot érzett...bűnös volt.maria minden fájdalmat átérzett a nagy semmiért.
"luke mondta,hogy 'ez volt a legjobb döntés',de igazság szerint nem.te vagy a legjobb az életemben,maria.te vagy az egyetlen számomra,tényleg te vagy az.már akkor rohadtul beléd szerettem mikor elsőnek megláttalak,és mikor elhagytál...utáltam magamat.azt hittem,hogy rájöttél annak az okára,hogy miért bántottam,és utáltam magamat annyira."ashton könnyei legördültek arcán,maria kinyújtotta kezét amivel letörölte őket.
ezelőtt még nem volt soha senkibe ennyire szerelmes.
"é-én nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon sajnálom,maria,"csókolta meg ashton bal oldali arcát,jobb oldali arcát,az állát,orrát,a homlokát és a nyakát."nagyon...nagyon sajnálom."
"re-rendben van,"ennek hatására megborzongott maria."nagyon szeretlek."
"szeretlek,"ashton elvigyorodott,ismét megcsókolta a lány orrát.az hitte,hogy ez aranyos volt.
"de ne lépj ki."maria belenézett szemeibe,ez szeretetet és boldogságot sugárzott felé.
ez boldoggá tette.
Ő boldoggá tette.
"miért nem?"
"mert egy csodálatos élet áll előtted,ashton,csak kérlek...gondold át még egyszer."könyörgött maria,ujjai összefonódtak ashtonéval.
"az életem,ami valaha is volt,azt csak is veled tudom elképzelni."ashton vett egy mély lélegzetet."de ha ez boldoggá tesz akkor,te kedvedért megteszem."
"nagyon szépen köszönöm.szeretlek,"vigyorodott el maria.testén izgalom áramlik át.
"nem annyira,mint ahogyan én szeretlek."
ESTÁS LEYENDO
twitter dm's - a.i(fordítás)
Fanfic@nightfallash:nagyon szeretlek 7:34PM @nightfallash:jó éjt Ash x 11:56PM @Ashton5SOS:szép álmokat,édes.x 12:01AM ------------------------------------------------- Írója:@-calumhood