2.6

58 6 3
                                    

"rendben, itt elhelyezkedhetünk," lépett be ashton a hotel szobába, kiengedve egy sóhajt. miután mariat kiengedték a kórházból, ashton úgy gondolta az lesz a legjobb ha vele marad egy ideig mivel a legjobb barátnője nyaraláson van a barátjával...valamint, a családja nem "elérhető" ahogy maria mondja - így ashton volt a legutolsó és egyetlen választása. 

"köszönöm, hogy segítesz nekem," mondta maria halkan, leülve a kanapéra ami az ágya mellett volt elhelyezve. óvatosan megdörzsölte fejét, ami egy fájdalmas nyögést váltott ki belőle.

"kérsz fájdalomcsillapítót?" mondta ashton aggódva, sietve maria táskájához, hogy megtalálja a gyógyszereket. 

"nem, nem! minden rendben van." mosolygott maria hálálkodva. "csak- csak nem értem hogy volt ez az egész egy álom."

"elmondod, hogy mi történt?" mondta ashton maria mellé leülve,  egy incselkedő mosollyal.

"hosszú történet," maria fújtatott egyet." túl hosszú, hogy egy álom legyen."

"van időm,"

és ezzel maria elmesélte. elmesélt mindent. attól a naptól kezdve mikor elsőnek találkoztak,  az első csókig, hogy mikor abba hagyták a beszélgetést, mikor ashton visszajött, mikor kilépett, és végül de nem utolsó sorban...mikor szerelmet vallottak egymásnak.

"wow," ashton kiengedett egy mély sóhajt, ledöbbenve. "é-én nem tudom elképzelni hogy ezt mind álmodtad."

"tudom," vonta meg vállait maria. "én azt mondom neked, túlságosan is valóságos volt, hogy ez megtörténjen." 

"erre csak egy megoldás hogy ez megtörténjen," vigyorgott szemtelenül ashton.

"és mi lenne az?" suttogta maria, miközben ashton közelebb hajolt hozzá. a szemei az ajkai és a szemei között cikázott ahogy egyre közelebb és közelebb hajolt.

"megfoglak csókolni, oké?" suttogta ashton, a lányt nézve határozottságért.

"rendben," bólintott maria.

"asht-" az ajtó szélesre kinyitva, okozva egy bummot!, ezzel szétrobbantva ashtont és mariat. "ink-inkább kettesben hagylak titeket," mondta vihogva calum, ezzel kilépve a a szobából.

"ezért bocsánat," vörösödött el ashton arca, miközben maria kuncogott. "nos, hol is tartottunk?"



twitter dm's - a.i(fordítás)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang