"emlékszem mindenre,"ült fel maria,próbált mindenre rájönni. nem tudta mi történt de most már rájött, hogy memóriavesztésben szenvedett.
"dehogy is emlékszel," mondta gyorsan ashton. "terápiás foglalkozáson találkoztam veled mrs dinahval, és elcsúsztál a mozgólépcsőn miközben mentünk kaját szerezni."
"mr irwin nem hiszem, hogy ezt el kellene-" az orvost maria félbeszakította, aki hirtelen mindenre emlékezett ami történt. emlékezett ashtonra...emlékezett, hogy mennyire is szereti őt és a bandáját.
"ez nem történt meg..." mondta maria, miközben vakarta fejét. "csókolóztunk, ezután haza mentél és hónapokig nem beszéltél velem, utána kiléptél a bandából!"
"soha nem tudnék kilépni a bandából, maria," kuncogott ashton. "soha, egy millió év múlva se."
"nem álmodtam, esküszöm!" vitatkozott maria, karba tett karokkal a mellkasa előtt. luke, michael és calum mostanra már kimentek, valami kaját szerezni. de ha hallották volna amit maria mondott akkor mindnyájan nevetésben törtek volna ki.
"maria, baba," ashton körkörösen simogatta kezét, mosolyogva rá. "ez soha nem történt meg."
"ezt hogy a fenébe érted?" maria elrántotta kezét ashtontól. "ez kibaszottul megtörtént."
"uram, jobb lesz ha pihenni hagyjuk miss rogerst," mondta halkan az orvos, kitessékelve ashtont a szobából. ashton egy gyors puszit adott maria homlokára mielőtt még kisétált volna a szobából.
"miss rogers," köszörülte torkát az orvos. "egészen pontosan nem tudjuk az egész szituációt de azt feltételezem, hogy volt egy álma a kómáján keresztül, ami roppant hihetetlen. nemsokára behívunk egy neurológust aki rájön a részletekre. de most azt ajánlom, hogy pihenjen amíg a dolgok helyre jönnek," az orvos elengedett egy mély sóhajt mielőtt egy mosolyt küldött maria felé, maria is ugyanezt tette, bólogatva.
nem tudta elhinni, hogy ez történik.
"oh, és kérem, miss rogers, legyen kedvesebb mr. irwinhoz. nagyon aggódott magáért, miközben saját magán kellett volna segíteni. be volt jelentve a kórházba egy héttel ezelőtt," mondta az orvos, rosszallóan.
"miért volt bejelentve?" billentette meg fejét maria. az aggodalom végig futott testén.
"öngyilkossági kísérlet miatt,"
DU LIEST GERADE
twitter dm's - a.i(fordítás)
Fanfiction@nightfallash:nagyon szeretlek 7:34PM @nightfallash:jó éjt Ash x 11:56PM @Ashton5SOS:szép álmokat,édes.x 12:01AM ------------------------------------------------- Írója:@-calumhood