Sziasztok gyerkőceim😌
Meg is hoztam a kövi fordított részt,néhol voltak problémák,de megoldottam,juhhé😄
Remélem értelemes mondatokat kreáltam és olvasható😅
Majd jelentkezem😘
Na de ennyit is akartam,csháá👋"tudom,hogy ez lassan 1 és fél hónapja
volt,"szünetet tartott maria,szemei kicsit könnyesek lettek,de nem sírt."és talán már el is felejtettél,d-de nagyon nagyon sajnálom,bármit is csináltam."tényleg sajnálom"suttogta maria a telefon felé,"valószínűleg nagyon elcsesztem,vagy túl sok szarságot mondtam magamról,amivel elkergettelek magamtól,vagy-vagy csak túl elfoglalt vagy.de nagyon szeretlek,és az a tény,hogy elhagytál a semmiből...fáj.kurvára fáj,de ez rendben van,hisz mindenki egyedül hagy."
megnyomta a küldés gombot,maria vett egy mély lélegzetet,nem hitte volna,hogy ez fog történni.azt hitte megtalálta azt az egy személyt aki megérti őt,de komolyan,ő csak egy rajongó.ez soha nem történik meg a való életben,vagy valaha,mariának tovább kell lépnie...nem volt érdemes több időt pazarolnia ashtonra,vagy is csak ezt gondolta.
és ez volt az a pillanat amikor sírva fakadt.régóta nem sírt,ez megmutatta a gyengeség jeleit,ő viszont érezte a fájdalmat,azt a fájdalmat amikor valaki elhagy,azt hiszem.
"mari"érkezett meg hailey,legjobb barátja,lélegzet elállva lépett be ahol maria tartózkodott éppen."mi történt?"
"é-én nem tudom,"maria könnyei csak folytak és folytak,nem tudta kezelni magát,"előző hónapban találkoztam vele,nem is,egy hónappal és három héttel ezelőtt."
"tudom mari,"ráncolta homlokát hailey,közben dörzsölte legjobb barátja hátát."és nagyon sajnálom,hogy ez történt,de tovább kell lépned baba."
"nem fogok tudni tovább lépni,"ellenkezett maria, nézett végre hailey szemeibe.olyanok voltak,mint ashtoné."olyan vagyok,mint egy kisbaba - te jó isten!"
"nem vagy az,"kuncogott hailey."ha valaha is találkozunk vele egy meet & greeten,biztos vagyok benne,hogy egy légtérben leszünk."
"remélem is."vont vállat maria,egy apró nevetéssel.hailey mindig felvidította.nem volt olyan jó benne,mint ashton,de segített neki.
"gyere ide"tárta szét karjait hailey,vigyorral az arcán."öleld meg anyucit!"
YOU ARE READING
twitter dm's - a.i(fordítás)
Fanfiction@nightfallash:nagyon szeretlek 7:34PM @nightfallash:jó éjt Ash x 11:56PM @Ashton5SOS:szép álmokat,édes.x 12:01AM ------------------------------------------------- Írója:@-calumhood