1x4

1.2K 63 15
                                    

Şimdi bildiğiniz gibi Supernatural'da Dean ve Sam Winchester kardeşler var. Belki bu bölümde onlara rastlayabilirsiniz :-)

"Başın belada." demişti.Arkam hala ona dönüktü.Yüzümde aşırı korkmuş ve şaşırmış iki ifadenin karışımı vardı. Yavaşça arkamı döndüm."Ne..Demek istiyorsun?" dedim. Yüzümdeki korkuyu görmüş olacak ki hemen "Sakin o-" diyecekti ama ben cümlesini bitirmesine izin vermedim. "Ne anlat?! Sakin olmamı bekleme!" dedim.Biraz nefes aldı ve " İblisler senin peşini bırakmayacaklardır." dedi. Ve benim ağzımı açmama izin vermeden , "Senin öğrenmen gereken çok şey var." dedi. "Ne demek bu?.. Ne öğrenmem gerekiyor?" dedim. Durdum. "Bence bir şeyler öğretemeyeceksin çünkü ben gidiyorum Andrea." dedim.Ve hızlıca kapıdan çıktım.Ehm..Bu yaptığım aptalcaydı,kabul ediyorum.Ama onu dinleyemezdim.Hem ne anlatacaktı?Hayaletlerin nasıl avladığını mı? Veya Koca Ayağın gerçek olduğunu mu söyleyecekti? Hayır,hayır.Kesinlikle olma-  ben bunları düşünürken arkamdan bir ses geldi.Herhalde bu bir vampir olamazdı , hahahah. Diye dalga geçiyordum ama ne yalan söyleyeyim korkmuştum. Yavaşça arkama döndüm.Aslında şu anda oraya bakmam değil kaçmam gerekiyordu.Ve bende bunu yaptım.Koşabildiğim kadar koştum! Ama arkamdan birisi daha koşuyordu.Hissedebiliyordum.Nasıl hissediyorum ki? Bunu düşünecek vaktim yoktu.En sonunda bir çıkmaza varmıştım. Filmlerdeki gibi evet.Duvara yaslandım ve ölümümü bekledim. Çünkü filmlerde genellikle gece yarısı olunca ve bir çıkmaza varılınca kız ölüyordu.Sonunda bir tane yaşlı adam karşıma çıktı.Derin bir oh çektim.Bir sorun  yoktu."Selly,Selly,Selly." dedi adam.Adımı nereden biliyordu? "Yaşlı bir adamı bu kadar koşturarak yormamalısın tatlım." dedi. "S-sen beni mi takip ettin?" dedim. Güldü.Sonra bana döndü ve gülümseyerek gözlerini kırpıştırdı.Gözleri şimdi tamamen simsiyah olmuştu.Şaka yapmıyorum!Sonra bir kez daha kırpıştırdı ve yeşile döndü yani gerçek rengine."S-sen...!" dedim. Şimdi düşünüyordumda belki de Andrea ile birlikte oturup bir şeyler öğrenmeliydim.Ama artık bunlar için çok geçti. "Alastair!" diye arkadan birisi. Veya geç değildi.Bu sırada ben duvara yapışmıştım o şey yani şeytan galiba beni duvara yapıştırmıştı.Aklıyla.Daha geriye baktığımda seslenen kişiyi gördüm.Yeşil gözleri vardı.Mmm.Yeşil gözleri- ne diyorum? "Kızı rahat bırak" dedi. "Ah,Dean geleceğinizi biliyordum." dedi, " Buraya varmadan önce takip edildiğimi anlamıştım" dedi. Ve gülümsedi.Dean denen kişinin yüzünde öfke oluştu. "Seni orospu çocuğu" diye bağırdı. "Çok kabasın." dedi Alastair.Dean ona koşmaya başladı, ama iki adım sonra arkaya doğru onu bir şey itti sanki.Ve duvara yapıştı.Şimdi arkadan başka birisi daha geliyordu.Kimdi bunlar?Ve beni neden koruyorlardı? "Sam!" dedi Alastair. "Seni bekliyordum." dedi. "İstediğin kişi benim Alastair, o masum kız değil!" dedi, "Anlaşma yapmak için geldik." dedi ardından."Kızı bırakırsan...Bir daha yoluna çıkmayız ve bilirsin , avlanmayız." dedi. "İyi bir seçim" dedi.Ve anlaşma yapmak için Sam'e doğru yürüdü Alastair elini uzattı,Sam'de elini uzatıyordu ki diğer elinde parlak bir şey vardı ve onu Alastair'e geçirdi.Ben yere düştüm ve koşmaya başladım.İstem dışı Dean'e yardım etmeye gitmiştim.Ne kadar aptalım!Kendi canımı kurtarmam gerekiyordu..."Teşekkürler" dedi. Ve ayağa kalktı.Sam Alastair'a bıçağı saplamıştı,kalbine.Alastair bıçağı kalbinden çıkardı ve "Biraz gıdıkladı." dedi. Sam Alastair'dan uzaklaşmaya başladı.Sonra Dean beni kucağına aldı? ve Dean ve Sam koşmaya başladılar.Eski ama sadece modeli eski olan bir arabanın önünde durduk Dean arka kapıyı açtı ve beni oraya koydu.Ellerimi gözlerime götürdüm,ağlamıştım.Farkında bile değildim.Daha da önemlisi bu ikili bana neden yardım ediyorlardı?Dean arabayı kullanmaya geçti,Sam'de yanına oturdu.Sonra kavga etmeye başladılar. "Çok güzel bir çift kavgası" dedim ve sırıttım.Şimdi Dean dikiz aynasından ,Sam ise arkasını dönmüş bana bakıyordu. "Biz kardeşiz."dedi Dean sinirli bir şekilde. "Mmm, özür dilerim.Ama bir sorum olacak.Siz kimsiniz ve bana neden yardım ediyorsunuz?" dedim. "Ne yani yardım etmeseydikte senin organların dışarı mı çıksaydı?!" dedi. "Dean!" dedi Sam."Bak açıklaması zor.." dedi, sonra "Şeytanlar." dedim ve gülümsedim. "Bunu nereden biliyorsun?Sen avcı mısın?" diye sordu. "Hayır avcı değilim,avcı ne ki?Her neyse. Arkadaşımdan biliyorum." diye cevapladım. "Arkadaşın kim?" dedi şaşırmış görünüyordu. "Andrea.." dedim. "Hey","Siz beni neden kurtardığınızı , kim olduğunuzu anlatın bende size arkadaşımdan bahsedeyim,ne dersiniz?İyi bir anlaşma?" dedim. Dean anlatmaya başladı,"Ben Dean Winchester bu da kardeşim Sam Winchester, biz avcıyız ve senin gibilerin hayatını kurtarıyoruz.Şeytan,vampir,kurt adam,hayalet avlıyoruz.Yeterli mi?" dedi. "Peki sıra bende..Arkadaşımın adı Andrea.Aynı evde yaşıyoruz.Sadece birkaç hafta önce böyle işlere bulaştığını öğrendim ama bu birkaç hafta değil daha uzun süredir varmış.Bana 'ben onlara hizmet ediyorum' gibi bir şey söyledğini hatırlıyorum. Ve bugün 'artık onlardan vazgeçtiğim için seni öldürebilirler dedi ben bu kadarını biliyorum" dedim."Onlara hizmet ediyormuş ha?", "Pek iyi bir arkadaş değil." dedi Dean.Uzun bir sessizlikten sonra çok saçma gelebilecek bir soru sordum hayaletler vampilrer gerçekse bu da olabilirdi.

"Koca ayak gerçek mi?"

Gerçekten kısa oldu ama aklıma bir şey gelmedi ve sanki bana göre biraz sıkıcı oldu :( Şimdiden özür diliyorum ama bir dahaki bölüm uzun olacak :D xx.Multimedia'da şarkı var dinlemenizi tavsiye ederim tabii Hunter'lar biliyordur :D Ve Multimedia'da Sam ve Dean var :D

İyi okumalar xx

Ben sınır koymaya karar verdim.Bu bölüm 5 Votes ve 4 comment olana kadar yazmayacağım. 

SupernaturalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin