-acıyor umhhhhaaa
-kapa çeneni göt beyinli. Ohh, umhh
-k-kai umhh b-biraz umhh yavaş olurmusun ahhh
*luhan'ın sözü üzerine biraz yavaşlar*
kai luhanın altında kıvranmasını ona yalvarmasını adıyla inlemesini beklerken kapı açılır ve içeriye uzun boylu sarı saçlı çocuk girer. Evet doğru tahmin ettiniz çocuğumuzun adı sehun.
-sana içeri gelebilirsin diye bişey söylediğimi hatırlamıyorum sehun.. *altındaki küçüğün deliğine son gel gitlerini yaparken konuştu*
-şey k-kai onun yerine ben devam etmek istiyorum *kai'nin kabul edeceğini bildiği için yavaş adımlarla yatağa yaklaştı*
- tamam sen kaşındın sehun madem küçük lulu' nun acı çekmesini istemiyorsun, ceza olarak sabaha kadar beceririm bende seni. *sinsice sırıttı ve luhanı odasına yolladı.
Sehun yatakta oturan çıplak bedene yaklaştı ve kucağına oturdu, bu kai için son noktaydı sehunun poposunu gördüğünde bile sertleşen adam bide o poponun tam penisinin üstüne oturduğunda neler yapabileceğini az çok hepimiz tahmin edebiliyoruz değilmi? Kai azgın bi gülümsemeyle kucağında oturan veledin dudaklarına yapışıp alt dudağı emmeye başladı. Umhh düşünsenize kai sizin dudaklarınıza yapışıp, alt dudağınızı emiyo ve siz tam onun sertleşmiş penisinin üstünde oturuyorsunuz umhhh, ama acı gerçek şu ki böyle bir şey hiçbir zaman olmayacak, kainin zaten iki tane sürtüğü varken size nahh bakar.. Siz hayal kurmaya devam edin sürtükler.. (Y/N: piçlik yapimm dedim :))
Kucağındaki bedeni yatağa yatırıp üstünde yerini aldı. Altındaki veledin gömleğinin düğmelerini açarak vakit kaybetmek yerine gömleği yırtarak beyez bedeni ortaya çıkardı umhh ne azgın bi kai dimi ama.. Beyaz boyna kafasını gömerken bi eliylede altındaki veledin pantolonunun kemerini çözüp pantolondan kurtuldu.
-ne yani boxer giymedinmi?
-hazırlıklı geldim *azgınca sırıtarak kai'nin dudaklarına yapıştı.*
Kai küçük veledi yatakta konumlandırarak parmağını veledin içine yollamadan önce "hazır mısın" dedi. Sehun onaylarcasına kafasını sallayıp o ince uzun sexi parmağın içine girmesini beklerken Opss.. Kai parmağını sehunun içine sokmaktan vazgeçip penisini deliğin etrafında gezdirerek uyardı, sehun korkuyla titreyen sesini aldırmadan konuşmaya başladı "N-ne yani alıştırmadan mı yapacaksın. K-kai çok canım NGHHHH" daha cümlesini bitirmeden kai koca penisini sehunun pembe deliğine sertçe itip gel git yapmaya başladı bile, sehunun attığı çığlık bütün evde yankılanırken içinden 'lütfen luhan kulakliklarını tak, çektiğim acıyı bilmeni istemiyorum' derken kai penisiyle daha hızlı gel git yapmaya başladı.
"K-kaii ahhh çok canım yanıyo. N-no-nolur biraz yavaş...umhaaaaaaa" tiz çıkan sesi evin bütün odalarında yankı yapıyordu. "Adımla inle Sehun-ah umhh" sehunun hassas noktasını ararken konuştu kai. "Umhh, işte orası, daha hızlı, ımhh" hassas noktasını bulan kai zevkten dört köşe olan veledin içine penisini daha sert ve daha hızlı itti. " umhh adımla inle bebeğim", "ımhh jongin biraz daha sert lütfen umhhh" sehun bittin sen kai penisinin yönünü değiştirirken konuştu " jongin mi? Sana kaç kere bana jongin deme dedim. Lanet olası sürtük bu gün o küçük deliğini parçalayacağım" sehun kai'ye gerçek ismiyle hitap ettiğinin farkina varmıştı ama artık çok geçti, çünkü kai onu şu an çığırta çığırta beceriyordu.
"Ahhhh l-lütfen yavaşla kai, b-ben özür umhaaaaaa" kai'nin yaptığı son hareketle sehunun deliği yırtıldı ve kanamaya basladı. İkiside boşaldıktan sonra acı içinde kendini yatağa atan sehuna tısladı kai."Sen kaşındın bebeğim seni sabaha kadar becermek isterdim ama yarın konserim var fazla yorulmamalıyım"
**********
Sabah erkenden kalkıp üstündeki menilerden kurtulmak için banyoya giderken luhanın kahvaltı hazırladığını gördü, yanına gitti ve arkadan luhana sarılıp boynundan öptü. Küçük beden korkudan titreyen sesine lanet ederek "b-bişeymi istedin k-kai" derken kai dahada sıkı sarıldı "seni istiyorum ama bu gün konserim olduğu için hemen hazırlanıp gitmem gerek bebeğim"dedi, boynuna bi öpücük daha bırakıp bonyoya doğru gitti. Ilık bi duştan sonra havlusunu beline sarıp Islık çalarak banyodan çıktı ve yatak odasına gidip hazırlandı.
Masaya oturup bi kaç bir şey atarken ağzına konuştu "sehun uyanmadımı hala?" karşısında oturan küçük beden kafasını olumsuz anlamında salladı. Kai masaya vurup ayağa kalktı, luhan korkudan kafasını kaldırmaya cesaret edemezken kai karşısındaki küçük bedenin çenesinden tutup kendisine bakmasını sağladı. Gördüğü şey karşısında daha çok sinirlendi "sana kaç kere söylemem gerekiyo ağlama diye, lanet olsun neden sizi o piçlerin elinden aldıysam" dedi. Karşısındaki küçük beden daha çok ağlamaya başladı. Kai ona zarar vermemek için sinirle ceketini alıp kapıya doğru ilerlerken bağırarak konuştu "HAZIR OL LUHAN AKŞAM O KÜÇÜK DELİĞİNİ PARÇALAYACAĞIM" kapıyı sertçe çarpıp çıktı.
Kai evden çıktıktan sonra koşarak sehunun yanına gitti küçük. "Hunnie uyan..!" sehunun moraran boynunu görünce kafasını çevirdi, yataktaki kanı farkedince ağlayarak sarıldı yorgun bedene. "Hunnie özür dilerim.. Sırf benim canım yanmasın diye kendi canının yanmasına izin veriyosun, yapma lütfen koruma beni.. Burda kalmak zorunda değilsin, git burdan kaç kurtul" Sehun gözlerini açıp yanindaki küçüğe sarıldı."burdan beraber kaçacağız lulumm ağlama, çok az kaldı"...
**********
Evdeyken sex düşkünü olan kai'miz, dışarıda masum, kibar, sempatik jongin oluverdi birden. Onun bu yüzünü sehunla luhan biliyordu yani jonginin sürtükleri. Konser alanına geldiğinde hemen odasına gidip soyunmaya başladı üzerinde sadece boxer kaldığında biri içeriye daldı ve kapıyı kapatıp iki kere kilitledi. İçeride kimin olduğunu bilmeyen küçük kapıya sırtını dayayıp bi süre gözlerini kapattı. Jongin küçüğün yanına gelip yüzünü incelerken konuştu " koca gözler, uzun kirpikler ve dolgun dudaklar, umhh tam benim tipimsın baykuş" küçük bu sesi duyar duymaz gözlerini açtı. Aralarında iki santimlik mesafe vardı ve jongin bu mesafeyi kapatıp baykuşun kalp dudaklarına bastırdı dudaklarını küçük beden olayın şokuyla gözlerini kapattı.
Birden olayın farkına varıp ittirdi jongin'i , "Ama sen benim tipim değilsin kara çocuk" dedi ve kapının kilidini açıp koşarak uzaklaştı ordan. Jongin hala olayın şokunu atlatamamıştı. 'Nasıl benim gibi birini ittirip kaçar ben kim jongin dünyaca ünlü İdol, huhhh nie bunu düşünüyorum ki?? Benim evdeki sürtüklerim daha sexi bi kere.. Ama onun dudakları çoook güze.. Ahhh kendine gel kim jongin o küçük baykuşu siktir et' Odada kendi kendine konuşurken birden kapı açıldı ve içeriye uzun boylu, pempe dudaklı sarışın çocuk girdi " yaaa kim jongin bu halin neee? Hemen hazırlan konser başlamadan önce seni yeni stajyerle tanıştırcam" diyip koltuğa yerleşti uzun olan, "hey kris karşında hazırlanmamı beklemiyorsun değilmi?" ayağa kalktı ve konuşmaya başladı kris " sikmem seni merak etme jongin, hem benim pandam var huhh..!" kris kahkaha atarken jonginde üstünü giyip hazırlanmıştı " hadi gidelim", "tamam jongin kafeteryadalar"
Kafeteryaya indiklerinde masada iki kişi oturuyordu biri krisin pandası Tao, peki ya diğeri kim yüzü görünmüyor. "Heyy Soo bak sana kimi getirdim" dedi ve tekrar kahkaha attı, çocuk heycanla arkasını dönüp jongine baktı ve birden koca gözleri dahada büyüdü " demek adın Soo ha!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hello Bitches!!
Hayran KurguKim jongin ünlü bir şarkıcıdır, dışarıdan oldukça uslu, iyi kalpli ve kibar biri gibi görünsede aslında dış görünüşünün altında sex düşkünü bi şeytan yatar. Bakalım dışardan uslu görünen jongin'imizin gerçek dünyası nasılmış.... İyi okumalar vote ve...