Banyodan krem aldım ve oturma odasındaki koltuğa geçtim, ceketimi çıkardım. Çatalın girdiği yer kanıyordu yavaşca. Gamze yanımdaydı. Bana ilgi göstermek istiyordu, kremi aldı ve karın kaslarımın üzerinde gezdirdi parmaklarını. Yavaşca ve acıtmadan sürüyordu. Benim teyzemin yarısıydı, bu kız. Küçükken mahallede top oynarken düşerdim ve teyzem yaralı yerlerime kremi yavaşca gezindirirdi. Acımıyordu ve masaj gibiydi. Biraz bekledikten sonra üzerini ıslak ve temiz olan bir bezle temizleyip sardı. "Aç mısın?" dedi. Acıkmıştım ve Gamze'nin de yanımda kalmasını istiyordum bu yüzden "evet" dedim. Yemek yapmak için mutfağa girdi. Yakında hayatımı paylaşacağım kadının yemeklerini test etmek için çok güzel bir zamandı. Mutfaktaki masaya oturdum ve izlemeye basladım. Her şeyi teyzem gibi yapıyordu. İlk önce tavanın altını açmış ve ısınmasını bekliyordu. Daha sonra üzerine yağ döktü ve ince ince kesmiş olduğu soğanları bıraktı. Üzerine domates ve birazda tavuk eti koydu. Tadının güzel olmasını umuyordum. Yemeği tabağa koydu ve beraber oturup yemeye basladık. Sade ve hoş bir edayla yiyordu. Bende ona uyum sağladım. Bu yaştaki bir kıza göre, yemek yapmayı mükkemmel bir seviyede öğrenmiş biriydi. Ben odama geçtim, o da mutfağı topladı. Film izlemek için kalabileceğini sorduğumda kabul etti. Macera filmiydi ve eğlenmiştik. Geç olmaya baslamıştı. Ben onu kapıya kadar geçirdim ve gitmeden ellerini boynuma koyup yanağımdan öptü. Kalbimi hissedemedim yada cok hızlı çarpması beni benden almıştı. Telefon numarasını almayı unutmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mandalinam Olur Musun?
Teen FictionHikayemizde genç iki insanin tanismasi ve yakinda yasayacagi guzel ve heyecanli olaylar anlatiliyor. Devami icin onayinizi bekliyoruz :)