⚡️Üzen Gerçekler⚡️

81 19 0
                                    

"Oğlum" diyerek söze devam etti Gamze'nin babası; "Şimdilik acele etmenize gerek yok, yaşınız genç, biraz tanışın ve biz de seni tanıyalım. Ayrıca ailenle de tanışmak isterim." diyince bana biraz güven eksikliği olduğunu anladım. Zafer Bey üzülmemi de istemiyordu fakat bana bir şans tanımıştı. Evet de dememişti hayır da dememişti. Bu arada saatin farkına varmıştım ve kalkmak için izin istedim. Beni kapıya kadar uğurladılar, en son kapıyı Gamze kapatmadan bana sarıldı ve beni sevdiğini söyledi. Biraz hayâl kırıklığı ile arabama geçtim. Babasının laflarını düşünüp duruyordum. O sıra da telefonum çaldı. Ekranda "Babam" yazıyordu, evet "Babam" yazıyordu. Bu yazıyı görünce çok şaşırdım ve hemen açtım telefonu. Babam: "Kardeşinin durumu çok kötü, Almanya'ya gelebilir misin evlat?" dedi ve kaldım öylece "Bu gece uçak kalkıyorsa hemen geleceğim" dedim. Neler oluyordu aceba, hayatımda bana "abi" diyişini duymadığım bir kardeş için neden içim cız etmişti? Ben kardeşime hep içten bir kin beslemiştim çünkü benden anne babamı uzaklaştıran sebepti. Ama gitmem lazımdı. İstanbul'dan Almanya'ya 2 günlük bir bilet aldım ve geç kalmadan havadaki meltemle bindim uçağa. Yol boyu düşündüm; büyük bir anne baba sevgisiyle büyüyen bir çoçuğun durumu en kötü nasıl olurdu ki? Düşüncelerim devam etmeden uçak gelmişti Almanya'ya. Attıkları adrese gittim, bir ev düşünüyordum ama karşımda bir hastane vardı. Katları hızlı hızlı çıktım, yıllardır gerçek bir baba hasreti çektiren adam karşımda duruyordu. Beyazlayan saçlarının ilerleyen yaşından dolayı olduğunu düşündüm. Gözleri doldu ve sarıldı bana. Daha sonra kendini artık tutamayıp "kardeşin kanser" dedi. Ruhumu ayak uçlarımdan yukarı doğru çekilmiş hissediyordum. Sanki biri bedenimi ele geçirmişti. Çok zorlanarak "Neden daha önce söylemediniz? Neden sustunuz baba!" dedim. Babam yutkunarak "Suskunluğumu hafife alma; konuşsam kaldıramazdın evlat." diyebildi.
Şimdi anlıyordum saçlarının beyazlama nedenini; bir yandan kardeşimin hastalığını bir yandan benden ayrı kalmak zorunda oluşu çekmişti saçlarının rengini, teni yorulmuştu ve artık mutlu olmak ister gibiydi. Peki annem neredeydi? Babama sorgulayan gözlerle baktım ve korkmaya başladım yoksa anneme birşey mi olmuştu?

Mandalinam Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin