Sabahın yorgun ışıklarında telefonuma bir mesaj gelmişti, yazan kişi tabiki mandalina tadı birisiydi. Heyecanlı heyecanlı açtım ve gördüğüm mesaj beni şoka uğrattı; "İlişkimizin daha fazla uzamaması ve burada bitmesi gerektiğini düşünüyorum." aynen bunlar yazıyordu. Neden şimdi böyle bir şey olmuştu, hem de benim onu ailemle tanıştırmayı düşündüğüm bir an da. "Bu düşüncenin sebebi nedir ?" yazıp mesajın karşılığını bekledim. "Başkasını unutmak için seni seçmiştim ama daha fazla üzülmeni istemiyorum." yazdı. Daha ne kadar üzebilirdi aceba.
Odaya annem beni uyandırmak için girmişti. Sabırsızlandığını ve Gamze ile tanışmak istediğini anlattı. Ben ise sırtımdan bıçaklanmışlığın ve kandırılmışlığın verdigi hisle sadece "bugün müsait değilim anne, artık başka zamana. İş yerinden aldığım izinin de süresi doldu, işe gitmem lazım" dedim. Annemin yeni ütülediği gömleği giydim ve kahvaltı yapmadan çıktım.
İş yerine geldiğimde bana "yeni başlayan iki tane stajyer olduğu ve benim onlara işi öğretmem gerektiği" söylenildi. Ofise girdiğimde karşımda iki tane güzel bayan oturuyordu; biri benim mandalina hatunum diğeri ise gerçekten hoş görünen ama bir o kadar da ilgimi çekmeyen biri. O sıra da aklımdan çok güzel fikirler geçti. Mesela ismini henüz bilmediğim bayanla benden daha bu sabah ayrılmak isteyen Gamze'yi kıskandırmak gibi.
Tabii sırada Gamze'nin yüz ifadesi vardı: beni gördüğüne bir o kadar şaşırmış ve karşısında oturan ikinci stajyeri kıskanıyor olduğu her halinden belliydi. Stajyer ismini söyledi "Berna".
Berna "işi öğretmeye benden başlayabilirsiniz, hem bakarsınız işten başka mevzularımız da oluşur zamanla" diyerek elimi uzun bir süre sıktı. Ben o sıra her şey oldu bitti sanıyordum ama Gamze " Bernacım o benim erkek arkadaşım ve biraz daha mesafeli olursan çok yakışır" dedi. Kız odadan çıktıgında Gamze benim kendine sarılacağımı felan düşünmüş olmalı ki yanıma geldi ve sarılmaya yeltendi ama kollarını aşağıya indirip "burası bir iş yeri ve ben herkesle sarılmıyorum " dedim (bunları söylerken içim cız etti).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mandalinam Olur Musun?
Dla nastolatkówHikayemizde genç iki insanin tanismasi ve yakinda yasayacagi guzel ve heyecanli olaylar anlatiliyor. Devami icin onayinizi bekliyoruz :)