B20 ..=)

779 36 0
                                    

Hanzade' den:

Partide yasadıklarım ve daha sonrasında Ayhan'la yasananlar beni oldukca yormustu .. Evime girdigimde kendimi cok yorgun hissediyordum .. Su an tek ıstedıgım sey sıcak bır dus alıp, uyumaktı .. Beynim karıncalanırken yasadıklarımı dusunmemeye ve rahatlamaya calısarak kendımı banyoya attım .. Elbisemi cıkarıp kuru temızlemeye gondermek uzere paketledım, ayakkabımı ve cantamı temızleyıp kaldırdım ve bu sırada doldurup banyo köpüğü koydugum küvetime girdim .. Her ne kadar yapmak ıstedıgım son sey bu olsa da gözlerimi kapattıgım da olanları dusunmeden edemedim ..

Öküz, hanzo diye basbas bagırdıgım adamın birlikte iş yaptıgımız en önemli kişi oldugunu, bu bölgenin en önemli asiretinin varisi ve neredeyse sahibi oldugunu ögrendim .. Bu da yetmezmıs gibi en yakın arkadasım, belki de Mardın'de edindigim ilk dostum oldugunu düsündügüm adamın bana asık oldugunu ve benden de karsılık alacagını dusundugunu ögrendım .. Iyı de ben ona hıcbır farklı davranısta ve vaatte bulunmamıstım nasıl böyle birsey hıssedebılmıstı kafamı kurcalayan temel sorular arasındaydı .. Ha bir de su soru vardı ki; bu konularla ilgili bundan sonra beni neler bekliyor ve nasıl davranmalıyım ??

Uzun süren bi iç hesaplasmadan sonra yapmam gereken seyin öncelikle Saruhan Bey ile konusup aramızda ki tatsızlıgı cözmem olduguna karar verdım .. Sonucta birlikte calısıcaktık ve ortamın gerılmesıne gerek yoktu bence .. Yasananlarda haklı oldugumu dusundugumden bu bır özür konusması olmayacaktı ki hem .. Sadece 'yeni bir baslangıc' konusması olabilirdi belki ..

Ayhan konusuna gelince; onunla eski tavrımı sürdürücek ondan uzaklasmıyacaktım .. Bu ona bir nevi dürüstlügü icin, duygularını bana actıgı ıcın verilmis bir ceza olurdu cunku ve o bunu hak etmıyordu kesınlıkle .. O iyi bir arkadas ve dosttu benim ıcın ne de olsa .. Kaybetmek istemedigim biri .. Bu tavrı devam ettirirken yine de temkinli olacagımdan ve onun hareketlerını gözlemleyecegımden emindim tabi .. Belki zamanla aramızda birseyler olabilirdi, sonucta dedigim gibi o cok iyi ve tatlı biriydi .. Ama zamanla, belki ..  Kesinlikle su an degil .. Ümit'in bana yasatmıs oldugu hayal kırılıgı, kalp kırıklıgı, güven eksikligi ve tabi ki üzüntü bu kadar tazeyken yeni bir aska yelken acamazdım .. Uzun bir müddet suren ilişkimden ve yasadıgım kötü olaydan sonra kalbimi nadasa bırakma yani bir süre dinlendirme niyetindeydim ..

Bu kararları alıp biraz daha sakinlestikten ve rahatladıktan sonra küvetten cıktım, dusumu aldım .. Kurlandıktan sonra altı pembe ve ayıcıklı üstü beyaz yarım kollu olan pijama takımımı giyip saclarımı örüp yatagıma girdim ve mışıl mışıl uyudum sanırım .. Tabi garip rüyalar esliginde ..

Sabah erken saatte kalktım, hava mis gibi oldugu ve bugun isyeri tatil oldugu icin kahvaltıyı dısarıda, belki de tarıhı bir mekanda yapma kararı aldım .. Hızla hazırlanıp üzerime beyaz zeminli, mavi desenlerin oldugu ip askılı uzun elbisemi ve beyaz sandaletlerimi gecirdim .. Hafif bir makjaj ve ucuk pembe parlatıcımı sürdüm .. Saclarımın örgüsünü actım ve dogal dalgasıyla bıraktım .. Mavi, minik cantamı zincir askısıyla omuzuma asıp ve beyaz mini triko ceketimi serin olma ihtimaline karsı elime alıp evden cıktım .. Birkac adım attıktan sonra otelin kapısında ki tanıdık siluetle hızımı yavaslattım ..

* Günaydın Saruhan Bey ..

- Ooo .. Günaydın Hanzade hanım .. Nasılsınız ??

* Tesekkür ederim .. Aslında sizi gördüğüme sevindim ..

Basını öne egdi ve gülümsedi .. Yine dudakları hafifce yukarı dogru kıvrıldı .. Ve belli belirsiz bir gamzesi oldugunu farkettim .. Bir anda dokunma, sevme istegi hissettim ..

- Bende bu itirafınıza sevindim .. Zira daha önce ki hicbir görüsmemizde beni gördügünüze sevinmemistiniz sanırım .. Bu bir ilk olmalı .. Umarım devamı gelir ..

Hafifce tebessüm ederek;

* Haklısınız .. Bende sizinle bu konuyu konusmak ıstıyordum zaten .. Sevinmemin sebebi biraz da bu yüzden aslında ..

- İsterseniz ofisime gecelim kapıda konusmayalım Hanzade hanım ..

* Yoo sorun degıl uzun sürmez .. Diyecegim su ki birbirimizi tanımadan gereksiz sekilde gerildik .. Her ne kadar haklı olsam da kendi adıma uzatmamayı düsünüyorum .. Sonucta beraber calısıcaz bir nevi is arkadası olucaz ..

- Haklı mısınız !! Yolun ortasında durdunuz ve haklı mısınız ??!!................ sesi fazla sert, soguk ama kontrollü cıkmıstı .. Dislerini sıkıtıgını farkettim .. Sinirlendiginde sag şakagında ve boyunlarında ki damarlar sisiyordu .. Su an  korkmam gerekliydi ama ben ilginc sekilde haz alıyordum .. Omuzlarımı daha da diklestirip, kendine güvenen bir ses tonuyla konustum..

* Bu size bana bagırma hakkı vermez ama !! Insanlar dalabılırler sonucta bunun ıcın onları suclayamayız degıl mı ??

- Pekala Hanzade hanım .. bu seferlik sizin dediginiz gibi olsun .. Ama bu seferllik ............tehditkar ses tonu, kaldırdıgı tek kası ve buz gibi bakan bal rengi o gözleriyle bu adam gercekten sürükleyici ve korkutucuydu ..

* Anlastık mı yani ??

- Siz istediginiz sürece neden olmasın .. Sorun yok...............icim rahatlamıstı sanırım .. Insanlarla sorun yasamayı genelde sevemesem de bu adamla sorun yasamayı neden bilmiyorum ama hic istemiyodum .. Aramız hep iyi olsun, bana hep böyle güzel baksın diye aklımdan gecirdigimi farkettigimde silkinip kendime geldim ..

* Sevindim .. Ben müsadenizi istiyeyim o zaman ..

- İse gidicekseniz eger bende o tarafa gidicem sizi bırakabilirim ..

* Hayır ise gitmiyorum izinliyiz bugün partiden dolayi .. Havayı güzel bulunca kendimi dısarı attım kahvaltı icin .. Otantik bir mekan istiyorum aslında henüz görmedigim, bilmedigim bir yer .. Öneriniz var mı ??

- Var aslında .. İsterseniz buyrun ben sizi bırakim ..

NOT: Merhaba herkese .. Bölüm cok uzun oldugu icin bir yerden kesmek ve iki bölüm haline getirmek zorunda kaldım .. En uygun kısım da burasıydı .. Bölümün devamı  'B21'  adlı bölümümüzdedir .. Lütfen okuyunuz ve oylayınız .. Tesekkür ederim ..=) Keyifli okumalar .. =))

NOT2: Medya da beyaz zeminli, mavi desenli, ip askili, uzun elbisem var .. Keyifli Okumalar .. =)

Beklenmeyen..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin