B42 .. =)

558 29 8
                                    


- Hanzade hastahaneye dönmemiz gerek !! Aga'm ...........

* SARUHANN!!!

Arabada, yol boyunca hüngüre hüngüre agladım .. Jet hızıyla arabayı kullanan Berdan sık sık beni kontrol etmeyi ve susturmaya calısmayı ıhmal etmiyordu .. Size hic bir dakikanın bir asır geldigi anlar oldu mu ??.. Son yarım saattir ben o durumu yasıyorum ıste .. Bitmiyor yol !!.. Bitmiyor .. Bilmesem fırcayı basıcam Berdan' a beni yolları dolastırdıgı ıcın sanki .. 

Kendimi oyalamak icin farklı seyler düsünmeye calıstıkca aklım depoda ki son dakikalarımız ve arabaya kosarak binip, jet hızıyla yola cıkmamız geliyordu .. Berdan hastaneye gitmemiz gerek deyince beynimden vurulmusa döndüm .. Onu kaybettigimi, ona birsey oldugunu düsündüm .. Agzımdan dökülen adıyla birlikte kendimi yere bırkıyordum ki Berdan yardımıma yetisti ve beni havada yakaladı .. O an duydugum seylere inanamıyordum ve beynimde yankılanıyordu ..

- Aga'm uyanmıs !..

O iki kelime bana yeniden can verdi .. Nefes verdi .. Yasadıgımı yeniden o an hissettim sanki .. O geri gelmisti .. Saruhan'ım bana dönmüstü, beni bırakmamıstı .. Ne yapsam ödüyemezdim bu can borcun artık ona .. Onun ölmesi benim kalbimin durmasıydı zira .. Yol boyunca hüngüre hüngüre aglamamsa mutluluk gözyaslarından baska hıcbırsey degıldı cok sükür .. Berdan tamam, o iyi, uyanmıs bak gibi seyler söylese de kulaklarım duymuyor, dilim tanrıya sükürden baska hicbirsey yapamıyordu .. Ama ah o yol .. İste o yol bitmiyordu .. Bitip tükenmek bilmeyen en büyük eziyetti bana .. Kavusmamıza en gaddar engel .. Isınlanma bulunmadıgı icin bastıgım küfürlerde cabası tabi ..

Hastanenin önünde durup kosar adım Saruhan' ın odasının oldugu kata cıktıgımızda koridorda doktorla carpıstık ..

+ Aman Hanzade Hanım dikkat !.. İyi misiniz, birseyiniz var mı ??

* Beni bosverin doktor bey .. Saruhan .. O nasıl, yanına giricem !!..

+ Uyudu yeniden ..

* Neden !!?.. Birsey mi oldu, bir sorun mu var ??............telasıma sıcacık bir sekilde gülümsedi doktor ..

+ Yok yok .. Hic bir  sorun yok .. Uyandı, sizi sayıkladı .. Gerekli kontrollerden sonra, sorularımıza cevap verdi ve sizi sordu yeniden .. 

* Ne dediniz ??.........................telasa kapılmıstım .. Sanki doktor Ümit2e hesap sormaya gittigimi biliyormus ve Saruhan' a söylicekmis gibi bir sacma sapan telastı bu tabi kii ..

+ Hastaneye geldiginden beri burada kaldıgınızı ve yoruldugunuz ıcın eve gectıgınızı söyledik .. Odanızı bos görünce öyle düsündük ...............................dedi süpheli bir sesle .. Zira üzerimde bir iki nokta seklinde de olsa Ümit' in kanı vardı ..

* Kahretsin !! Yanında olmalıydım !! Uyandıgında yanında olmalıydım !!!

+ Aslına bakarsanız burada olmamanıza sevindi Saruhan Bey ........................dedi ve yeniden gülümsedi doktor .. Ah benim agamm .. O halde bile beni düsünüyor kalbini sevdigim adam .. Ah bir de Ümit'le hesaplasmaya gittigimi bilse kendi kalkar yatagından ve o serumları, igneleri bana baglar muhtemelen .. En ucuz yırtma seklim bu olur en azından .. Pisman mıyım gittigime ?? Asla !!! Keske biraz daha erken gidebilseydim de ........ Neyse !!

* Peki neden yeniden uyudu ?? Bir sorun var da bana söylemiyorsanız eger !!....

+ Bir sorun yok emin olun .. İlacların verdigi uyku durumu .. Gözünü acmıs olması, kontorollere sorunsuz cevap vermesi bile yeterliydi bizim icin .. Artık korkacak bir durum yok .. Gecmis olsun tekrar..............................dedi ve gülümsedi .. Basıyla selamını verip yoluna devam etti ..

Beklenmeyen..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin