B71 .. =)

296 13 4
                                    

Merhaba herkese.. Nasilsiniz ??.. =)

Bazen o kadar guzel mesajlar aliyorum ki sizlerden yaptigim isle, yazdiklarimla ve kendimle gurur duymama sebep oluyorsunuz .. Iyi ki varsiniz .. =)  Bu bolumu de medyada ki guzel ve motive edici yazinin sahibine; yani cok sevgili AaaZzzHhh765 ' e ithaf ediyorum .. Kendisi de cok hos bir kitap yaziyor .. Desteklerseniz sevinirim .. =)

Bundan sonra boyle aldigim guzel mesajlari paylasma karari aldim .. Ve tabi KITAPLARINI DESTEKLEME .. =)

Guzel yorum ve mesajlarinizi bekliyorum .. Vote (oy) verirseniz de yok demem hani .. Keyifli okumalar canlarim .. Sizi cook seven PenogPen'iniz .. =))))))

************************************

Bu su an tartısacagımız bir konu değil !!! Su an ilk önceligim Hanzade'yi ve bebegimizi sağ salim bulmak !! De lan sende kim o şerefsiz !!!

+ Mecit AVCI' dır ağam ..

- Mecit mi ?? Ulan it, lan it Mecit .. Şimdi cenazen icin yer begen .. Berdan !!! Topla herkesi Diyarbakır'a gidiyoruz !!.. Bu adamı da kapatın müştemilata .. İyi bakın ama hakkı geçti bize ..

Adama dönüp;

+ Seninle dönünce ilgilenicem koçum ama dönene kadar burada misafirimizsin ki Mecit'e laf gitmesin ..

Hızla cıkıp konaktan 10 arabaya dolusup koyulduk yola .. Dikkat çekmemek için konvoya halinde değil de 2ser 3erli gruplara bölünerek farklı yollardan gidiyorduk ..

HANZADE'den:

Gözlerimi actıgımda yasadıklarımın bir kabus olmaması beni yine kahretmisti .. Saruhan'ın hala beni kurtarmamıs olması da ayrıca bir işkenceydi .. Ona birsey mi yaptılar düsüncesi ömrümdem ömür alıyordu ..

Gözlerimi ilk actıgım günden bugüne kac saat, gün, hafta ya da ay gecti hicbir fikrim yoktu .. Zaman kavramımı yitirmistim bu lanet yerde .. Bana asırlar gibi gelsede belki de bir iki gündür buradaydım .. Ya da haftalardır ..

Tutuldugum yer hava almayan, günes görmeyen, lambalarla aydınlatılan bir yer oldugu ıcın zaten sürecten bir haberken bir de buna baygın kaldıgım süre eklenince iyice zamanda kaybolmustum .. Aklıma olanlar gelip geriye döndükce aglama istegim daimi olarak siddetleniyordu ..

10 gun oncesi flashback ..

Çiçeği alıp otoparka indigimde Saruhan'ın bana süpriz yapacagı hayaliyle aracın bekledigi numarayı ararken karsıma cıkan ve son gördügüm sima olan Mecit'i zar zor hatırlıyorum mesela .. Hani su Saruhan'ın çocukluk arkadası ve aynı zamanda sonradan kan düsmanı olan diger asiretin reisi olan Mecit .. Karsıma cıkmasına sasırmıs algılamaya çalısırken pis pis sırıtıp 'süprizimi begendin mi gelin ağam?'  dedi .. Ve bir sonraki karede gözlerimi actıgımda bu igrenc yerdeydim .. Karanlık, soğuk, pis kokulu, leş gibi bir depo .. Karsımda aynı sıfatların bin katını tasıyan leşlikte ki Mecit ..

# Ooo gelin agamız kendine gelmiş ..

* Sen .. Ne yaptın bana pislik !!

Beklenmeyen..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin