B54 .. =)

418 18 0
                                    


Cırılcıplaktım ama ne üsüyordum ne de utanıyordum .. Cünkü onun kolları arasında,  onun sıcaklıgındaydım ..

Ve o benimdi .. Ben artık onundum .. Artık tamamıyle "biz"dik ..

Sabahın ilk ısıgıyla gözlerimi araladıgımda Saruhan' ın kollarında daracık koltukta uyuyakalmıstık .. Mutlu hazzımızdan sonra, sarabın da verdigi etkiyle olmustu sanırım .. Ama Saruhan uyuyacagımızı hissetmis olucak ki üzerimize örtü örtmüstü yan koltuktan .. Saate baktıgımda henüz cok erkendi ve hava yeni aydınlanıyordu .. Saruhan'ı odamıza cıkarmak icin uyandırdıgımda zor da olsa kalktı ve beni kucagına aldı ..

* Ayyyy napıyosun adam !.. İndirir misin yere canım beni ??

- Hayır indirmem ..

* Saruhan bırak beni !! Uykulusun hayatım düsücez bak ..

- Birsey olmazz !.. Balayı sabahımızda odamıza kucagımda girmeni istiyorum  .. Bi susar mısın Hanzade !!

* Ayyyy düsünceli öküzüm benimmmmm .............dediğim anda sırtım sert ve soguk yatakla bulustu .. Resmen attı adam beni !! Ne var bi öküz dediysek yani !!

Üstüme üsümeyeyim diye emanet bir sabahlık gecirmek icin kalktıgımda Saruhan'ın gözleri istahla acıldı .. Bir anda cıplaklıgımın farkına varıp utandım ve basımı yere egip hemen üzerimi giyindim .. Dün gecenin güzelliğinin gercekligini sorgularken gördügüm bacaklarımda ki kurumus kan lekeleri ve sızı bana herseyi kanıtladı .. Yanıma yaklasıp henüz bagladıgım kemeri cözdü ve sabahlık omuzlarımdan düserken omuzlarımı öptü .. Daha sonra alnıma dudaklarını bastırıp 'namusumsun' dedi .. Dün gecenin hayal mi gercek mi oldugunu düsünürken yeniden bana aynı hisleri yasatan adama minnettardım ..

Gözümüzü yeniden actıgımızda bu sefer yatagımızda sarmas dolas yatıyorduk .. Mutlulukla esnedigimde Saruhan'ı da uyandırmıstım .. İkimizinde gözlerinin ici gülüyordu vuslatımızdan sonra .. Hatta o kadar relax bir moddaydık ki saate bakmak aklıma bile gelmemişti .. Aklıma gelip baktıgım da gözlerim yuvalarından fırlayacaktı .. Saat öglen iki olmustu .. Odamıza cıktıktan sonra yeniden birbirimizde kaybolmustuk ve yorulup uykunun kollarına bırakmıstık da bu kadar da olamazdı degil mi ..

* Hih !! Saruhan kalk saat 2 olmus !!

- Nee !! 2 mii ?? Eyvahh işş .. Toplantım vardı benimm .. Sen napıcaksın ??

* Ben rapor alırım hastayım falan derim artık ne yapim .. Sen beni düsünme ..

Jet hızıyla dusa girip cıkan, hazırlanıp evden cıkan Saruhan'ı yolcu edip ben de kendimi dusa attım .. Sıcak bir dus etkisiyle gevserken sürekli geceyi düsünüp kıkırdıyordum ..

Cıkısta ev kıyafetlerimi giymek ve kahve keyfi yapmak planlarındayken yatagın kenarında kapalı halde duran Saruhan'ın telefonunu görünce fikrimi degistirip basit kombin kot bluz giydim .. Aceleyle cıkınca telefonunu evde unutmustu demek mi ..

İsim bittiginde telefonu otele gidip sahibine teslim etmek üzere yola koyuldum .. Aslından Berat da alabilirdi ama hem ben hem Saruhan kahvaltı yapmamıstık fırsat bu fırsat birseyler yemesine vesile olurum diye düsünmüstüm ..

Evimin caprazında olan otele yaklastıkca sokakta top oynayan cocuklara da yaklasıyordum .. Bir erkek cocugunın siması tanıdık gelince hafızamı zorladım .. O üzgün yüz, hüzünlü bakan gözler fazla düsündürmedi beni hemen hatırladım .. İki ay kadar önce yine burada karsılastıgım aglayan cocukdu bu .. Büyükannesi oldugunu düsündüğüm, 'hükümet kadın'la gidenn hani .. Adııı .. Adı Baran'dı hatırladım ..

O günden sonra bir daha görmemis ve üzülmüstüm .. Bu yüzden görünce cok sevindim ve adımlarımı ona dogru yönlendirip, hızlandırdım .. Tam yaklasmıstım ki "babaaa" diye sevinc cıglıgı atıp, macı bırakıp otele dogru kostugunu gördüm .. Yüzünü ilk kez gülerken görmek beni de mutlu etmisti .. Gözlerinde ki hüzün sanki baba dedigi an silinmisti ..

Beklenmeyen..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin