B55 .. =)

406 20 2
                                    

Maviyi mi severdi gercekte mesela .. Yoksa bana mı öyle dedi .. Belki de kırmızıyı sevıyodur aslında; sırf karısının dudaklarına benzedigi icin ..

Baska cözümü yoktu bu yangının .. Unutmaktan baska ..

Duştan cıkıp kendimi sıcak yataga bıraktım .. Uyku su an en ihtiyacım olan seydi .. Uyumak ve tüm sorunlar bitene kadar uyanmamak istiyordum .. Saruhan' ı ve olanları unutmak, uyandıgımda hayatıma eski kaldıgım yerden devam etmek istiyorum ..

Fakat daha bu sabah yanımda uyuyan Saruhan'ın yastıga ve yataga sinen kokusu ne yazık ki buna izin vermiyordu .. Akmaya mecaali kalmayan gözyaslarım yine gözlerimi buldugunda yastıgı alıp kokusunu derince ve sonkezmiscesine icime cektim .. Bir yandan kokusuyla icim acırken diger yandan da nefes aldırıyordu .. Bu adam asktı cunku .. Ask da öyle degilmiydi zaten .. Hem yar olmak hem de yara .. Hem bıcak olmak hem merhem ..

Ondan kacarken yine ona gelmistim .. İcimi o kanatırken yine onun kokusu sarmıstı .. Hem nefesimi keserken hem nefes aldırıyordu .. Asktı cünkü .. Cagresizligime lanet edip uykunun kollarına bıraktım kendimi ..

Aradan ne kadar zaman gecti kac saat uyudum bilmiyordum .. Zaman kavramımı yitirmistim artık .. Gözlerimi kapıdan gelen gümbürtülerle actım .. Daha dogrusu uykumdan sıcradım .. Ne oldugunu anlamaya calıstıgım ilk 10 saniyeden sonra algıladıgm ses beni gercek hayata döndürdü .. Saruhan'dı bu .. Onun sesiydi .. Kalbim hızla atıyordu .. Onu görmek istemedigime emin de olsam bir yanım geldigi icin, sesini duydugu icin mutluydu ..

Apar topar kapıya indim .. Günün yeni aydınlandıgı saatlerdeydik .. Dün bu saatlerde Saruhan'ın kucagında mutlu mesut odamıza cıkıyorduk .. Bugünse bir kapının iki tarfında ki acılı iki tarafdık .. Hayat ne garipsin sen .. Daha ne süprizlerin var acaba bize yarınlarda .. Bekleyip görelim ..

Kapıya vardıgım da kapıyı yumruklamasına ragmen acmak istemedim .. Hem yumruklayıp hem bagırdıgı icin sesimi duyurmak amaclı icerden bir yumrukta ben attım olanca gücümle .. Bagırıslar kesildi ve icimi yakan tınısıyla yalvaran o ses duyuldu ..

- Hanzademm ..

* Ne var ne istiyorsun !!? Ben senin hicbirseyin degilim artık defol git burdan !!...........dedim kapının ardından mümkün olabildigince kısık sesimle ..

- Hanzadem .. Sultanım .. Yapma böyle ac nolur ac kapıyı konusalım ..

* Benim seninle konusacak hicbirseyim yok Saruhan KOZANOĞLU !!!

- Benim var ama ne olur ac da anlatım .. Bir kez dinle beni sonra ver hükmünü .. O zaman ne dersen söz karısmam sana da kararına da ..

* Senin konusmak icin bolca vaktin vardı Saruhan AGA !! Sen degerlendiremedin onları .. Sen söylemedin ben ögrendim ve bitti .. Senin konusacak kelamın kalmadı artık !! Git burdan !!..

- Ac diyorum sana kapıyı Hanzade !!!!! Accccccc !!!.............yumrukları ve bagırmaları artmıs yalvaran adam gitmis aga modu gelmisti o an .. Kükrese de umrumda değildi !!.. Bu sefer ondan korkan Hanzade yoktu karsısında !! O kendisine dair tüm duygularımı yerle bir etmisti .. Nefret ediyordum ondan .. Kalbimin yarısından nefret ediyordum icim acıya acıya ..

* Suss !! Bagırma bana !! Milleti uyandıracaksın !! Kendime rezil oldugum, salak yerine kondugum yeter bir de elalemi cekemem !!.. Git burdan !!..

- Gitmem hicbir yere .. Burdayım .. Sen o kapıyı acıp beni iceri alana kadar, beni dinleyene kadar ben burdayım Hanzade ..

Aglıyordum istemsizce .. Gözyaslarım yanaklarımdan süzülüyordu .. Bu nasıl celiskiydi allahım .. Bir yanım deli gibi o kapıyı acmak, sarılmak isterken diger yanım ondan nefret ediyordu .. "Asla acma, seni salak yerine koydu" diyordu .. Kapının önüne cöktügünü hissettigimde bende acıyla oldugum yere sindim .. Ayaklarım, kalbim beni artık daha fazla tasıyamamıstı .. Dün bir olan kalplerken simdi kapılar ardında atan iki ayrı kalptik .. Ve bir daha hic birlesmeyecektik ..

Beklenmeyen..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin