Merhabalar.Yeni bir kurgu ile karşınızdayım.Umarım beğeneceğiniz bir hikaye olur.Bu bölüm hikayeye kısa bir bakıştır.Bir nevi tanıtım da diyebiliriz.
Bölümleri düzenli aralıklar ile koymaya özen göstereceğim ancak söz veremiyorum.
Multimedyada hikayemizin kapağı var fakat şuan başka bir kapak kullandığımı gördünüz muhtemelen.Ben emin olamadım.Dolayısıyla belki sizlerin de yardımı ile karar veririz diye düşündüm.
O zaman lafı dolandırmadan hikayeye bir bakalım...
Kaderinizde ne varsa onu yaşarsınız.Tabi inanıyorsanız.Ben hayatımdan hiçbir zaman memnun olmadım.Ne yazıldıysa odur demekten de yoruldum.Karşılaştığım zorluklardan ya pes edecek ve mağlup olacaktım ya da dik durup savaşacaktım.Biraz da ben hayatıma müdahale etmeliydim.İnsanları umursamayıp hep kendi çıkarlarımı düşünecektim.Hadi ama ben asla böyle bir şey yapamam.Ne kadar istesem de bir tek kendimi düşünemem.İşte sırf bu yüzden şimdi bu haldeyim.
Ben bunları hak etmedim...
Bazen yüzünü bile görmeye tahammül edemeyeceğimiz kişi onu görmeden de yapamayacağımız kişi olur.Zıt iki karakter nasıl birbirleriyle baş edebilir.Bir tarafta sevdiklerine bağlı,insan ilişkilerine önem veren, bu özelliklerinin yanı sıra oldukça inatçı ve patavatsız Zara;diğer tarafta iyi niyetli,zeki,otoriter,sadece kazan prensibine dayalı hayatı,kontrolcü ve en az Zara kadar inatçı bir Hançer vardır.22 yaşındaki Zara,hayatının dönüm noktası diyebileceğimiz o travmayı atlatma yolundadır.Okyanus mavisi gözleri, açık kahve tonlarındaki saçları ile dikkat çeken bir kızdır.Hançer ise önce babasının onu ve annesini terk etmesiyle gözlerini açtığı dünyada,bu yetmezmiş gibi 9 yaşındayken annesini kaybetmesi, bunun üzerine de evlat edinilmesiyle hayata tutunmuş,şimdilerde 28 yaşında LTD yazılımının yönetici mühendisidir.Kahverengiden sarıya çalan saçları,kahverenginin amber tonu kadar çekici gözleri,atletik fiziği ile gözler önüne seriliyordu.
Onlar birer zıt kutuplardaki mıknatıs gibi birbirlerinin çekimine uğrayacaklar.Asla tahmin edemeyecekleri bu noktada büyük zorluklar ve duygular yüklenecektir.
29 Haziran 2017
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbine Sürgün
Genç KurguUzun soluklu korkularım vardı benim .Bunlar ne iki satırlık cümlelerle anlatılabilirdi ne de bana bahşedilen umutlarla.Hayatımın en güzel yıllarında asla unutamayacağım bir darbe aldım.Öyle bir darbeydi ki bu sanki bir cellat geçirmiş urganı boynuma...