Bevezető

967 65 1
                                    

Egy átlagos 18 éves péntek este a barátaival lóg, szórakozóhelyekre megy, ahol jóformán seggrészegre issza magát. Éli az életét, mint minden tinédzser. Kivéve talán engem. Szokásomhoz híven itthon töltöm a hétvégét, egyedül. Egyetlen társaságom ezen a szép pénteki napon a kiskutyám, Fletcher. Még a szüleimnek is van programjuk estére, a barátaikkal találkoznak egy vacsora és beszélgetés erejéig. És itt vagyok én, a világ legnagyobb lúzere, aki a péntek estéjét sorozatnézéssel tölti, jobb program híján.

Vannak barátaim, mielőtt még valaki azt hinné, hogy az iskola, a közösségi élet kitaszítottja vagyok. Csak nem éppen tartom velük a kapcsolatot iskolán kívül. Bár én vagyok úgymond a suli királynője, mégsem hívnak el sehová. Én meg nem erőlködöm.

Inkább töltöm itthon a napjaimat a laptopom előtt ülve, az internetet böngészve. Így találtam rá egy közösségi oldalra, a Surlei-re. Ahol nincs szükség adatok megadatására, csupán egy nickname-re van szükséged és egy tetszetős avatarra, de nem muszáj saját magadról képet feltöltened. A lényeg az anonimitáson van, itt az lehetsz aki akarsz, kötöttségek nélkül. Legalábbis ezt mondja az oldal mottója.


***


Lurhem182 üzenetet küldött neked! - jelzett a rendszerüzenet, mire érdeklődve kaptam el a fejem a TV-képernyőjéről. Alig pár perce regisztráltam ugyan és máris kaptam egy üzenetet, jól kezdődik. Ugyan van bennem egy kis félsz hátha egy pedofil vagy egy pszichopata talált rám, de adok egy esélyt a dolognak. Abból, hogy válaszolok nem lehet semmi baj.

Lurhem182: szia :)) van kedved beszélgetni?

CLaena: szia :) miért is ne?

Így kezdődött minden..








Lurhem, az internetes barát ☆ lrhWhere stories live. Discover now