A testnevelés óra elég érdekesen telt el, köszönhető ez Emily-nek, aki jóformán végigbőgte ezt a röpke 45 percet. Kiderült ugyanis, hogy Brad olyannyira részeg volt a megrendezett bulin, hogy semmire sem emlékszik. Vagyis teljesen kiment a fejéből, hogy ő és a barátnőm összejöttek. Bár ez is vitatható ugyan. Összejöttek egy éjszaka vagyis egy hancúr erejéig, vagy pedig végérvényesen egy párrá. Erre már nem kapunk választ úgy hiszem. De ha tippelnek kellene akkor ez előbbire fogadnék. Emily mindig is hajlamos volt arra, hogy többet belelásson a dolgokba, mint ami valójában van.
Ami engem illet én inkább csendben figyeltem a lány összeomlását, ami egy óránál tovább nem tartott. Hisz következő szünetben úgyis ráveteti majd magát az újabb áldozatára. Meg sem lepődöm már ezen, ez szinte már mindennapos. Annak ellenére, hogy mások engem is ilyennek gondolnak, mégsem vagyok az. Én inkább az igaz szerelmet hajszolom, eddig mindhiába. Ami késik nem múlik, tartja a mondás én pedig igazat adok neki. Végtére is még csak 18 éves vagyok, szinte még ott van a tojáshéj a fenekemen. Rengeteg időm van még, hogy megtaláljam azt a férfit akit nekem szánt a sors. Már ha létezik ilyen egyáltalán.
Lurhem182: Laena?
Lurhem182: nem hazai kapura lövök, mielőtt azt hinnéd
Lurhem182: a lányokat szeretem
CLaena: mi baj lenne ha mégis a fiúkat szeretnéd?
CLaena: nem vagyok homofób
Lurhem182: nem is úgy értettem
Lurhem182: eltűntél :(
CLaena: tesim volt, bocsi
Lurhem182: milyen volt?
CLaena: drámával teli
Lurhem182: akarjam tudni?
CLaena: inkább ne
Lurhem182: ahogy akarod, gyönyörűm
CLaena: nem vagyok gyönyörű
CLaena: még csak azt som tudod, hogy nézek ki
Lurhem182: te csak is az lehetsz :)
CLaena: ha te mondod
Lurhem182: ha már itt tartunk küldhetnél képet is :)
CLaena: na most bújik ki a szög a zsákból...
CLaena: még a végén kiderül, hogy tényleg pedo vagy
Lurhem182: nem! dehogyis
Lurhem182: csak érdekel, hogy valóban olyan szép vagy-e, mint ahogy elképzeltelek :)
A homlokomat ráncolva néztem a telefonom kijelzőjére, ahogy az üzenetet olvastam. Azon gondolkozva, hogy küldjek-e képet vagy sem. Végül is abból még nem származik semmi bajom, ha küldök magamról egy selfie-t. Jelenleg amúgy sem csinálok semmit, hisz már végeztem az öltözéssel és a lányokra várok. Unalmamban még arra is volt időm, hogy az üzengetés közben befonjam a hajam. Elhatározva kapom fel a telefonomat és lövök magamról egy képet, ahogy az öltözőben ülök a tükör előtt, a lábaimat a tükör előtt elhelyezett asztalon pihentetve. Így gyönyörű rálátás nyílik a bakancsomra, de azért az arcom is felfedezhető a képen. Gyors alkalmazok a képen egy két effektet és küldésre készen illesztem be az üzenetembe.
CLaena: tess *fénykép csatolva*
Lurhem182: azta
CLaena: ennyire csúnya vagyok? hogy még a szavad is elállt tőle vagy mi?
BINABASA MO ANG
Lurhem, az internetes barát ☆ lrh
Teen FictionCelaena a gimi egyik legnépszerűbb végzős lánya. Ő áll közösségi élet középpontjába, rengeteg barátja van, ennek ellenére mégsem érzi jól magát. Úgy gondolja, hogy ezek csak felszínes ismertségek és senki sem ismeri őt igazán. Kivéve talán egy embe...