Jo, je půl 12, ale snažila jsem se alespoň něco napsat, když už ležím celý den doma a léčím se. Snad se vám bude díl líbit!❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~„Je načase se převléct!" přiběhl do obýváku polonahý Luke. „Nejdřív by ses měl převléct ty, kdy už jsme tak u toho," zasmála jsem se. „Tak fajn, ale jedině s tebou!" vzal mě do náruče a běžel se mnou po schodech do našeho pokoje. Ještě předtím jsem se prosebně otočila na Louise, aby mi pomohl. On ale jen zvedl palec do vzduchu a usmál se. To je teda podpora.
Jen co Luke přiběhl do našeho pokoje, postavil mě ke zdi a začal mě líbat. Kousek jsem se odtáhla. „Tomuhle říkáš převlékání?" nasadila jsem vážný výraz. „Nevím jak ostatní, ale pro mě to převlékání je," pokrčil rameny. „Hm, tak si to převlékání nech na jindy," vyplázla jsem na něj jazyk. Asi mě neslyšel nebo mě jednoduše ignoroval, protože mě začal líbat znovu. Tentokrát jsem ani neprotestovala, protože kdybych tak udělala, nedal by mi pokoj. Když jsme se oba odtáhli, Luke se vítězně usmál. „Nechápu, že vždycky vyhraješ," kroutila jsem hlavou. „To proto, že mě miluješ a vždycky se vzdáš." „Nesnáším tě." „Miluješ mě." „Jo, miluju tě," objala jsem ho kolem pasu. „Tak vidíš," přitáhl si mě k sobě. Chvilku jsme tam jen tak stáli a užívali si toho druhého, než jsme usoudili, že by bylo dobré se jít konečně převléct. Koukla jsem do skříně a přemýšlela, co bych si tak mohla vzít na sebe. Všechno co jsem si chtěla vzít mi buď nesedělo, nebo jsem se v tom momentálně necítila dobře. Luke se mezitím převlékl a zmizel v přízemí odkud se ozývaly hlasité zvuky. Prohrabala jsem snad celou skříň, když jsem našla krásné černé šaty nad kolena. Vůbec jsem nevěděla, že tady něco takového mám. Oblékla jsem se do nich a seděly mi dokonale. Ještě jsem si vlasy nakulmovala, abych je měla trochu kudrnaté a na krk si připnula stříbrný náhrdelník se čtyřlístkem pro štěstí. Trochu jsem se navoněla a sešla po schodech dolů. Dole stály Eleanor, Danielle a Perrie a o něčem se bavily. Když mě uviděly, daly si překvapením ruku před pusu. „No páni, teď by ti kluci mohli zazpívat 'little black dress'," řekla Danielle. „Říkal tady někdo název naší písničky?" přiběhl k nám Liam. Když se podíval na mě, vykulil oči a písknul si. „Luku, myslím, že bys měl říct své přítelkyni, aby přestala být tak zatraceně sexy, protože kdyby jí teď viděl Harry, asi by jí na místě ojel," zasmál se Liam. „Liame, co to...," přišel k nám Luke a zůstal stát na místě. „..meleš," dokončila jsem za něj větu. „Mohli byste na mě prosím přestat tak zírat? Ráda bych už šla," řekla jsem nervózně. „J-jo, jasně," řekl překvapeně Luke a společně s Liamem šli pro Louise a Zayna. Jen jsem se nad tím zasmála a vyšla jsem s holkama před dům, kde jsme počkaly na kluky. Jen co jsme se naskládali do černého Range Roveru, mohli jsme vyrazit. Řídil Zayn, vedle něj na místě spolujezdce seděla Perrie a na zadních sedadlech jsem seděla já s Lukem, Eleanor s Louim a Liam s Danielle. Cesta do kina netrvala moc dlouho. Když jsme tam dorazili, jako první vylezl ven z auta Louis s tím, že si potřebuje pro něco skočit, a že za náma přijde ke kinu. Eleanor smutně sklopila hlavu. Chytla jsem jí kolem ramen a naznačila jí, že to bude v pořádku, a že se nemá čeho bát. Společně jsme přišli ke kinu a Eleanor překvapeně vyjekla. Otočila jsem se tím směrem, kterým koukala a uviděla Louise jak jde proti ní a v jedné ruce má obrovskou kytici růží a v druhé ruce má transparent s nápisem: Do you forgive me? a když ho otočil z druhé strany, bylo tam napsáno: I love you! Bylo to tak milé gesto. Eleanor měla slzy v očích a byla v šoku, ale souhlasně přikyvovala, a když už to nevydržela, rozběhla se k němu. Louis položil transparent s kytkou na zem a nechal se od ní obejmout. Chytl jí do náruče a párkrát s ní zatočil kolem dokola. Pak jí položil na zem a dal jí pusu. Ještě jsem nikdy neviděla něco tak krásného jako bylo tohle. Luke mě zezadu objal kolem pasu a já jsem se usmála. „To jsi mu poradila ty?" šeptnul. „Jen to s tou kytkou, ostatní si vymyslel sám." „Jsi úžasná," dal mi pusu do vlasů. „To ty přece taky," řekla jsem potichu.
Nakonec jsme se dohodli, že půjdeme na něco čemu říkají 'horror'. Moc to jako horror nevypadalo. Otočila jsem se na Luka, který koukal na film a jedl při tom popcorn. Podíval se na mě a usmál se. „Víš o tom, že ti to dneska moc sluší?" uculil se. „Řekli mi to už asi 4 lidi, takže ano, vím," opřela jsem se o jeho rameno a zavřela jsem oči. „Doteď jsem netušil, že mám tak krásnou přítelkyni. Měl bych se o tebe bát, ještě by mi tě někdo ukradl," zasmál se. „O to se neboj, dokážu se o sebe postarat." „To sice ano, ale.." „Psst, už žádné ale," dala jsem mu pusu a tím jsem ho utišila. „Nechápu jak jsem mohl vůbec ublížit Tommymu," vydechl. „Ty jsi mu ale neublížil." „Jak to myslíš?" zeptal se. „Ublížila jsem mu já. A to tím, že jsem od tebe odjela a on tak neměl oba rodiče spolu," povzdechla jsem si. „To není pravda, jen jsi mě nechtěla vidět po tom co jsem Tommymu udělal," odvrátil pohled na plátno. „Možná, ale teď už to neřešme, Tommy má nás oba a to je pro něj to nejlepší," pousmála jsem se. „To jo."
Zbytek filmu jsme strávili v blízkosti toho druhého a jak jsme si všimli, nebyli jsme jediní v sále kdo film vůbec nesledoval. Například Eleanor s Louisem celou dobu koukali na sebe, jako by se roky neviděli. Bylo krásné vidět oba zase šťastné. Danielle s Liamem společně jedli popcorn a o něčem se bavili a Zayn s Perrie pomalu usínali ve společnosti toho druhého.
Když film skončil, společně jsme se dohodli, že si půjdeme dát něco k jídlu do Nando's. Většina z nás si dala jako obvykle kuře Peri-Peri. Niall nám bude závidět. Po naší menší večeři jsme se rozhodli jít domů, protože už jsme byli celkem unavení.