3 maanden later... Melissa : ik werd opeens geroepen door mr. Smeets en ze zei dat iedereen naar beneden moest komen want er kwam namelijk iemand langs .. Ik liep naar beneden en zag ik op een een jonge man staan ik kwam wat dichterbij.. OMG dat faking de niall horan er kwam bij mij een klein gilletje uit mijn mond en hoopte dat ik juist geadopteerd word door niall horan maar gebeurt vast niet :( niall horan maakte met iedereen een gesprekje en opeens kwam hik voor mijn gezicht staan. Hij zei hoi en ik zei Heey en hij vroeg verschillende vragen aan mij en daarop reageerde ik leuk dat ik met jou kon praten zei: niall iedereen moest weer baar boven gaan en iedereen hoopte dat ze/hem door de niall horan geadopteerd zou worden Naomi: ik keek Melissa aan en zag dat haar iets dwars zat ik zei wat is er zei zei : dat zij vast niet geadopteerd word door de niall horan omdat ik een puber ben wie wil nou 'n puber als dochter .... Melissa: ik werd op eens geroepen door mr Smeets ze floot dat kan de teken zijn van ontbijt of dat ik geadopteerd ben vast de eerste ... :( ik ging naar beneden zei zei opeens je bent geadopteerd pak snel je spullen en kan je vertrekken. OMG ik ben gwn geadopteerd door niall horan.... Veel plezier Melissa zei Naomi overtuigend.. Ik pakte mijn spullen en liep naar beneden ik viel bijna van de trap af zo zwaar was mijn koffer niall zei opeens maar een koffer... Ja mocht niet zo veel kleding mee nemen naar weeshuis zei ik. Klaar om te gaan zei niall. Jeppp ik ben er helemaal klaar voor !! Ik geef Naomi nog snel een knuffel en gingen we in de auto.
Einde <3