(In de auto. En pov Melissa)
Welke film zullen we dan gaan kijken??? Liam zegt de minions. louis zegt horor film. Harry zegt ook minions en de andere maakt het niks uit ik kies voor de horor film zeg ik met een big smile. Minions zegt niall en zayn zegt ook minions nooouuu zeggen ik en louis tegelijk ... Niet leuk papa zei ik niet leuk maat zei louis tegen niall. We zijn er zei Liam. We liepen naar binnen en kochten meteen kaartjes popcorn en blikjes cola...oké zegt Harry waar moeten we naar toe?? Zaal 3. rij : mag je zelf kiezen nummer 1/5 we zaten op een rijtje eerst Liam daarna Harry daarna niall daarna ik daarna louis daarna zayn.
(Pov louis)
Ik zat langs Melissa en keek haar aan ze keek mij ook aan en draaide me snel om dat zei niet zag dat ik blooste!
(Pov Melissa)
Ik keek naar louis en hij keek mij ook aan hij draaide zijn hoofd om dat ik niet zag dat hij blooste toch zag ik het..
(Pov Liam)
Ik keek naar Melissa en keek haar diep in de ogen aan.. Woow wat is ze mooi!! Wacht... Zei ik dat nou echt?? Jaaa.. Zei 'n stem in me hoofd. Maar wacht nu kijkt louis naar Melissa en Melissa naar louis zijn ze meschien op elkaar ofzo... Ik hoop het niet want ik wil met Melissa... Wacht... Zei ik dag nou echt!!! Jaa zei een stem woow dus ik ben echt op haar jaa zei de stem.
(Pov niall)
Ik keek Melissa aan en zij keek mij ook aan. Vind je de film leuk? Best wel zegt Melissa. Banana zei ik de jongens en Melissa moeste lachen ik wou eigelijk alleen maar aandacht trekken bij Melissa wacht.. Zei ik dat nou echt ??? Jaaaa zei de stem in mijn hoofd. Nu weet ik het zeker dat ik verliefd ben op mijn eigen dochter maar dat kan niet het is je eigen dochter stop met gevoelens krijgen van Melissa ... Gaat moeilijk worden..!
(Pov louis)
Ik keek Melissa weer aan en ik wou haar hand pakken ik ging langzaam met mijn hand naar haar toe...
(Pov Melissa)
Ik keek naar louis en wou zijn hand pakken dus ik ging langzaam naar zijn hand toe. Ik keek zijn hand aan dat ik wel zag dat ik wel zijn hand pakte. En zag dat hij ook zijn hand schoof en onze handen kwamen tegen elkaar aan. Jess omg dit voelt zo fijn :).
(Pov louis)
Onze handen kwamen tegen elkaar aan en pakte ik haar hand Jess omg dit voelt zo fijn. Ik kreeg weer gevoelens.!
(Pov Liam)
Ik keek naar louis en naar Melissa en zag dat ze elkaars handen vast hadden deden ze dat zelf of hebben ze dat niet in de gaten??? Hoop dat ze niet op elkaar zijn...
(De film was afgelopen)
( pov niall)
En hoe vonden jullie het de film???
Heel erg grappig zei: Harry en Liam
Louis en Melissa zeiden valt wel mee niet echt mijn smaak!. Wel grappig gemaakt zei Melissa ja toch zei ik.. Iedereen moest lachen!! Hahahaaha!!
(Weer thuis. Pov Melissa)
Zo dat was een gezellige middag.. Jaa zei iedereen. Zullen we pizza bestellen en dan truth of do doen zegt Harry.. Ja oké zei iedereen... Louis belt de pizza bezorger 3 grote pizza's wat!! Zei niall 3 Maar ... We doen het samen met 3 hele grote pizza's oké dan zegt niall we moesten lachen doe maar een pizza met salami de andere pizza met annanas en mosarella en de laatste mosarella en salami oke zegt de bezorger.
10 min later... ( pov Harry)
De pizza is er wie gaat de deur open doen en betalen ik ik ik zegt Liam. Neee ik zegt louis. Nee ik zegt niall klein kleutertjes dat jullie zijn ik doe dat wel!! Ik heb betaalt en.... PIZZA TIME!!! Zei niall ik heb reuze honger zegt niall... Nou aan vallen dat maar ze ik. True of do aan.. Melissa ja zegt ze bang ummm do ... Zegt ze geef Liam een kus 10sec.
(Pov Melissa)
Ik ging naar Liam en kwam met een heel rood gezicht aan en hij had ook een rood gezicht 1.2.3.3.4.5.6.7.8.9.10 oke stop maar zegt louis hard!!!
(Pov louis)
Oke ik ben op Melissa en ik vond niet leuk dat ze Liam moest kussen dus en 10 sec was al bijna om dus ik zei stop maar !! Ik kon het niet aan zien dat Melissa en Liam zoende
(Pov Liam)
Ik kreeg een rood gezicht en zij ook ze liep naar mij toe omg en haar lippen zijn zacht en zei louis stop maar!! Is hij jaloers of zo... Volgens mij is hij op Melissa...
( pov Melissa )
Oke dat vond ik niet leuk van Harry ik vind Liam niet leuk ik vind louis leuk..!
Ik ben moe. Zullen we gaan slapen. Ja is goed zei iedereen!! Kom je vandaag bij mij slapen louis... Jaaaaa heel graag!!! Ummm ja tuurlijk. Oke dat was best raar.
(Pov louis)
Oke dat was net op het nippertje gelukk....! Oke zullen we naar boven gaan?? Ja is goed zei iedereen
Melissa wassalon eerste boven ik liep er achter aan... Melissa wacht zei ik. Je kan me toch lekker niet pakken oooh wacht maar zei ik ze ging naar het bed waar ik en Melissa in gingen slapen.
(Pov Melissa
Ik rende naar mijn bed waar ik en louis in ging slapen ik liep achter uit en struikelde over een schoen en viel met mijn rug op het bed. Louis struikelde ook over de zelfde schoen en belande op mij en onze lippen kwamen tegen elkaar. Onze lippen lieten snel los en we blooste heel erg.
(Pov louis)
Ik belande bovenop Melissa en onze lippen kwamen tegen elkaar we lieten snel los en ik blooste heel erg Zij ook. Zullen we dan maar de pyhama aan doen is goed zei ze. Ik moest iets ff iets pakken beneden en kwam terug ik zag Melissa in haar legging staan mijn mond stond open :0 lou niet mij aan staren en doe gauw je mond dicht.. Maar maar niks te maren zei ze ik kon mijn ogen niet van haar afhouden en knipperde oke ik ga maar aan kleden. Melis is het erg al ik alleen in mijn boxer slaap??? Nee hoor is niet erg..
(Pov Melissa)
Ik ging in bed liggen en louis kwam naast me liggen dit voelt zo vertrouwt ik voelde weer vlinders in mijn buik en ging op zijn borst liggen.
(Pov louis)
Ze ging op mijn borst liggen dit voelt zo vertrouwt ik voel alweer vlinders in mijn buik ik heb nog nooit zo heftig verliefd geweest...! Slaap lekker sunshine slaap lekker ! En ze sliep..
( de volgende ochtend ) ( pov Melissa )
Goeiemorgen ! Goeiemorgen babe zei hij. Ga me even douchen zei hij is goed babe zei ik hij blooste hij was aan het uitkleden op de badkamer en wou louis helpen dus voor hem kleding pakken dus ik had n setje kleding voor hem en ging in de badkamer Ooh shit sorry dat ik je stoor ! Maakt Niks uit babe zei hij dankje dat je mijn kleding heb gebracht no problem hij gaf mij een knipoog en ik liep uit de badkamer ik ging me aan kleden en make-up op 'n klein tante ailiner met mascara en lipgloss ik ging naar beneden en net op de laatste treden van de trap zei louie wacht op mij oke zei ik en wachte op louis Heey lou en melis we liepen samen naar beneden..Heey mensjes hoop dat jullie deze stuk leuk vonden Xx Melissa