Lou en ik gingen naar beneden en gingen aan tafel.
(Pov niall)
Hebben jullie lekker geslapen?? Ja super zei louis en ik tegelijk.. ETEN melis vandaag is je eerste zangopleiding . Ooh ja klopt zei Melissa melis je moet over 'n uurtje moet je al weg 'oké zei melissa' (uurtje later)
(Pov louis)
Moet ik je brengen??? 'Is goed lou XXX
We zitten in de auto en we hoeven maar 5 min te rijden als we der zijn wou ik haar een kus geven op haar wang.
(Pov Melissa)
We waren er en wou louis een kus geven op de wang en hij ook en kwamen onze monden tegen elkaar aan we blooste heel erg!..
(Pov louis)
Zullen we samen iets gaan doen na jou zang opleiding ?? Is goed Zei Melissa zullen we dan naar het park en daarna ook naar een armbandjes winkel gaan?? Is goed zegt Melissa tot straks babe tot straks zei Melissa.
(Pov Melissa)
Ik loop baar binnen en loop naar de Bali. Goeie middag kan ik u ergens mee helpen zei de mevrouw.. Ja ik kom voor de zangopleiding. Welke klas zei de mevrouw.. 1G zeg ik. ' eerste naar lings daarna 2de hal 3 deur' dankje wel mevrouw.. Ik kwam de klas binnen en zag ik een mevrouw staan en zittende leerlingen iemand zei omg jij bent de dochter van niall horan jaa...!! Klopt zei ik de mevrouw zei: ga maar lang saar en tess zitten en de mevrouw wees de plek aan ik ging zitten en zei hoi .. Heey zei saar en tess tegelijk!!..
( pov saar )
Leuk je te ontmoeten Melissa zijn jullie fan van one direction zei Melissa jaaaaa heel ergg!! Zei ik en tess tegelijk wie zijn jullie favoriet?? Zei Melissa. Ik zei: niall die van tess is Harry. Oooh wat leuk hahaha zei ik.
(Pov Melissa)
Weet je tess en saar ik vind het raar maar ik begin louis leuk te vinden! Omgggg en en en zeiden ze, nou ja we doen heel veel samen en veel leuke dingen en hij zegt de heletijd babe tegen mij omg!! Ik blooste dan hahahaha.. Zo als nu dus zegt Tess.
(Na zang opleiding) ( pov Melissa )
De zangopleiding was afgelopen en zag louis al klaar staan.
(Pov louis)
En.. Hoe was je je dag??? Echt super heb leuke meisjes ontmoet en zijn we vriendinnen geworden zei Melissa. Super!! Zullen we dan maar naar het park gaan is goed zei MelissaHeey mensjes was alweer een stuk Xx bedankt voor het lezen Xx Melissa