Date naomi en niall + boolen <3

12 0 0
                                    

(Pov niall)
Heey babe ben je al wakker??? 'Ja ik ben al wakker sunshine!!'Heey goeiemorgen mijn schoonheid!!! Zei ik 'Goeiemorgen sunshine!!'
(Pov naomi)
Ik blooste en zei goeiemorgen sunshine!! Ik werd wakker en keek in mooie blauwe oceaanse ogen. Ik stond helemaal versteld niall kwam dichterbij en onze lippen kwamen tegen elkaar.. Duizende vlinders zweven rond in mijn buik. Niall liet los en fluisterd in mijn en zei:' i love you..!!'I love you to zei ik terug in zijn oor er kwam een grijns op niall's gezicht zo cute.
(Pov niall)
En.. Heb je zin in de date??!! 'Jaa!! Echt super veel zin!!..' Mooi zo bAbe..!
Ik heb echt een super leuk idee!! Voor de date!! 'Echt ik heb er super veel zin in en ben erg benieuwd!!' Zei ze. Jaaa zei ik. Zullen we naar beneden?? Vroeg ik. 'Ja is goed sunshine' zei naomi.
(Pov naomi)
We liepen naar beneden en zagen dat louis en melissa nog lag te slapen want ze waren niet in de woonkamer. 'Waar is louis en melissa??' Vroeg niall.
(Pov liam)
Heey tortelduifjes!! Ze liggen nog in bed.. Niall knikte.
(Pov niall)
Babe zullen we gaan kijken bij hun?? Vroeg ik. 'Is goed sunshine' zei naomi.
(Pov naomi)
Liam wil je miss mee met ons kijken naar dat schattige stel ??? 'Ummmm nee dankje :( en hun zijn nog niet eens een stel' zei liam met een boze blik.
Ooh sorry hoor liam!!.. Liam moet je mij iets vertelle..?NEEE ...MISS... :/
(Pov liam)
Hallo ik ga niet vertellen waarom ik niet naar louis en melissa wil kijken! Oke ze weten al dat ik op haar ben en ik ga vooral niet zeggen dat ik heeeeeelll erg jaloers ben op louis.. Want een heel mooi meisje is op hem.. (Melissa dus) :( 'liam is er echt niks??'vraagt niall me. NEE GA NOU MAAR NAAR LOUIS EN MELISSA! IK HAD BET MOETEN ZIJN MET MELISSA NIET LOUIS!! Wat zei liam nou?? Dat hij dat moest zijn met melissa in plaats can louis?? 'Uhmm ja ik denk het?' Zei naomi. OKE GA NOU MAARRRR!! Zei ik zo duidelijk mogelijk...
(Pov niall)
Achh babe laat hem maar hij zit even niet in een goeie bui..... 'Oke zei naomi'
We liepen naar boven en gingen naar louis kamer ... Daar waren hun niet! 'Dan zijn ze vast op de kamer van melissa..' Zei ik met een bigsmile.'
We kwamen aan bij melissa's kamer en we deden de deur open.. Oooh wat schattig hun liggen zo schattig bij elkaar...!! Zei ik. 'Ze liggen in de knuffel houding, melissa ligt bij louis op zijn borst en louis leunt met zijn hoofd op melissa's hoofd. Zo cute' zei naomi.
Babe zullen we hun wakker maken??? 'Ja is goed sunshine maar hoe gaan we dat doen??' Vroeg naomi. Nou ummm..... Water over hun gooien!!!!..
'Jaaaaaa goed ideee!!' Zei naomi opeens met een babystemetje. Ik pak wel een bak water!! 'Oke babe' zei naomi. Oke hier is ie... 'So is dat niet een beetje te veel...' Niets is te veel! Zei ik. 3,2,1 nu!!! HAHAHAHA!!!!!!!
(Pov louis)
Ik schok wakker en zag dat ik helemaal nat was ik keek naar niall en naomi echt waar alweer een grapje uitgehaalt!!! 'Jep' zei naomi. Ik keek naar melissa en zag dat ze nog sliep.. Gelukkig slaapt ze nog!!..
(Pov niall)
'Gelukkig slaapt ze nog' zei louis.
Ik keek in de emmer en zag dat er nog water in zat.. Ik ging naar melissa toe en deed de emmer om de kop...
(pov louis)
Ik zag niall kijken naar de emmer en liep naar melissa.. Ik ging snel ip melissa liggen dat ze niet nat werdt melissa bewoog heel veel er is toch iets op melissa gekomen :0
(Pov melissa)
Ik deed mijn ogen open en zag dat louis op me lag WAT IS DIT WAAROM LIG JE OP MIJ NIET DAT IK HT ERG VIND ! Maar wat is dit?? Louis??
(Pov louis)
Heey babe goeiemorgen!! 'Uhmm hey?.. Wat is hier aan de hand?' Nou uhmm nial en naomi hebben water over ons heem gegooit en ja jij was niet wakker en niall wou nog een keer over jou gooien en toen ging ik op je liggen dat je dan niet nat zou worden.. 'Dat is heel lief maar ik ben best nat.... :/' sorry!.... Echt waar nu ben je toch nat kwn ik je knuffelen! ' oke ja' we waren klaar met knuffelen en ik kwam dichterbij en en onze lippen raakte elkaar zacht.
(Pov melissa)
Babe ik ga ff douchen lekker een warme douche!! 'Ooh maar ik wou net ook al gaan douchen... Zullen we anders samen douchen??' Vroeg louis aan mij.. Ja is goed ..! Ik pakte een stapel kleding uit mijn kast en liep naar de douche. Louis was er al en hij stond al naakt... Woops !! Sorry !! 'Maakt niks uit zei lou. Ik kleede mij uit tot mijn bh en onderbroek.
(Pov louis)
Ga jij zo onder de douche??? 'Nee maar ik schraam me een beetje...'Ooh umm moet ik anders je helpen??? 'Oke' zei melissa. Terwijl melissa haar onderbroek uit doet deed ik haar bh af.
(Pov melissa)
Toen mijn bh op de grond viel deed ik mijn handen over mijn borsten en zei: oke zullen we.. 'Babe je hoeft je niet te schamen hoor..! Ik luisterde niet en stapte de douche in. Louis stapte ook de douche in en vroeg: 'wil je dat ik je haren was???' Jaa is goed zei ik. Ik draaide mij en voelde 2 handen over mijn door mijn haar gaan... Dit voelt zo fijn...! Ik draaide mij om en leunde tegen louis aan ik ben zo blij... We stonden in een knuffel houding en louis gaf mij een kus op mijn hoofd.
(pov louis)
Ik deed met mijn vinger haar hoofd omhoog. en zei: i love you 'i love you to' zei melissa. Ik kwam dichterbij en onze lippen kwamen tegen elkaar aan.. !! Een bom vol met duizende vlinders zweven in mijn buik. Ik ben zo gelukkig met haar ik kan niet wachten tot de date!!! We trokken weer terug. N vroeg: zal ik maar ha haren uitspoelen? 'Ja id goed'
(Pov melissa)
Het voelt zo vertrouwd!! (We zitten weer in de knuffelhouding
~10min later~
Babe zullen we eruit gaan?? 'Is goed babe!!' Ik ging uit de douche en ging mijn kleding die ik uit mijn kast heb gepakt aan doen. Ik heb gekozen voor een blits roze jurkje...
(Pov louis)
Melissa draaide haar om dat ze met haar rig richting de kant van mij. Ze had haar onderbroek al aan en haar bh ze draaide haar weer om richting mijn kant en deed haar ee doorzichtige pentie aan. Mijn mond stond weer open.. 'Lou doe je mond dicht dat is niet zo netjes!! Zei ze sercastische .. Sorry babe maad je bent toch zo mooi gaf i aa met een knipoog. 'Dankje lou maar het is niet zo ik ben lelijk!' Babe hoe kan je dat nou zeggen over je zelf !! Babe je bent de beste doe mij ooit is over komen je bent de knapste meisje die ik ooit heb gezien !!!! 'Dankje lou you are mij best babe in the world !!!!' Ooh dankje babe!
(pov melissa)
Ik ging verder met mij omkleden.. Louis was al omgekleed en ging iets pakken uit zijn kamer.
(Pov louis)
Babe ik ben zo terug ik morg ff iets pakken uit mijn kamer! 'Is goed babe'
Ik kwam terug naar de badkamer OH MY CAROTTS!!!! 'Heey lou' h-heey woow melis he ziet er super mooi uit!!!! ;) 'dankje' we gingen uit de badkamer en gingen naar beneden.
(Pov harry)
Ik keek naar naomi en zag dat ze veel plezier had met niall waarom!!! Ik ben toch ook wel grappig?!! (Zucht)
(Pov zayn)
Ik keek naar de trap en zag dat louis en melissa der aan kwamen heey tortelduifjes zei ik hard op!!! Melissa en louis keken elkaar aan en keek meteen naad de grond en ze werden rood.
(Pov liam)
Waarom hebben louis en melissa een date waarom melissa en ik niet!!!! :(
Kom op liam laat niet je dag verpesten door hun!! Ik probeerde het maar het lukt gwn niet ik ben gwn te heftig verliefd!! Het is gwn te duidelijk!!..
(Pov niall)
Naomi je mag samen met melissa een super leuk jurkje uit zoeken in de stad en geef je 1,000 euro mee.. 'Serieus niall 1,000 euro!!! Nee zo veel??!!' Jaa babe serieus!! Om 7u zie ok je op het strand oke ..???!! 'Is goed babe' zei naomi.
(Pov louis)
Ik heb een super leuk idee!!!!!  Wat wat?? Zei iedereen... BOOLEN!!!' Jaaa!! Super leuk zei iedereen.?!!!
Kme zullen we dan nu gaan anders mist naomi en niall hun date!!
(Pov melissa)
Ja en naomi en ik moeten ook nog een leuke jurkje kopen!! Zei ik luid!!
Dus.. Gaan we nu ?? Ja zei iedereen.
(Pov niall)
Louis was aan het sturen en melissa zat naast hem harry zat aan de linkerkant en naomi in het midden en ik aan de rechterkant.
(Pov naomi)
(Gaap) ik ben moe.. ' kom maar op mijn schoot liggen!! (Gaap) dankje babe. Niall drukte een kus op mijn lippen. En ik ging liggen op zijn schoot.
(Pov niall)
Babe we zijn er.... En drukte een kus op haar voor hoofd.  (Naomi gaapt) 'heey niall ze we er al??'Ja we zijn er zal ik je helpen met uitstapen 'ja is goed' we gingen naar binnen en waren in een groot eet cafe maar helemaal daar achter waren de booling banen.. Vet!! Zei ik hard op. 'Ja he!!' Zei naomi opeens. (Gelach) babe welke maat heb jij?? Vroeg ik aan naomi.. 'Maat 38' oke
(Pov harry)
Ik ga wel voor jou pakken naomi.. Roepte ik in de verte ik was zo jaloers!! 'Nee harry ik pak die al!!!!!!' Riep niall uit. Ik sloeg 'm kei hard in zijn gezicht en hik viel neer. Shit wat heb ik gedaan!! Ik hiep niall met opstaan.. Ik kreeg een harde klap in mijn gezicht en viel zelf neer !!
(Pov niall)
Ik sloeg harry keu hard in zijn gezicht en viel neer.. Ik rende snel naar de kast met de schoenen en pakte schoenmaat 38 ik rende terug naar naomi en gaf haar de schoenen ik loopre terug naar de kast met de schoenen en pakte maat 43 ik loopte weer terug en ging zitten ik keek naar harry en harry keek me boos aan. Ik gaf hem de blik sorry hij draaide zijn hoofd om.. Dan niet!! Mompelde ik.
(Pov louis)
Melis zal ik je schoenem halen?? Welke schoenmaat heb je?? 'Dankje lou ik heb maat 38' oke zei ik en liep naar de kast met schoenen en pakte ook meteen mijn schoenen ik liep weer terug naar melissa en zei: alsjeblieft melis 'dankje wel lou' graaggedaan ..
(Pov melissa)
Liam harry en zayn moesten nog hun schoenen halen en aan doen dus wachten naomi niall louis en ik erop. Zoo klaar !!!! Riep liam heel hard. Ik schok me kapot haha !! (Gelach) niall deed de plaatsen alvast instellen wie wilt als eerste vroeg niall..
(Pov niall)
Ik wil als eerste zei naomi.. Oke naomi als eerste.. Wie wil als tweede..!! Wil jij als tweede?? Zei louis tegen melissa. 'Ja is goed zei melissa. Oke melissa als tweede. Wie als derde??? Ik ?? 'Ja is goed' zei iedereen. Wie als vierde???? Louis zei melissa meteen!! Oke louis als vierde.. Vijfde??? Liam jij?? Oke zei liam. harry?? Jij als zesde?? Vroeg ik.. Ja zei harry mompelend.. Oke zayn jij dis als zevende... 'Oke is goed.!!' Ennn start!!! Oke naomi jij bent!
(Pov naomi)
Ik stond op en pakte de boolingbal umm.. Ik weet eigelijl niet hoe dat moet zei ik onzeker... 'Zal ik je helpen zei niall lief.' Ja graag! Jesss!!!! Strike!!!!!
Oke melis jij bent.! Zei lou enthosiast!!
(Pov melissa)
Ik stond op en pakte een booling bal en gooide 'm spare!! Goed zo babe!! Zei lou hard!! Oke ik ben zei niall.
(Pov niall)
Jess!!!!! Ik gooide een strike jessss!!! Goedzo sunshine!!! Zei naomi !!!
(Pov louis)
Ik stond op en pakte een booling bal en gooide op de pionnen af spare!! Goedzo babe zei melis!! Liam jij.. Shit!!! Mis!!!
Jammer!! zei iedereen tegelijk. Harry jij bent zei ik.
(Pov harry)
Ik stapte af op de ballen en pakte een booling bal jess!!! Strike!!!!!!! Goedzo! Zei naomi. Dankje zei ik. (Bloos) jij bent zayn.. Zei ik.
(Pov zayn)
Ik gooide de booling bal en gooide..... Spare ooh ja is ook goed.. Toch ?? Ja zeker zei iedereen. (1 u later)
(Pov melissa)
We moeten over 5 min weg zijn!! Shit!! Zei iedereen! Iedereen snel schoenen uit!! Jaaaa!! Iedereen zetten hun schoenen terug in het rek en ging hun jassen aan doen.. Oke op weg naar huis nu shoppen zei ik.!! Jaaa zei naomi!! Zorg wel dat je om 7u bij het strand bent!!.. Zei niall. Is goed babe! (Thuis)
Oke naomi en ik gaan nu de stad in .. Oke zei iedereen. (In de stad)
Waar zullen we gaan kijken??? C&H of NEW JORKER off.... Naomi onderbrak me... New jorker!!! Zei naomi snel.
(Pov louis)
Eej niall je vind haar echt leuk he?!!! 'Jaaa zeker!!!!' Zei niall trots. En wat ga je doen??? Op de date..!!
(Pov niall)
Nou ik verwacht haar om 7u bij het strand.... En gaan we eerst even wat eten en daarna zwemmen.. ! En daarna vraag ik haar verkering!!.. 'Dat is een super leuk idee !!!!!!!' Zei louis.
(Pov louis)
Niall dan moet je wel nu vertrekken!!! Ik ga wel met je mee!! 'Dankje bro' heb je je piknikmand nodig??? En laken om op te zitten??!! 'Ja'
(Pov niall)
Ik pakte uit de keuken een zak rozen blaatjes . Lou ik heb de rozenblaatjes al..! 'Is goed bro' lichtjes moesten we nog hebben !!! 'Ik pak de lichtjes wel' zei louis. Ik ging alvast in de auto zitten en wachte dat louis kwam. He he daar ben je eindelijk!! 'Sorry moest naar de wc !' Ik rij !! Zei ik. Oke!! 'Is goed bro' we kwamem aan bij het strand...
(Pov louis)
Oke doe jij de lichtjes ophangen?? 'Ja' oke dan doe ik de laken op het zand wel met het eten! 'Is goed'
(Pov niall)
Eej ik wist niet dat er ewn hardjes lampen bij zaten?? 'Wist ik ook niet' ach ja is juist leuk!!! Oke wecwaren klaar aleen nog de rozen blaatjes!!! Doe we dat samen??? 'Ja is goed' oke we zijn klaar!!! 'Jep het ziet er goed uit' dankje !! Oke weer terug naar hios om mij om te kleden!! 'Is goed'
(Pov melissa)
En... Wat vind je van deze???? (Lichtroze jurkje) 'umm ja die is wel leuk!!' Wil je die dan passen?? 'Ja ' of deze????? (Rood jurkje niet te fel rood)
'Umm ja dat kan' of deze!! (Mint groen jurkje met een wit strikje.!!! 'Jaaa! Die is leuk!!!!' Oks dus die ook passen!! (Gelach) 'jaaa heel graag!!!'
(Pov naomi)
Ik paste als eerste de rode. Wat vind je van deze????? 'Staat je leuk!!' Ik vind umm ook wel leuk! Ik gong weer terug en trekte de lichtroze jurkje aan.. En wat vind je vam deze???? Ik vond umm super mooi!!! Woow ja echt super leuk!!!!! Nu trekte ik het mint groene jurkje aan met de witte strik.. OMG deW is zo leuk!!!!!! 'Wooow naomi deze is super mooi!!!! Welke pak je ??' Umm ik pak de mint groene!!! 'Joehoe die is zo leuk!!! (Buiten de winkel)
Oke zullen we naar huis gaan?? 'Is goed ik moet even louis bellen..' Oke is goed..
(Pov melissa)
Is niall nog thuis!! Maar naomi en ik komen er nu ook aan!!! 'Ooh ummm ik kijk wel even of niall al klaar is en dan gaan niall en ok dan al naar het strand voor jullie thuis zijn!!!! Oke is goed tot vanavond dan maar!! 'Dagg babe' doeii sunshine ..!!. Oke zullen we dan maar naar huis??.. 'Jep ' (thuis) gelukkig niall en louis zijn al weg !! Oke zullen we naar boven??? 'Jep is goed'
(Pov naomi)
Ik rende naar boven em melissa rende achter mij aan ik pakte mijn mint groene jurkje en trekte 'm aan ik deed nog even mijn makeup ( ailiner+mascara+rode lippen met klein beetje lippenbalsem.) klaar!!!!!! 'Wooow wat ben je mooi!!!! Niall gaat echt met zijn mond open staan!!! (Bloos) (gelach)
Oke zijn we er klaar voor????? 'Umm ja denk het ik vind het wel een beetje spannend' begrijp ik ! Nai wil je even een blinddoek om je hoofd doen??! 'Is goed' (op het strand) oke naomi stap maar uit! En ga even stil staan en dan leid ik je waar je moet staan haha.. 'Oke' oke doe maar af!!
(Pov naomi)
wooww ik stond helemaal verbaast!!!!! Is echt super mooi hier!!! Ik zag niall bij de bar staan en rende naar hem toe. Heeyyyy riep ik hard!! En sprong op niall's rug.
(Pov niall)
Ik schok me dood ik keek achterom en zag dat naomi daar stond mijn mond staat open van verbazing!!!!! Wat ben je mooi!!!! 'Dankje' louis rende snel naar melissa.
(Pov louis)
Heeyyy schoonheid !! 'Heeyyy lou!!!!!! '
Zullen we ze maar alleen laten?? 'Ja goed idee' (thuis)
(Pov naomi)
Niall het is hier echt heeel mooi!!!! 'Dankje :) zullen we gaan zitten op 't laken?' Is goed!! 'Tast toe babe' dankje..
(Kwatier later!!) (pov niall)
Zullen we gaan zwemmen??? Maar ik heb geen bikini bij!! Ooh maar dat hoeft toch helemaal niet!! Je kan met onderbroek en bh zwemmen :) 'ja oke wat maakt dat nou uit haha!!'
(Pov naomi)
Brrrr het water is koud!!! 'Kom babe er een keer in spingen en dan is het niet meer koud!!' Ik durf niet!!
(Pov niall)
Ik rende naar naomi toe en tilde haar op ik ging wat verder het diepe in en zakte door mijn knieen 'ahh!! Dat is zo koud!!' Ik tilde haar op en zette haar op mijn schoot paar min later draaide naomi zich om en deed haar benen om mijn heupen..
(pov naomi)
Dit voelt zo vertrouwd!! Niall kwam dichter bij en ik deed het zelfde onze lippen kwamen tegen elkaar aan duizende vlinders zweven door mijn buik!!! Voelt zo fijn!! Niall liet los wat is er babe?? Vroeg ik. 'Nou umm ik wil je iets vragen!!' Jaa wat is er dan?? Wil je mijn vriendin zijn??? :) ik stond verbaast!!
(Pov niall)
Ik snap dat je nirt met mij wilt !! Ik liep weg en zakte door het water heen en baalde... Ik voelde op mijn rug en naomi zEi: 'ja ik wil dolgraag je vriendin zijn!!!!!!' Jeeeyyyy we liepen uit het water en ik pakte haar hand en we liepen hand in hand over het strand. ( 21.00)
Zullen we maar naar huis gaan?? 'Ja is goed' (thuis)
(Pov naomi)
Ik deed de deur open en zag dat de jongens en melissa doen durf of de waarheid deden en zei wie vroeg aan wie??? 'Zayn vroeg aan mij' zei melissa
Ooh en wat vroeg je dan? 'Nou of zei op louis is...' En zei ik ja! 'Zei melissa. 'Louis bloost al de heletijd....' Zei zayn. Oeeee sjans hahaha zullen we naar bed gaan ???? 'Ja is goed 'zei iedereen. Met ze'n alle rende we naar boven...
(Pov melissa)
Ik rende naar mijn en louis kamer. Ik struikelde weer over de zelfde slipper van louis en viel op het bed.. Ik lande met mijn rug op het bed. Oeii daar kwam louis hij struikelde ook over zijn slipper..
(Pov louis)
Ik rende de kamer binnen en zag dat melissa al op het bed lag ik rende naar haar toe maar toen.... Ik struikelde over mijn slipper en viel recht boven op melissa. Ik werd super rood en zei : sorry!! 'Maakt niks uit joh' gelukkig maar ik kwam dichter bij en sluitte mijn ogen. Net vorr dat ik mijn ogen dicht deed zag ik haar ogen ook dicht gaan.. Onze lippen kwamen tegen elkaar aan. Dit voelt zo fijn en vertrouwd!! :). Ik liet los om op adem te komen.. 'Morgen is onze date!!' Zei melissa opeens. Jaa klopt heb je de'r zin in??? 'Jaaa heel erg !!!' Gelukkig maar hrt gaat je beste dag van je leven worden!!! 'Jaaaa dat kan jaaaa!! Eeeeen hele grote kans!!' Haha!!! (Gelach)
Zullen we gaan slapen???? 'Jaa is goed'
(Pov melissa
Ik ging op zijn borst liggn louis steunde op mijn hoofd. 'Slaaplekker babe' slaaplekker sunshine !!


Ennn... Hoe vonden jullie deze stuk!!?? Hoop dat jullie dit boek leuk vinden xxx melissa

Adopty by niall horan &lt;3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu