Pretpark <3

16 1 0
                                    

(Pov louis)
We gaan naar het pretpark!! Ja leuk zei Melissa en niall tegelijk. Kom dan gaan we meteen.. We stapte in de auto en niall reedt. langs niall zat Harry en naast Harry zat zayn achter zayn zat Liam Melissa zat tussen mij en Liam in.
(Pov Melissa)
We zatten met ze alle in de auto heel gezellig te praten ik ben moe! Kom maar op mijn schoot liggen zei louis. Ik ging op zijn schoot liggen en louis zei slaap lekker babe en viel ik in slaap.
(Pov louis)
Ik keek Melissa aan, waarom is ze toch zo knap en schattig wacht... Zei ik dat nou echt!!? Omg ik ben verliefd op haar??? Ja !!! zegt een stem in mijn hoofd. Ik kijk haar nog een keer aan.. Ik ben nog nooit zo heftig verliefd geweest!! Hopen dat ze mij ook leuk vind...
(Pov Melissa)
Ik hoor opeens een stem in mijn oor fluisteren. Melissa wakker worden we zijn er! Ik wordt wakker en kwam omhoog. We stappen uit de auto en zag dat er geen een auto stond op de parkeerplaats ik zei: jongens volgens mij is het pretpark gesloten niet voor ons zei louis ik heb het hele pretpark voor ons gereserveerd. Ooo my carotts !!! Louis glimlacht en zei: kom we gaan naar binnen ok zegt iedereen tegelijk! Louis liep voor me. Ik struikelde over een tegel die omhoog stond en viel bijna op de grond maar louis vangde mij op en keek me diep in de ogen aan en ik hem ook omg!! Wat is hij knap!! Louis zij 'wauw' en kwam steeds dichter bij ik kreeg meer kriebels in mijn buik en toen gebeurde het we gingen zoenen oké zei ik dat nou echt! Ik vind umm echt leuk Ooh my carotts hoop dat hij mij ook leuk vind!! We liepen verder en gingen naar binnen en gingen in verschillende actracties ...

Adopty by niall horan &lt;3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu