Felix

12 1 2
                                    

"Selam"dememle korkuyla irkildi halsey sakin Olmasını söyledim ona geri işine döndü ve daları toplamaya devam etti."neden buradayız biliyor musun?" Hayır dercesine başını salladı ve meraklı gözlerle "neden"dedi . Ona oturmasını işaret ettim ve"siz bizi  kurtaracaksınız biz hastayız yani öyle diyordu biri çocukluğum hakkında tek bu sözleri ve cam bir fanus Hatırlıyorum birde kanlar içinde insanlar ama siz yoktunuz ve son bir şey daha bir kadın var bizi kurtardı acılarımızı sordu iyleşeceksiniz "dedim "bence burası bununla alakalı."diye ekledim.şaşkın Şaşkın bakıyordu bana ve bir kaç saniye ardından bana sımsıkı sarıldı. "Bak kimin etkilendiği belli oluyor" diyip hafif bir kahkaha attım.omzuma Sertçe vurdu oda. "Ama hastayım "dedim kendimi acındırırcasına arkasını döndü ve dal toplamaya yöneldi yine "ben dönüyorum" dedim tamam diye Karşılık verdi.arkama döndüm tam gidecekken "Felix" diye bağırdı Halsey arkama hızlıca döndüm Halsey yoktu sadece uçuşan yapraklar ve birbirine sürten ağaç dalları vardı."oyun oynuyorsan hoş değil"diye seslendim.
Halsey'in sesi gittikçe kısılıyordu.felix diye bağırdığı yöne yöneldim koştum ses artıyordu.onu görmüştüm koştum yaratıklardan biri onu tutmuştu yerdeki dala takılıp düştüm dallar sırtımı vurmuştum.kalktım ancak Halsey yoktu koştum tüm gün onu Aradım barınağa döneceğim zaman ise fennick elindeki dal bastonunu vura vura geliyordu.bağırdı neredeydin diye ve sert bir biçimde beni ağaca yasladı yakamdan tutu ve kaldırdı."ne var" dedim umursamazca. "Tilena'nın Vücudu  bir Ağaca dönüşüyor"diye bağırdı sesleri yankılanıyordu ormanda Şaşkın bir bakış attıktan sonra hiçbir şey demeden barınağa koştum.gözlerimden yaşlar süzüldü.bir yandan Halsey bir yandan Tilena ne yapacağımı bilmiyordum. Tilena ağaç gibi kollarında dallar vardı. Allison Yanıma koştu ve "damarları ağaca dönüşürse.." Sözünü kestim "sus hiçbir şey olmayacak ona"diyip oturdum sessizliği yine ben bozdum "çıkmam gerek dedim." Halseyi bulmak için ormana doğru koştum.arkamdan Allison seslendi "bu saatlerde ormanda dolaşmak için salak olmak lazım"onu takmadan Halseyi bulmaya odaklandım. Koşarken el bileğimdeki sızı ile durdum.taşa yöneldim ve oturdum.geçmişim hakkında herşeyi Halseye de anlatmamıştım tek ben biliyordum artık bu Sırrı tutamazdım.kafamı kaldırdığımda boynumdaki sızı arttı tek kolumu kullanabildim diğerini kullanamıyordum donmuştu sanki ilerdeki ışığı farketmem uzun sürmedi.bilerek o bölüm aydınlatılmıştı.koştum tuzak olabileceğini düşündüm sırtımdaki oku çıkarttım.ilerledim yalnızca rüzgarın sesini ve bastığım yerdeki yaprak hışırtısını duyuyordum . Bana doğru gelen birini fark ettim.yüzünün Yarısı yenilmiş gibiydi açım diyerek tekrar ediyordu onu üstünden attıktan sonra daha fazlasının geldiğini görmem uzun sürmedi.kendimi artık savunamıyordum.karşı koyuyordum Üstüme yüklenmeleri ile bir Çığlık duydum yeter diye bağırıyordu elindeki hançerle bana yardım etti. Arkadan halseye çok benziyordu ancak Saçları kısaydı.kıyafetleri farklıydı.onları durdurduk sonunda bir tanesi Hariç bana saldırıyordu ben ise karşı koyuyordum kız nefes nefese Ağaca yaslandı.yaratık beni bırakıp kıza koştu kız döndü ama işe yaramadı gecikmişti yaratık karnına pençelerini geçirmişti.yere yatırdım ve boynunu kırdım yaratığın ancak yerdeki kıza koştuğumda onun Halsey Olduğunu anlamıştım Saçlarını kesmiş ama hala çok güzeldi.üstündeki askeri yeşil Yırtık kazak yoktu siyah sporcu atleti vardı heryeri çamur ve kandı nefes alamıyordu karnındaki yara Can'ını yakıyordu. Gömleğimin kolunu yırttım ve karnına sıkıca bağladım kucağıma aldığım gibi barınağa götürdüm.

INTIKAM OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin