Ny bok och 3000 LÄSARE!!!!

515 19 10
                                    

Okej! Först vill jag bara säga en sak......TAAAAAACK!!!!!
Oj, jag kanske ska hälsa först....
Tjenare!
Okej, igen......TAAAAAACK!
Nu kanske ni undrar "Vad sjutton snackar du om?!" men jag ska berätta.
Jo det är såhär att jag HAR FÅTT 3000 LÄSARE på denna boken!!!!

Och bara för det så postar jag den nya boken idag lite senare, så ni kan väl iallafall ge den en chans?
Jag hoppas att den blir bättre än denna boken, den kommer att heta "True Love||The next generation" och den kommer handla om James Potter, Mackenzie Finnigan, Molly Weasley, Lucy Weasley, Jackie Riddle, Alice och Frank Longbottom, Sky Finnigan, Albus Potter, Rose Weasley, Scorpius Malfoy, Lily Potter, Hugo Weasley och några till.

Okej, här kommer det lite fakta om karaktärerna:

James, Molly och Mackenzie är nästa generations Fred och George.
Mackenzie är tjejen med utseendet, hon är tjejen som alla tjejer vill vara, hon är tjejen alla killar vill ha. Hon skämtar med alla och är inte lika "tjejig" som alla andra tjejer. Hon klär sig ofta i mörka kläder och kepsar när hon är hemma. Men är hon verkligen så perfekt som alla tror? Eller är tårarna mer bästa vänner till henne? Någonting hon upplever varje dag?
James Potter är son till Harry Potter och Ginny Potter. Han skämtar även han med alla och klär sig i kepsar han också.
Molly Weasley är dotter till Percy Weasley och Audrey Weasley. Hon bryr sig om skolan men busar också väldigt mycket.
Hon klär sig däremot mer i ljusa kläder och skulle aldrig ha på sig en keps inomhus.
Dem skämtar och busar, dem har ett årligt skämt, som dem haft sen dem började på Hogwarts.
Mackenzie och James är med i Gryffindors quidditchlag.
Men Molly lägger ner mer tanke åt sitt skolarbete.

Lucy Weasley är med i Gryffindors elevhem och har en bästa vän med namnet Ally Wood.
Även hon lägger ner mycket tid på skolarbetet. Men hon är ju syster med Molly Weasley så vad hade jag förväntat mig?

Jackie Riddle är sin mor upp i dagen. Hon försöker att få James att falla för henne genom kärleksdrycker och trollformler. Med andra ord gör hon som Liana gjorde mot Harry.
Hon är självupptagen och gör allt för att se bra ut. Med andra ord passar hon perfekt i Slytherin, vilket bevisar just varför hon går i just det elevhemmet.

Alice och Frank Longbottom är tvillingar och barn till Luna Longbottom och Neville Longbottom. Dem är bästa vänner med Rose, Albus, Sky och Scorpius.

Sky Finnigan är en tjej på 14 år med många fina drag. Hon är dotter till Lea Riddle och Seamus Finnigan, med andra ord är hon kusin med Scorpius.
Men till skillnad från sin mamma så har hon blont hår och bruna ögon. Även hon har ärvt vampyrkrafterna av sin mor.

Albus Potter är även han 14 år och är väldigt blyg av sig. Han har bra betyg i skolan och är ofta tystare än andra. Men han verkar vara lite intresserad av Sky Finnigan........sin bästis.

Rose Weasley är lik sin mamma på många olika sätt. Bland annat när det gäller skolan. Hon övar trollformler tills hon ska gå och lägga sig och lyssnar på alla lärare. Även Binns.

Scorpius Malfoy är son till Draco Malfoy och Astoria Greengrass. Han är 14 år och är även ihop med Lily Luna Potter och är bästis med Alice, Frank, Lily, Albus och Rose, även sin kusin Sky.

Lily Potter är dotter till Ginny Potter och Harry Potter.
Hon har en förmåga att få folk att älska henne. Hon är tjejen alla vill vara vän med. Ihop med Scorpius Malfoy, syster till Potters och har med andra ord drömlivet......men är det verkligen så bra som det låter, eller?

Hugo Weasley är son till Hermione Weasley och Ron Weasley. Han är bror till Rose Weasley och kusin med MÅNGA andra Weasleys, han är även släkt med Potters.
Han och sin kusin Lily är bästa vänner och döljer ingenting för varandra. Dem vet varandras mörkaste hemligheter och svagaste punkter.

När jag ska olika tävlingar så kan man få vinna en egen karaktär.

Aja, hoppas att nästa bok blir bra. Hoppas att ni ryckte att detta var nog med beskrivning för alla karaktärer som jag kommer skriva mest om.

Vi ses!

Kramisar från Majjsen💕

True Love          ~Swedish~Where stories live. Discover now