Hello....IT'S ME!!!

375 11 5
                                    

HEEEEJ!!! DET VAR LÄNGESEN!!
Tänkte bara säga att jag och Lovisa7711 skriver en bok, Malfoys Trillingar, heter den.
Mina kapitel kanske inte direkt är bäst men hennes är superbra.
Men herregud vad längesedan jag skrev nåt här, känns som att jag skriver i en dagbok (vilken bra idé ju! Jag kan skapa en ny bok som jag använder som dagbok! Or not! Vem skulle vilja läsa nåt om mitt liv egentligen, det är bara skit just nu!)

Jag vill tacka för 5k läsare på denna boken, jag kan själv inte fatta det, det är ju jättemånga! Jag kan bara inte förstå att jag i januari tackade för 3k läsare och nu i april så tackar jag för 5k! Det är 2k läsare på bara några månader! Det är helt obeskrivligt!
Jag är så glad att det känns som att jag kommer springa in i en vägg (har testat, råder det inte till nån!😂). Så jag vill säga tack (tack 51628151901 gånger om!) för detta, även fast boken inte ens vart bra. Jag trodde från början att jag typ skulle få 10 läsare eller nåt, men nu, några månader senare kan jag då säga att det är väldigt mycket mer än jag förväntat mig! Så tack så sjukt mycket!

Och ni som inte trodde det skulle komma nåt mer, yes ni hade rätt, men detta är bara en tackgrej, och lite påminnelser.
Och det kanske kommer en till del i denna såkallade "boken".

Läs min bok "True Love~The next generation" som då är uppföljaren av denna.

Det var väl det ända jag hade att säga, ska fortsätta att lyssna på The Titanic Soundtrack nu, så ha det så bra så hörs vi!

Kramisar från Majjsen💕

True Love          ~Swedish~Donde viven las historias. DescĂșbrelo ahora