~Harry~
(Tre veckor efter att dem fått reda på att Lea är en Riddle)
"Vakna Harry, vi ska få besök!"viskade Ginny.
"Av vem?"undrade jag.
"Iza Riddle!"sa hon
"Kul, jag kommer om 2 timmar."sa jag och vände mig om.
"Du, hon kan kanske kan hjälpa dig att paja läxorna!"
"Jag kommer!"~Ginny~
Jag sprang ner till Lea igen.
Hon stod hand i hand med en liten flicka med rödbrunt hår, lila linne och blå shorts, hon hade även håret uppsatt i 2 tofsar.
Iza.
Men en konstig sak med henne var att hennes ögon. Dem var inte längre stålgrå utan grönbruna.
"Hej, mitt namn är Iza."sa hon
"Hej, jag är Ginny, Ginny Weasley."sa jag.
Jag såg hennes blick stelna till och sen bli full med förväntan.
"Kan du trolla?"sa hon med vördnad i rösten.
"Ja, hurså?"
"Jag kan också göra det."sa hon"Titta!"sa hon och såg på en vas med blommor. Sakta men säkert började blommorna växa.
"Snyggt!"sa jag.
"Nu är det din tur!"sa hon.
"Okej, titta"sa jag och pekade med min trollstav på den slocknade elden. Jag tänkte en förtrollning och brasan flammade upp igen.
"Coolt!"sa hon imponerat.
"Tjena, jag är Harry."sa Harry som precis kommit ner.
"Tjena på dig Harry Potter, min syster Liana tycker att du är söt, så det så, men jag är Iza iallafall."sa hon.
"Som du kan se kan hon inte hålla hemligheter."viskade Lea till mig.
"Vad viskar ni om då?sa Harry.
"Inget! Iza, du är ju duktig på att spränga saker, så du kan väl lära Harry något."sa Lea snabbt.
"Jaaaaa!"skrek Harry och Iza och sprang iväg som barnungar, tja, Iza sprang iväg som en barnunge eftersom hon är ett barn.(2 timmar senare)
Vi gick ner till stora salen för att äta lunch. Vi hade berättat för Iza vad Liana hade gjort. Lea hade berättat för mig att den enda som Liana var rädd för var Iza. Hon var inte rädd för sin mamma Bellatrix Lestrange, hon var inte rädd för sinn pappa Tom Riddle och hon var absolut inte rädd för sin skygga syster Lea. Men eftersom dem inte vet vad Iza har för förmåga så kan det vara vad som helst. Vi gick ner för den sista trappan och var precis utanför dem stora portarna till stora salen. Vi gick in i salen och såg att Liana satt vid Gryffindorbordet. Hennes hår var uppsatt i samma frisyr som jag hade på balen, 2 hårslingor skruvat ner till nacken. Hon satt med en nagelfil i handen och fixade sina naglar.
"Liana Merope Riddle!!skrek Iza så högt att man hörde det på låååånga vägar.
"Vem är det?"sa Liana skrämt.~Liana~
"Vem är det?"sa jag skrämt.
Det lät verkligen som min syster Iza.
Precis när dem hörde mitt efternamn började alla i stora salen mumla. Det stör mig inte att folk pratar om mig, det är när dem slutar som man ska börja oroa sig.
Men nu skulle jag vara väldigt glad om dem höll klaffen.
"Det är jag!"sa Iza då hon kom ut ur skuggorna.
STAI LEGGENDO
True Love ~Swedish~
Fanfiction"Harry, du vet väl att jag älskar dig?" "Ja Ginny, det vet jag. Jag älskar dig också. Mer än vad du tror" Harry Potter ska börja sitt sjunde år på Hogwarts med Hermione, Ron och Ginny. Men redan på Hogwarts-Expressen går allt fel då en flicka med v...