~Iza~
"Det är jag!"sa jag och kom fram ur skuggorna.
Jag såg rädslan speglas i hennes ögon.
Jag såg på henne så intensivt att hennes hårtoppar blev ljusröda. Som vanligt så vinner jag över hennes tuffa skådespeleri. Hon brukar inte vara såhär kaxig mot folk.
"Vad gör du här Iza!?"viskade hon irriterat.
"Fråga din tvillingsyrras kompis och hennes pojkvän, jag har inte släppt det som hände min ena syster!"sa jag högt.
Det hördes höga flämtningar från folk som fick höra att Liana och Lea var tvillingsystrar.
"Vart är dem då!"sa Liana med ett elakt flin på läpparna.
"Oj, juste, kom fram nu då. Harry vill du testa den där förbannelsen som spränger saker?"sa jag.
Lea, Ginny och Harry kom fram från samma ställe som jag varit på innan jag kom ut ur skuggorna.
Nu kunde jag verkligen se likheten mellan Liana och Lea. Dem var identiska. Lea gick snabbt fram till sin tvillingsyster och satte sin vita trollstav mot hennes strupe.
"Din fejkade torterande idiot!, hur kan du göra så mot folk! Det förvånar mig att du inte redan sitter i Azkaban precis som mamma gjorde!"väste Lea med tårfyllda ögon.
"Vad sa hon?"viskade Ginny till mig.
"Va, hörde du inte?"sa Harry undrandes.
"Hon snackar ormspråket! Det är bara våran familj som kan det, med undantag från dig Harry!"sa jag tyst.
"Jag visste inte att du fått en ny trollstav syrran! Hoppas den är hållbarare än den förra!"väste Liana på ormspråket.
"Japp, ska jag visa?"väste Lea.
"Pfft, knappast."sa Liana på vanligt språk.
Leas ögon smalnade, hennes ögon blev röda och hon blev likblek. Hennes läppar blev röda som blod och hennes hår var inte längre chokladbrunt utan svart. Det växte sig lägre och slutade vid knäna. Samma sak hände med Liana fast hennes hår behöll samma färg.
"Nej!"väste jag.
Jag sprang fram till mina systrar och ställde mig emellan dem.~Ginny~
Iza sa någonting på ormspråk och sprang fram till sina systrar. Hon ställde sig emellan dem och tog fram sin egen trollstav. Hon pekade på båda systrarna och väste något som lät som att hon sa att hon skulle skada dem om dem inte slutade.
"Iza, nej!"väste jag.
Vänta va!, snackade jag precis ormspråk?!
Iza, Liana,Lea och Harry tittade förvånat på mig.
"Och vad tittar ni på då?!"sa jag irriterat på vanligt språk.
Sen gick jag fram till Lea i och drog bort henne därifrån.
Harry lyfte upp Iza i sin famn och gick iväg efter mig.(Framme i uppehållsrummet)
"Vad hände egentligen med dig Lea?"undrade Harry.
"Det som precis hände händer när jag får ett raseriutbrott."sa Lea som precis hade blivit normal igen. Men hennes ögon var svarta nu.
Hon var fortfarande stel och hon ryckte till när nån tilltalade henne.
"Vart är Iza?"undrade Lea.
"Hon är och snackar med Liana just nu"sa jag.
ČTEŠ
True Love ~Swedish~
Fanfikce"Harry, du vet väl att jag älskar dig?" "Ja Ginny, det vet jag. Jag älskar dig också. Mer än vad du tror" Harry Potter ska börja sitt sjunde år på Hogwarts med Hermione, Ron och Ginny. Men redan på Hogwarts-Expressen går allt fel då en flicka med v...