Yeni Bir Başlangıç

336 20 2
                                    

Yine hayatıma lanet ederek yataktan kalktım.Saate bakmaya bile talkatim yoktu.Elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra rutin işlerimide halledip tuvaletten çıktım.Babamın akıl sır erdiremediğimiz işleri sebebiyle şehrimizden ayrılıp yeni bi başlangıç yaptık.okulumu,evimi,arkadaşlarımı geride bırakarak bu bilmediğim,tanımadığım şehre taşınmıştık.Umarım buna değerdi.okul elbiselerimi giyerek mutfağa gittim. Babamın keyfi her zaman ki gibi yine kaçıktı. Yine annemle tartışmış olacaklar ki ikisininde ağzını bıçak açmıyodu.Annem bana kaş göz işaretiyle kahvaltımı yapmamı söyledi.Babamda çabuk olmamı okula geç kalmamamı söyledi.Hemen kahvaltımı yapıp,ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve babamı aşağıda beklemeye başladım. Babam yanıma gelip"okula yürüyerek git bu seferlik.Beni karakoldan çağırıyorlar."deyip benden onay bekledi.Bende sesimi çıkarmadan başımla onayladım.Babam arabasına binip gittiğinde bende hızlı adımlarla okuluma gitmek için yürüdüm.Yolda yürürken her zaman ki gibi bi sakarlık yapıp bi çocuğa-pardon bi oduna çarptım.yada tam anlamıyla bi orangutana-. "Oooohaaa!! Yavaş olsana kızım!" dediğinde bende hiç istifimi bozmadan "orangutanların kaldırımda yürüdüğü nerde görülmüş?" dedim yapmacık bi gülümsemeyle.Huyum kurusun laf sokmada üstüme tanımazdım.Bu huyum yüzünden eski okulimda bana polis kızı olduğunu bu kadar belli etme diyen bir çok kişi vardı.Konuya dönelim.Çocuk pardon insan kılıklı orangutan bana pişkin pişkin sırıtmaya başladı.Ona "ne o hiç mi insan görmedin"dediğimde oda bana "yooo sadece senin insan gördüğünden şüphelendim de ona bakıyorum" diyip küçümseyici bakışlar attı bana.Sinirden kuduruyodum.Bana nasıl laf çakabiliodu!!Bana bu yaşıma kadar kimse laf sokamamıştı.Ona dil çıkararak yoluma devam ettim.Arkama döndüğümde orangutan kılıklı insan olduğu yerde durup bacaklarıma göz deydiriodu.Okula geç kalmamıs olsam onun o gözlerini eline verirdim ama neyse diyip yoluma baktım.Hızlı adımlarla okulun merdivenlerini çıktım neyseki zil çalmasına 2 dakika falan vardı.Müdürün odasını ararken"yardım ister misin güzelim?"diyen tanıdık olan ama pek yakınım olmayan bi ses duydum.Bi an kendime sesin geldiği yöne baktıgım icin küfür savurdum .Yine o orangutan kılıklı insanı napıp edip kendime cekmiştim.
Multide Ece var.
Merhaba ilk kitabım ve ilk deneyimim umarım beğenmişsinizdir :)
Yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin...:*

Vampirin AŞK'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin