kıskanç

134 15 1
                                    

Keyifli okumalar...

Eceye ne olduğu hakkında kimsenin bi fikri yoktu. Koşarak odaya girdiğimizde ecenin tırnaklarını yatağa batırıp,kendini sıkmış halde gördüm. İçim yanıyodu. Sanki birileri içime daha çok odun atıp,yanmama sebep oluyodu. Timur yağıza dönüp,
"Fikirlerini oku! Bu sayede neler oluyo anlayabiliriz."dediğinde
"Ben yaparım!"diye atıldım ve ecenin zihnine girmek için odaklandım. Birilerinden kaçıyodu. Peşinde kim varsa eceyi korkutmuş olmalıydı.
Ardından ben ve handeyi gördüm. Sikerim ben böyle işi!!!
Handeyi öptüğümü görmüştü. Ağlaması daha da şiddetlendiğinde kendime küfürler savurdum. Tam bi piç gibi davrandığımın farkındaydım ama herşeyi ece için yapmıştım. Handeyi öpersem şikayet etmekten vazgeçeceğini söylemişti. Ecenin ağlamasının sebebi de belli olmuştu.
Ona kendimi nasıl affettirebileceğimi iyi biliyodum. Bi yemekle yada bi hediyeyle kapanmazdı. Ece böyle bi kız değildi.
"Ne gördün?"dedi bana bakan sesin sahibine yöneldim. Timurdu.
Tabikii ona hande olayını anlatmıyacaktım. Bu ben ve eceyi ilgilendiriyodu.
"Sadece birilerinden kaçıyo. Ama çok korkuyo gibiydi. Peşinde her kim varsa ecenin canını yakmış olacak ki ağlama sesleri buna bağlıydı."dedim. Haklı olduğumu da biliodum. Ağlamasında herne kadar benim de payım olsada, peşindekinin ona yapmış olduğu zararın payıda büyüktü. Aklıma ece için harika planlar gelmişti bile,affettirme konusunda.

Yağız eceye yaklaşarak,"Şşşttt. Geçti,geçti. Hadi uyan."dedi. Sesi yumuşak ve güven vericiydi. Ben bile etkilenmiştim.
Ecenin ağlama sesi kesilmişti. Ama bunun yağızın sayesinde oluşu beni rahatsız etmişti. Aklımdan eceyi tekrar ağlatıp benim susturmam gerektiği gelsede bu isteğimi bastırdım. İstemsizce bu asi,hırçın ve garip kızı kıskanıyodum. O istesede,istemesede beni kendine çekiyodu.
Yağız malı bana yaklaşarak,
"Ondan feci şekilde hoşlanıyosun. Ama buna izin vermiyecem. Haberin olsun!"dedi. Üzgün bi ses tonu kullandığına göre bunu ondan başkaları,zorla istiyodu anlaşılan.
"Zamanla görücez. Hem buna sen değil,ben vericem. -ki ben demek zamanla ece demek olursa benim kararım ecenin de kararı demek olur!"dedim küstahca.

Dudağını büzerek kafasını salladı.
"Neyseki timur amcanın zihin okuma gibi bi yeteneği yok. Aksi olsaydı seni iyice benzetip ayrı timdekilere dövdürüp,ecenin babasına verirdi-ki babasın yaptıkları timur amcanın yaptıkları yanında tuz-biber-."dedi göz kırparak. Haklıydı. Babasıyla zamanında bi münasebetimiz olmuştu. Ama ilişkimiz baba-oğul ilişkisini bile geçerdi ama ne olduysa... Düşüncelerimden ecenin sesi sayesinden sıyrılmıstım.
Bana bakarak:
"Sen handeciğinin yanına gitsene."dedi bitkin bi sesle.
'Hadi bebeğim ama. Beni kıskandığını bu kadar da belli etme'.dedim. Ecenin yüzüne karşıda diyebilirdim bunları ama timur buradaydı. Eee göt korkusu başa bela.
Yağız timurla beraber ayağı kalktı ve timur bana bakmadan eceye döndü ve
"Biz çıkalım sizin konuşucaklarınız vardır."diyerek dışarı çıktı. Rahat halime büründüm ve
"Hadi ama bebeğim! Beni kıskandığını bu kadar belli etme."dedim çarpık bi şekilde gülümseyerek.
Gözleri çıplak vücudumda geziniyoken yine laf sokmaya karar verdim. Onu çıldırtmak hoşuma gidiyodu. Ama bunu ben yaparsam,bi başkasl değil!
"Beğendiysen dokunabilirsin."dedim muzipçe.

"Sadist misin oğlum! Niye çıplak dolaşıyosun?"dedi bana bakmadan. Utanıyo muydu?yoksa bana mı öyle geliyodu?

"Hatırlatıyım az önce vücuduma dokunurken pek bi memnundun,üstünü giysene! Sadist!demiyodun?"dedim ukalaca. Yanında ki komodinin üstünde duran ilaç şişesine baktı ve zoraki gülümsedi.
"Uykumu bahane edip demek bana sarıldın!"dedi. Tatlı bi ses tonu kullanıyodu.ilginç.
"Ama sen de karşı koymadın."dedim. Biliyorum kaşınıyodum.
"İnkar da etmiyosun."dedi. Bu kızı fazla hafife almışım. Fazla kıvrak zekalıydı. İşte benim beneğim!
Aniden elini uzattığı ilaç şişesine baktım. Sikim lan boyle isi!!! Eline aldığı ilaç şişesini ani bi şekilde attığı için kendimi koruyamamıştım. Aklıma yine deha fikirlerimden biri geldi. Kafamı tutup yerde inlemeye başladım. Aslında kafama bile gelmemişti. Bana inanmamış olacak ki endişe içinde yerinden fırlayıp yanıma geldi ve yere diz çöktü. İnlemelerimi daha da şiddetlendirdim. Elini başıma koyup narince vurduğu sandığı yeri okşamaya başladı. Hoşuma gitmişti. Bana daha da yaklaşıp başıma küçük ama etkisi büyük bi öpücük kondurdu.
"Savaş özür dilerim! Gerçekten! Kafana geliceğini ummamıştım."dedi üzgün ve pişman bi ses tonuyla. Ben bu kıza biraz olsun naz yapamıycak mıydım? Bu kız beni adeta etkisi altına alıyodu. Onun üzülmesine dayanamıyordum. Ama bunun bi cezası vardı.

Başımı tuttuğu ellerini hızlıca kavrayıp,eceyi yere serdim. Tam ona eğilmiştim ki tekme atmaya çalıştı. Ayaklarını kendi ayaklarıma hapsetmiştim neyseki. Bi daha tekme yemek istemezdim.

"Ao! Bu sefer olmaz tatlım."dedim göz kırparak. Ama yüzüme tüküreceğini hesap etmemiştim.
"Ama bunu unuttun!"dedi. Yüzüme gelen tükürüğü gözlerimi yakmıştı. Bu nedenle ellerimi serbestleştirip,gözümü tuttum.
"Yalancı,pislik,sapık,düzenbaz,domuz..."diye saydırıyoken araya girdim ve "yakışıklı."diye ekleme yaptım.
"Hhhaaa!güleyim de boşa gitmesin!"dedi dalga geçercesine.
"Demek benim için endişeleniyosunda?"dedim soru sorarcasına.
"Sana özel değil!kim olsa yapardım. Vicdan meselesi-hani sende olmayan şu duygudan-."dedi.
Tam ayağı kalkacakken bana fırlattığı şişenin cam kırıkları elini kesmişti. Kahretsin! Eli kanıyodu. İnleme sesiyle elini tuttu ve elini sıkmaya başladı.
Bu daha çok kanın çıkmasına sebep oluyodu. İstemsizce gözlerim kırmızı halini almaya başladı. Dişlerim kana susamışcasına yerlerinden çıkıyodu. Ona zarar vermemek için arkamı döndüm,ama kokusu burnumu baştan çıkarıyodu.
Ece bana inanamayarak bakarken
"Savaş!! Gözlerin!!"dedi. Ama korkuyomuş gibi bi hava yoktu. Sadece inanamıyomuş gibiydi. Odadan hışımla kendimi fırlattım ve timuru çağırdım. Timurla beraber yağız da içeri girecekken onu durdurdum.
"Sen girme. Kan kokusu ona zarar vermeni sağlar."dedim. Anlayışlı çocuktu.
"Gelebilirsiniz!" Timurun sesiyle odaya girdik. Eceye baktığımda eli sarılıydı.
"Vampir haa."dedi.
"Korkuyosan bilemem."dedim eceye bakıp. Omuz silkip
"Senden korkan senin gibi olsun!"dedi alay ederce.
"Yağız. Eceyi evine bırak."diyen timura baktım.
"Ben bırakırım!"dememle
"Saçmalama! Sağlıklı düşünemiyosun,savaş."demesiyle sesimi çıkarmamıştım. Karşı çıkabilirdim ama ecenin yanında bazı konuları açıp konuşmak hoş olmazdı. Ecenin yağızla gitmesine ses etmedim ve onların odadan çıkmalarına sessizce bakakalmıştım...

Vampirin AŞK'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin