Keyifli okumalar...☺
"Cay koydum laflariz."dedim alinin oturdugu koltuga yonelerek.
"Bak istemiosan anlarim ben. Gidiyim mi?"diyen aliye baktim.
"Sacmalama. Yani kotu bi animiz olmus olabilir ama yeni bi baslangic yapioruz surda."dedim tatmin edici bi ses tonuyla.
Aliden
Koyu bi sohbete dalmistik eceyle. Gecenin gec saatlerine kadar onunla vakit gecirmek bana iyi geliyodu. Sanirim ona kendimi kaptiriyodum. Ecenin o masum yuzu benim karanlik dunyamdan siyrilmama yetiyodu. Uyuyakalmis Ve bitkin vucudunu kucakladim. Kollarimda hareketsizce uyuyan kiza baktim. O bu dunyanin en asi ve abaza kiziydi. İyi manada.
Ece kucagimda uyumus bi sekilde onu odasina goturmek icin hareketlendim.
Tam kapini onunden geciyodum ki kapi caldi. Ecenin uyanmasini istemiyodum ve lanet kapiyi actim. Karsimda ofkeden kudurmus bi adet savas duruodu.
Yuzume yedigim sert darbeyle yere serilecekken kollarimdaki masum agirligin yok oldugunu farkettim.
Savas pici eceyi kucaklayip vampir hizini kullandi ve ortadan kayboldu.
Peslerinden gitmek icin hareketlendim. Ama nerede olduklari hakkinda ufak bi fikrim bile yoktu.
Savasin evine bakmaya karar verdim. Eee tabi ecenin vericegi tepkiler vurmak ve kirmak olacagini adi gibi biliyodu. Ve bu yuzden de rezil olmamak icin disarida bi yerde degilde kendi evini tercih etmisti.
Dusuncelerimden siyrilip varolan gucumle kosmaya devam ettim. O lanet eve varinca savasa bu yaptiklarinin bedelini odeticektim...
Savastan
Ece kucagimda masum ve horul horul uyuyodu. Onun bu masumlugu ona olan kizginligimi ve kirginligimi gecirmeye yetsede bu kadar kolay olmayacakti. Ona bu ali picinin hesabini sorucaktim.
Eve geldigimizde kapinin kilidini acmakla ugrasamayacaktim.
Arkadan dolanip benim odamin acik olan penceresinden eve zipladim.
Eceyi alip yatagima biraktim.
Eceyi benim erkeksi kokum sarip sarmalarken derin ve sonu hic iyiye varmayan dusuncelere daldim.
Ya o pic eceye dokunduysa! Yada butun gece birlikte kaldilarsa... Yada ali pici eceyi bayiltip...
Dusundukce kendimi bosluga atasim geliyo. Bu sorulari cevapliyacak tek kisi varfi o da karsimda horul horul uyuyan asi prensesti.
Bende de suc vardi. Ama benim yaptiklarim ece haniminkinin yaninda fıs kalirdi.
Ecenin aklina girdigimde korkmusa benziodu. Birilerinden kaciyo gibiydi.
Sanirim bu kacisi pek hayra alamet degildi.
Kactigi yone bakinca tanimadik bi yuzle karsilastim. Bi adamdan kaciodu. -ki bizimle yasit olan bu cocuktan kacilmazdi. Ondaki bu yakisiklilikla beni bile pesine takabilirdi!-
Kafasinin icindekiler benim basimin agrimasina neden oluyodu. Bu kizda her ne varsa onun zihnine girmemi engelleyen bir seyler vardi.
Basimin agrisi cinlamaya donusmustu. Kalbim sıkısmaya baslamis,yuzumden terler akmaya baslamisti. Bana her ne oluyosa aynisinin eceye de oldugunu hissedebilmistim. Bi anda ecenin zihni git gide bulaniklasti ve ne oldugunu anlamadigim sey beni ecenin zihnini okumaktan alikoydu ve hic birsey goremedim. Ecenin ciglik sesleri beni iyice endiselendirmisti. Bu kiza n'oluyodu!!??
Ali bisey yapmis olabilirdi-ki eger bunu ona o yaptiysa cigerini soker les kargalarina verirdim!!-
Kapinin siddetle calmasi gozumun iyice kararmasina sebep olurken yumrugumu sıkıp sakinlesmeye calistim ve kapiya yoneldim. Karsimda onu gormemle sabir kotami asip sinirlerimi serbest biraktim ve yumrugumu hısımla alinin yuzune gecirdim.
Yerde yigilmis bana bakan aliye baktim. O sifatsiz sifatiyla beni dovuse cagiran bi tip goruyodum karsimda.
İsyankar bi tavirla ona dogru egildim ve saclarindan tutup ici bos olan kucuk kafasini yere vurdum. İnleme sesi rahatlamama yardimci olmustu. Biliyorum tuhaf gelebilir ama sadist biri oldugum gercegini degistiremezdim.
Farkinda olmadan kirmizilasmis gozlerimi ve vampir dislerimi yerine sokmayi zor olsada basarmistim.
Soz konusu eceyse kimseyi tanimazdim.
Alinin yerden kalkmasini zevkle izlerken eceyi aklimdan bir turlu sokup atamiyodum.
Aliyi geride birakip ecenin bulundugu odaya ciktim.
Kapiyi acmamla zorluklar icerisinde ayagi kalkmayi basaran eceyle karsilastim. Hangi ara uyanmisti?
Eceye dogru hareketlendigimde
-Dokunma! Sakin bi adim daha atmaya kalkisma!! diye tehditler savurmasiyla hareketlerime bir son verip oldugum yerde durdum.-Bu mudur yani?? Beni boylemi basindan savicaksin? Boyle mi kurtulmayi dusunuosun?!
Diyerek kucumseyici bakislarla eceye baktim.
-Ne kurtulmasi??!! Diyerek benim attigim bakislari tekrar bana yoneltti.
-Alinin ne isi vardi sizde?? Napiodunuz tek basiniza? Ve tabii senin onun kucaginda olmanin sebebi neydi??diyerek soruya soruyla karsilik verdim.
Oysaki ecenin verdigi cevaplar tam da bekledigim ama istemedigim cevaplardan biriydi.-SA-NA-NEEE! diye bastira bastira soylemesi beni zivanadan cikartmisti.
-
Ne demek sana ne lan!! Diye cemkirdim. Suan da mahalle karilarini bile gecmistik.
Ama...Kisasa kisas!
Ece bana dil cikararak karsilik verince ani bi hamleyle onu yataga ittim ve bedenimin arasinda sıkıstirdim.
O daha ne oldugunu anlamadan ona dogru usulca uzanmaya baslamistim ki kapinin acilmasiyla iniltiye benzer ses cikarmam bir olmustu.
Ali bize dogru kosup
- Napiosun lan sen diyip yumruk yaptigi elini kaldirmisti ki bn bi hamle yapip onun elini havada yakalayip ters cevirdim.Acimis olacak ki kari gibi sizlanmaya basladi ki bu beni daha cok neselendirdi.
Ece de benim gibi fazla siradanmis gibi gordu,herhangi bir tepki vermedi. Ama benim geri cekilmemle aliye yardima kostu.
Nasil bu kadar vefali oluyordu bu cocuga? Anlamadim gitti.
Gune kotu baslamistim ama kotu bitirmeye de hic niyetim yoktu.Hayla yerde afallamis ve guclukle ayaga kalkmaya calisan aliye aldiris etmeden ecenin kolundan tuttum ve surukleyerek odadan cikarmaya calistim.
-Savas durr!!! Napiyosun yha sen? Zorla guzellik olmuyo anlamiyo musun?!!
Diye bagiran ve gucluk cikaran asi kiza bakmadan yoluma devam ediyodum.
Hayatima girip beni sersemlestiren sonra kalbime hint okuzu gibi oturan bu kiza artik dur demeliydim.
-Nereye gidiyoz yhaa?? Şşşt sana diorum! Diye kendini tekrar hatirlatmasi pekte gec olmamisti.
-Sakin ve BASBASA kalabilecegimiz bir yere. Dedigimde ayaklarini sinirle yere vurmasini zevkle ve sabirla dinledim.
-Bana bak ben seninle gelmek istemiorum! Hatta seninle ayni havayi bile solumak istemiyorum!! Diye cikismasi daha bi keyif vericiydi.
-İzin isteyen de olmadi.dedim pic smile yaparak. Deliye donmus hali kendimi sirkte gibi hissetmemi sagliyodu.
Aslinda onun benim yanimda benimle-igneleyici- konusmasi hatta sadec bana gicik kapmasi bile bana huzur veriyodu.
-Lanet kalas!! Bari nereye gidiyoruz onu soyle!!! diye bagirmasiyla adimlarimizi hizlandirdim ve evden cikarak arabaya bindik.
-Supriz.diyip goz kirpinca
-Siprizz. Diyip taklidimi yapmasiyla kahkahayi kopardim. Onu gicik etme sirasi simdi bendeydi...
Selamm millet!! Cok ozur diliyorum. Okuldan dolayi vakit bulamiyorum. Umarim begenmissinizdir.
Voteleri unutmayin😘 ☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin AŞK'ı
VampirVampirlerin hüküm sürdüğü ama bundan haberi olmayan bir genç kız. Babasının mesleğinden dolayı hayatı tehlikeye giren bu genç kızın vampirler arasındaki çekişmeli,laf sokmalı ve aşk dolu bi hikayesi...Savaşın ona olan aşkı ne kadar büyürse tehlike o...