Evet! Onu sen öldürdün!!!

58 7 0
                                    

"Savas dur!!"
Desemde beni dinlememisti. Sanirim ne hissetmisti anlayabiliyodum. Ama yagiz benim kankamdi. Bunu bile bile nasil yanlis anlamisti?

Pesinden gitmeyi birakmistim cunku vampir hizini kullanmisti. Yagiz ozur dileyip gitmisti. Kosarak eve girdim. Annem ve babam yatmislardi coktan. Odama girip sessizce kapiyi kapattim.

Telefonumu acip savasi aradim. Acmiyacagini biliyodum ama bi umuttur diye...

Tahmin ettigim gibi acmamisti. Endiselerimin sebebini bilmesemde uykuya direniyodum. Ama uykuya yenik dusmem pek uzun surmedi...

Okula gitmeden once savasi aradim ama telefonu kapaliydi.

Evden erkenden ciktim. Okula hic olmadigi kadar hizli gitmeye calisiyodum.

Okula girdigimde ali ve cetesi  okulun bahcesinde millete bulasiyodu. Kendilerini ne saniyolardi?

Savasda okul bahcesinde belirmisti ama yanliz degildi. İki surtuk yaninda surtuyodu. Ama savasa odaklanmaliydim. Savasa dogru yururken ali ve cetesi onumu kesti. Bu ne lan? gelen gecen benim yolumu kesiyo!
Ali yaklasip bana siritti ve sacima elini atti. O elini varya...
Elini tutup cektim ama bu yeterli olmamisti.
"Ne istiyosun? Yedigin dayaktan bi daha mi istiyosun?!"dedim tehditkarca.

"Duydum ki buyuk ask baslamadan bitmis!"dedi yalandan uzulerek. Ama dogruydu.

"Ne o pek bi uzuldun bakiyorum!"dedim.
"Konusalim!"demesiyle sirittim.

"Dedikodunun ayrintilarini mi?"

Dememle savas yanimizda
bitti. Aliye hic dusunmeden yumruk atti. Ne yumruk ama!

Alinin yanindaki adamlarida savasa karsilik verince kavga buyudu. Savas afallayarak yere dusmustu. Savasa yumruk aticak olan cocugun yumruk yaptigi elini tutarak buktum ve savasi yerden kaldirmak icin egildim. Savas bana bakarak
"Birak beni!" dedi igrenerek. Canim o kadar yanmisti ki...

Ali kolumu tutup pesinden surukledi beni. Hafif ruzgarliydi hava bu nedenle de etegim biraz acilmisti. Ve sansa bak ki coraplarim kisaydi(diz boyunda).

Savas uerden kalkti ve cocuklari atlatarak yanimiza geldi. Alinin tutmus oldugu kolumu cekerek kenara itti beni.

"Savas! Amacin ne?"dedi ali.
Savas susmustu. Bunlarin aralarindaki anlasmazlik neydi boyle??

"Dur ben soyliyim! Eceyi sevmiyosun sadece onunla vakit harciyosun..." savas tam aliye yumruk aticakti ki

"Savas dur!"dedim sakince.
"Onuda digerleri gibi bi koseye atmak icin bi bahane ariyodun ve bahanende ayagina geldi! Soylesene onun da sonu benim kiz kardesim gibi mi olucak!?"dedi siddetli bagirislarinin arasindan ali.

Ne kiz kardesi? Kimden ve neyden bahsediyolar?

"Onu ben oldurmedim!"diyen sakin savasa baktim. Merakla ve sabirla onlari dinliyodum.

"Evet sen oldurdun!! Onu kullandin. Onunla yattin ve hic bisey olmamis gibi kenara attin!! Sen bi pisliksin!" diye son nefesine kadar bagirdi ali ve sonra dizlerinin uzerine coktu ve agladi. Ben hala soktum. Savas bana bakarak

"Bak ben ozur dilerim ama bunlar eskide kaldi ve... Ve ben degistim ece!" ona kizgindim.

Yerde aglayan alinin yanina gittim ve onu kaldirdim. Okul disina ciktik ve sahile yuruduk.

"İyi misin?"dedim ona bakarak. Aglamasi dinmisti.

"Bunlara tanik olmani istemezdim. Ozur dilerim."dedi. Uzgundu.

"Samimiyetine inaniyorum. " dedim ve ona baktim.

"Anlasilan bi cevap bekliyosun. Ama uzgunum. Zamani degil. Ama savasa inanma o cok kotu bi vampir. Onun vicdani konusunda suphelerim var."

Gizemli konusmasi ilgimi cekmisti ama hala hic bisey anlamis degildim.

Kafami olumlu anlamda salladim.
"Seninle bi anlasma yapalim..."dedi.

"Ne gibi?"
"Seninle sevgili rolu yapalim. Boylece savastan intikam almis gibi olurum ve icim deki aci biraz olsun dinebilir."

"Peki benim karım ne?"
"Savasin swvgisinden emin olursun."dedi. İkna kabiliyeti baya iyiydi namussuzun!

"Bilmiyorum."diyip ayagi kalktim ve yurumeye basladim.

"Dusunmelisin!"diye bagiran aliye donup bakmadim ve okula dogru yol aldim.

Savastan

Yanimdan oylece cekip giden eceye baktim. Ona sinirliydim. O yagiz piciyle sarmas dolaslardi ve bana bi aciklama bile yapmamisti.
'Sanki izin verdin de?" diyen ic sesime kufrettim.

Derse girmemistim. Bahcede oturuyodum ve eceyi bekliyodum. Gelicegunden emin bi sekilde.

Ece kapidan iceri girdiginde etek boyuna bakamadan edemedim. Fazla dikkat cekiciydi. Uzun oldugu yetmiyomis gibi.
Tum pezevenklerin gozu o ve bacaklarindaydi. Beni katil etmwk mi istiyk bu kiz??

"Ece dur!"diyip onun yanina gittim.

"Ne?"
"Bana bi aciklama yap!"
"Sen bana o hakki hic tanimadin."
"Ali daha dune kadar dusmanindi. Ya sana zarar verseydi!"diyip kolunu tuttum.
"Canim aciyoo!"demesine aldiris etmemistim.
"Onunla nereye gittin cevap ver!"diye bagirdim. Gozlerim kapaliydi.

Yere yigilmis haldeki eceyi gozlerimi actiktan sonra gordum. 'Hadi ama burda bisey konusuyoz dimi?!'

Eceyi kucaklayip arabamin arka koltuguna yatirdim.
Ona bagirdigim icin susmustu ve bu onda sinir etkisi yaratmis olmaliydi.

Sinirlenince sinir krizine giriyodu. Evime goturup yatagima yatirdim ve duygunun aklina girip
'Semihide al benim eve gel! Ece bayildi!'dedim.
'Tamam'.

"Yine naptin abi sen bu kiza?"diyen semihe baktim.
"Onu optum."dedim ukalaca.
"Nee!!!"duygunun cirtlak sesiyle kulaklarimi tikadim.

"Saka saka! Tartisiyoduk ve bayildi."

"Konu neydi?"
"Pardon ama sana neydi?"dedim semihe bakarak. Kari gibi burnunu sokuyodu.

"Aliyle nereye gitmis?"diyen duyguya baktim.
"Soruyu soruyodum ki bayildi."
"Odadan cikalimda rahatca uyusun."duyguya onay vererek odadan ciktik.

Vampirin AŞK'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin