Dedikodu

67 7 0
                                    

Lanet olsun!!
Kapiyi biri arkamdan kilitlemisti...
✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳
Bu benim icin dert olmamaliydi ama oyle olmuyodu iste!
Karanlik fobim vardi.
Ne yani?Hic bir seyden korkmayan kiz karanliktan mi korkuyo?

Demeyin. Her insanin hayatinda engel olamadigi korkulari vardir.

Tahminimce arsivdeydim ama isik olmayan bi yer icin pekte ilgi cekici gibi gorunmuyodu.

Etegimin icine sıkistirdigim telefonum aklima geldi. Hocalardan saklamanin en iyi yoluydu bu.

Savasi aradim. Calio ...calio ama acmio. Okuz!

Yagizi aradim.
"Naber fistik?"korkudan olucekmisim gibi oldum ve sesim titrek ve korkunc cikmaya basladi.

"Yagiz. B-bana yar-yardim et!"
"Nerdesin? Cabuk soyle!"
"Okulda arsiv gibi bi yerde."

"Savas pici nerde?"
"Telefona cevap vermio."
"On dakkaya ordayim. Bekle!" sanki gidecek bi yerim vardida!

Nefesim daraldi. Bu daracik odada oksijenimi tuketmis bulunuyorum. 'Allahim; buradan bi kurtulayim o ali yi oldurecem. Savasa da insan muamelesi yapcam.soz!'diye dua etmeye basladim.

İnancli bi kizdim sonucta.
Savastan

Eceyi okulda ariyodum ama bi turlu bulamiyodum. Kim bilir basini hangi boka sokmustu da cikaramiyodu?

Telefonuma baktigimda eceden 5 cevapsiz arama vardi. Yuhh!

Kesin bisey oldu demeye kalmadan yagiz yanima acelece geldi. Yakama sarilip

"Lan sen nasil erkeksin ha? Bi kiza sahip cikamiosun!"diyip bagirdi.
Ellerini uzerimden cekip
"Nediosun lan?!"dedim.
"Ece bi odada kilitli kalmis hemde karanlikta!"
"Burada zaman oldurecegine eceyi kurtarsak!"diye bagirdim.

Dedigi odanin kapisinda durdugumuzda ecenin avaz avaz sarki soyledigini duydum. Sesi bi harikaydi. Anlasilan merakliydi bu konulara.

"Korkma. Geldik."dedim alayla.
"Ne korkcam be?"
Yagiz kapiya elledigi gibi inliyerek geri cekildi.

Bu sefer kapiya ben elimi attim ve yagiz gibi inlemem bir oldu.
"S*ktir! Mine tozu." dedim.iniltilerimin arasindan.

"Sahi mi bende keyiften cektin saniyodum!"diyen yagiza baktim.
"Ya sohbetinizi boluyorum ama yardim edin!"diyen eceyle harekete gectik. Muduru cagirdik. 'Kapiyi acar misiniz hocam?' diyen tatli dilli yagiza baktim. Kuzenimi de boyle ayartmisti kesin. Serefsiz!

Kapi acilinca ecenin boynuma atlamasi bende sok etkisi yaratmisti.
Ece boynuma sikica sarilip
"Sapsal!"dedi fisiltiyla. Bu korkmus hali kalbime bicak misali saplanmisti.

Bende ecye karsilik verip beline ellerimi sardim ve o essiz kokusunu icime doyasiya cektim.

Yagiz bogazindan hiriltilar cikarip
"Ayrilin. Okul burasi."dedi.
Ece beni birakip yagiza daha siki sarilinca kiskandigimi farkettim.

Eceye donup
"Kim yapti bunu sana?"dedim.

"Bilmiorum. Ama ali pesimdeydi. Ondan siyriliyim derken kapana sıkıstim iste."

"Ali nerden cikti lan? Kesin o pic yapti. Gosteririm ben ona!!" dedim. Sıktıgım elimi ece tuttu. Napiodu bu kiz bana?
Resmen kendimi kari gibi hissediodum. Duygularimla oynanmis gibiydi sanki. Ama bu kizi seviyodum.

Ask bile hafif kalirdi. Ama basina ne geliyosa benim ve babasinin yuzundendi.

Yagiza donup
"Sen git. Benim eceye bisey gostermem gerek."dedim pic smile yaparak.

Ece ne dedigimi anlamis olacak ki koluma yumruk atti ve elimi birakti. Dejavu yasamistim. Dunki gibi tutup yumruk atip elimden ayrilmisti.

Ders boyunca yanimdaki kizi izledim. Ecenin zihnini okumaya karar verip,aklina girdim.

Karmakarisikti zihni. Dusuncelerini tam olarak okuyamiodum. Ama beni dusundugunu gordum. Ben ve karsimda tanimadigim bi cocuk. Kimdi lan bu?

Ben ve cocugun arasinda ise ece vardi. Agliyodu.

Sanirim cocukla benim aramda kargasa yasanacakti. Ece bana bakip
"Bakma boyle!"
"Nasil bakmayayim?"
"Off. Boyle iste."sirittim ve incelemeye devam ettim.

Gergin yuz hatlari guzelligine perde cekemiyodu.

Eceden

Okuldan cikip time gittim. Egitime baya ara vermistim.
Timur amcanin vampirlerle ilgili verdigi bilgiler anlasilan cok isime yariyacakti.

Mine tozuna iyi gelen ilaclar ogrendim. Savasa uygulayabilecegim bi mevzuydu.

Yagizla biraz oyalandik sonra bi cafeye gittik. Oturup sohbet ettik. Bana badeye olan sevgisini fikirlerini anlatmaya baslayinca merakla onu dinledim. Dedikodu nerdee ben ordaa.

Diger kizlardan birazcicik sadece birazcicik farkliydim. Ama onlardan daha fazla dedikodu meraklisiydim.

Dedikodumuza bizim mahallede devam etmek icin yola koyulduk. Bakkaldan 1 kg cekirdek aldik.
Apartmanin kapisinin onune oturup giybet filan ettik. Saat almis basini gidiyodu ama biz umursamiyoduk bile. Yagizi kiz arkadasimmis gibi gordum bi an ve tum kirli camasirlarimi ortaya doktum.

"Ya bilmiyorum iste. Savas cok degisik bi tip... Pesinde yuzlerce surtuk!...
Sence bende onlardan miyim? Hani pesinde dolasiyorum ya. Yani arkadasca."
"Sacmalama ece. Savas apaci gibi olsada..." lafini kahkahadan bitirememisti bile. Bu lafina bende katila katila guluyodum.
"O sana onem veriyo. Digerleri gibi degilsin sen. O sana ilgi duyuyo." demwsiyle ciddi bi yuz haline burundu.

"Sanki sende bos degilsin hı?"
Demesiyle cignedigim cekirdek bogazima kacti. Oksuruklerime engel olamiyodum. Ama o kahkahadan bana mudahale bile edemiodu.
"Okuz! Ben vurda azraille selamlasiyim sen burda bana gul!" dedim aglamakli bi sesle. Yagiz bana su sisesini uzatti ve kendi elleriyle icirmeye basladi. Badeyi sevdigini bilmesem bana yuruyo diye dusunur dalardim. Bi yandan da sirtimi ovazliyodu. Gulmeyide ihmal etmiyodu mal!

Tam o sirada karsidan bizi izleyen hayal kirikligina ugramis bi adet savas gordum. İctigim su yine bogazimda kalmisti. Yagiz baktigim yone bakinca benim gibi soka girmisti. Kosarak savasin yanina kossamda ona yetisememistim.

"Savas dur!!!"

Selam canlarim❤❤ kısa oldu farkındayım ama bu seferlikte boyle olsun...

Multimedia da yagiz&Bade ciftimiz var.

Vampirin AŞK'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin