Yaptigim sey karsisinda aliden ozur dileyip eve gittim. Aynaya bakmaya bile utanir olmustum.
Duyguyu aradim.
"Naber?"
"İyi. Sen nasilsin bebek?"
"Haberin vardir eminim?"
"Evet. Ece kizim naptin sen? Savasi parcalamissin resmen. Bunu haketmiyodu. Bu cok agir oldu."Duyguyu bogrume bi okuz oturmuscasina sessizce dinledim. Gozumden yanaklarimdan suzulurkwn agladigimi hissedip silkelendim. Ece kendine gel kizim! Bunu oda yapti! Ustelik bi kezde degil!
"Bak duygu: oda gozlerimin onunde bi surtukle yiyisiyodi resmen! Peki ben nasilim bu onemlimi? Hayir! O pice de soyle benim bi metre yakinimda bile olmasin!" bagiriyodum. Sesimin dozunu normale ayarlayip sakinlesmeye basladim. Ama bogazimda takilan yumruk asagiya inmek bilmiyodu. Aglamalarima daha fazla engel olmak istemedim ve kendimi serbest biraktim.
"Ece sst dur. Yanina gelicem."
"Disarida bulusalim."dedigimde kabul etmisti.Hazirlanip disari ciktim. Mini bi sort giydim. Ustume pudra rengi bi gomlek giyip kabanimida uzerime gecirdim.
Konverslerimide giyip evden ciktim. Telefonumun calmasiyla elim cantamdaki telefona gitti.
"Efendim?"
"Nerdesin?"
"Bak ali bu seni ilgilendirmez. Sanane?"
"Sen bilirsin. Savasin bu yaptiklarini goremeyeceksin. Yazik oldu." tam telefonu kapatacakken
"Dur dur dur! Adres ver oraya gelicem."dedim ikna edici bi sesle."Konum atiyorum."diyip telefonu kapatti. Duyguyu arayip
"Duygu benim acil bi isim cikti sen oyalan ben sana sonra eslik ederim." diyip cevap vermesini beklemeden tel. Kapattim.Taksi cevirip verilen adresi tarif ettim. Geldigimiz yer bi bardi. Bana pekte uygun olmayan bi bar!
İci sigara ve alkol kokuyodu. Sarhos adamlar kavga ederlerken aralarindan gectim.
Bi kac piercingli apaci kilikli cocuk yanima geldi.
"Sst yavrum nereye?"diye biri seslendi. Alkol aldigi belliydi. Sarhos olmustu ve agzi kokuyodu. Baska bi psikopatin elini bacagimda hissettigimde yumrugumu siktim."O elini g"tune sokarim."dedim.
"Vauvv. Bana uyar bebek!"diyip elini belime sardi. Elini tuttum ve arkami dondum. Arkami donmemle adamin pardon p*cin elinden kirilan kemik sesleri duydum.
Anlasilan kavga buyuyodu. Etrafta yukselen ahlaksiz tezevratlar bunu belirtiyodu.
'Hadi bebek!'
'Banada gel seksi sey!' diye bagiran tekinsiz adamlara aldiris etmedim. Diger cocuga yoneldigim sirada biri sacimi tuttu ve beni masanin uzerine firlatti. Uzerime cullanan agirlikla ciglik attim. Pic bicak saplamisti bacagima. Bacagimdan kan akmaya baslayinca inledim. Sort giymesem nolurdu sanki?!!Ali bana dogru kosup uzerimdeki agirligi yere serdi. Diger adamlari buyuk bi sessizlik kaplamisti. Anlasilan sozu gecen biriydi. Ali kucagina alip beni bi koridora getirdi.
"Sessiz ol."diyip nazikce yere birakti.
Bi odanin kapisini actiginda savasin bi yatakta uzandigini ve uzerinde ic camasirlariyla tepinen bi surtukle karsilastim.
Kapi sesini duymalariyla kafalari bize cevrilmisti. Savas uzerindeki kizi atip yanima geldi. Kolumu tutacakken
"Dokunma bana! O surtuge surdugun ellerinle dokunma!!"diye bagirdim. Sinirden mi uzuntuden mi yoksa sebebini bilmedigim bi sekilde yedigim kaziktan mi bilmiyorum ama aglamalarima engel olamadim ve hickiriklarimin arasindan aglamalarim sessizce dokuldu.
"Ece yapma boyle! Sakin aglama! Sen beni bu pice tercih ettin!"dedi bagirarak.
"Ya sen? Beni bin tane oruspuya tercih ettin!"diye ona karsilik bagirdim.
Gozleri ciplak ve feci sekilde kaniyan bacagima kaydi.
"Siktir! Noldu sana? Kim yapti bunu sana?" cevap vermeyince alinin uzerine yurudu.
"Ne isi var lan bu kizin burda? Sen getirdin dimi?!!" ali ona nazaran sessizdi."Yaptigin pislikleri gormeliydi. Ve bunu ben sagladim." dedi omuz silkip. Odadaki surtuk bize bakip yanimiza geldi.
"Savas noluyo?? Kim bunlar?". Elleri savasin boynunu sarmalarken sinirlerime daha fazla engel olamayip. Savasa yaklastim ve kasiklarina yapabildigim en sert tekmemi attim. Savasin eli ozel bolgesine giderken o surtuge yoneldim ve saclarindan tutup kafasini kapiya yapistirdim. Ali bizi izlemesini bi koseye birakip beni kucagina aldi. Utancimdan degildi ama kimseyi gormemek icin kafami alinin boynuna gomdum.Ali pansuman yapmayi bitirip yanima oturdu. Beni kendi evine getirmisti.
Sesimi cikarmamistim bnm icin yaptiklarina.
"Onu seviyosun..."diyen aliye bakislarimi yonelttim.
İstemsizce sirittim. Susmustum. Ne diye bilirim ki? Ben sevdim onun gotu kalkti."Susuyosun. Ve kendine itiraf bile edemiyosun." diye ekledi ali. Cocuk kalbimi acip okuyodu resmen. Aklimi degil ama mantiksal yonum agir basardi orda. Bu yuzden aklimla degil kalbimle konusurdum.
"Ask denilen seyi taktravalliye benzetiyorum hep. Bi tarafin sevgisi agir basarsa digerinin gotu kalkio."dedim ona bakmadan.
Ali yuzume dokundugunda kendimi geriye cektim.
"Korkma. Farkinda deilsin ama gozunyasardi. Bende silmek icin dokundum."dedi elini geri cekerek.
"Pardon. Aliskanlik."
"Kac sevgilin oldu?"diye alakasiz bi soru yoneltmisti.
"Bi kere tek oldu. Nie sordun?"
Omuz silkip konusmaya basladi."Seviyomuydun?"
"Nerden cikti simdi?"
"Oyle bi konusuyosun ki insan agir yaralar aldigini hissedio."dedi. Hakliydi."Degmez." dedim. Esnemeye basladim. Uykum gelmisti ve hava karariyodu.
"Eve birakayim seni."dediginde sorun cikarmadan kabul ettim.
Kapinin onune geldigimizde isiklarin kapali oldugunu fark ettim. Annem gil evde degildi anlasilan.
Annemi aradim. Disardaydilar heralde.
"Anne evdemisiniz?"
"Kiz kac kere aradik seni? Nerdeydin? Kimleydin? Neyse onu sonra konusuruz babanla gezioruz. Ordanda teyzenlerde kalicaz. Aksam yokuz yani."nefes almadan konusmasini bitirdikten sonra"Anne bi dur! Motorun sogusun." konustuklarimiz alinin hosuna gitmis olacakki guluodu.
"Sus kiz!duzgun konus bnmle! Gece de gec yatma."diyip telefonu kapatti. Aliye baktigimda masumca bakti bmillet."Harika bi dialogunuz var."dedi. Gozunden damlayan yasa aldirmadan.
İcim acimisti. Sert bi kiz olsamda duygusuz degildim."Eger seninde iain yoksa bize gelsene. Cay iceriz. Bu saatte kahve yapmam haberin olsun."dedim gulerek. Tabibeyefendi dunden raziydi.
" Cok israr ettin madem.Biraz kalir giderim o zaman."dedi. Mal eve girmek icin arabadan indik ve apartmana girdik.
Selam millet. Gec oldu biliorum ama okuldan firsat bulamiorum. Bu bolumude sevgililer gunu icin yayinladim. Umarim begenmissinizdir☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin AŞK'ı
VampireVampirlerin hüküm sürdüğü ama bundan haberi olmayan bir genç kız. Babasının mesleğinden dolayı hayatı tehlikeye giren bu genç kızın vampirler arasındaki çekişmeli,laf sokmalı ve aşk dolu bi hikayesi...Savaşın ona olan aşkı ne kadar büyürse tehlike o...