SENİ SEVİYORUM

90 8 0
                                    

Sinemadan cikip, seyir tepesine çıktık. İlk kez geliyodum buraya. Yeni oldugum icindi heralde yada gezmek istemedigimdendir.

En tepeye ciktigimizda bu sehrin harikaligini yeni fark ettim.Tepeden bakinca insani buyuleyen bi guzelliginin olmasi sasirticiydi. Semih duyguya yaklasip
"Seni seviyorum!!"diye bagirdi.Ben duygudan bile daha cok sasirdim. Sonucta biliyo olabilirim ama burada beklemiyodum.

Duygu ciglik atip
"Bende!!!"diye bagirip semihin boynuna atladi. Aptal asiklar diye icimden gecirdim.Ama cok tatlilardi. Beni bile etkilemislerdi.Tam arkami donucektim ki savasla burun buruna geldik. Uzun oldugum icin cocugun o muhtesem kaslariyla karsilasmamistim.

Tam o sirada geri cekileyim derken ayagim kaydi ve kayaliklardan asagi dusucek gibi oldum.

Savasin belimden tutmasiyla derin sularla bulusmamistim.Korkudan altima edicektim. Az kalsin azraille bogusucaktim.

Savas belimdeki elleriyle beni kendine cekti ve yine yapti yapacagini. Bom!

Beceriksizligi yuzunden birlikte yere calimlandik. Neyseki yan tarafa dusmustuk. Ama manzara pek ic acici degildi. Savas okuzunun uzerine dusmustum ve elbisemin eteklerinin acilmasina ramak kalmisti.

U

zerinden kalkip ona sinirli sinirli baktim.
"Az onceki pozisyona gelek dedim ne var?"burun buruna geldigimiz ani diyodu. Koluna yumruk gecirip agzi kulaklarinda olan duyguya
baktim. Semihle sevgili moduna simdiden girmislerdi.

Anlasilan yine yanliz kaldim.
Yagiz badenin yanimiza gelmesiyle umutlanmamistim cunku yagiz kizdan bi dakka bile uzaklasmiyodu. Yine savasla tek basimiza kalmistik.

"Ufff! Ben icecek bisey alicam bufeden bi sey istio musun?"dedim savasa bakarak.

"Sen git ben arkandan gelirim.Bi isim var."
Omuz silkip bufeye dogru yol aldim.

Allahim niye pislikler beni buluyodu ki? Supurge makinesi degilim ki ben?
Yolumu kesen iki ite bakarak.

Aslinda bana bulasmamislardi ama gozleri yanlis yere bakiyodu. Bacaklarima!

Yukari bakip elimi actim ve ellerimi havaya kaldirdim.'Allahim sabir! Sadece birazcik sabir!'diue isyan ettim.

Savastan

Ecenin yanina geldigimde dua ettigini gordum. Daha cok isyan ediyo gibi gelsede ustelemedim. Ona pardon bacaklarina bakan iki pic gorunce sinirden kudurdum. O gozlerinizi oyup kan corbasina atip afiyetle
icicem!
Ecenin yanina ulasip sirtimdaki ceketi cikardim. Beni merakla izliyodu. Ceketi alip belinde sabitledim ve bagladim. Niye giyerler ki bu etekleri?!

Sonrada o iki canina susamis yemeklerime yoneldim.
Bana bakip siritiyolardi. Sizi gebertirim lan ben!

İclerinden birinin gozune yumruk attim ve yere serdim. Otekide kacmisti zaten. Pic.
Tam adamin pesinden gidicektim ki ece elimi tuttu.
Ne?
Ece elimi mi tuttu?? Kari gibi icim bi hos olmustu. Ama bu iyiydi. Sanirim.
"Bosver."
"Ellerimize bakip sirittim ve
"Sen boyle yapicaksan ben butun dunyayi dovmeye hazirim."dedim goz kirparak.
Dedigimide pisman oldum. Elini cekti. Neyse onumuzdeki maclara bakicaz artik.

Eceden

İceklerimizi alip duygularin biraz uzagindaki kayalara oturdum. Ardimdan savas geldi. Onun elini tuttum cunku....
Yani..Ben bilmiorum. Yada bilmek istemiorum. Ama pisman miyim? Hayir.
Bi daha yapar miyim?Kesinlikle.

Yanima oturup yuzumu inceledi. Bana baglamis oldugu ceketi cikarip ona verdim ve giymesini soyledim.
"Bana erkekli taslama oglum!" tamam biraz erkeksiydim ama napiyim?

Usumeye baslamistim. Bu sonbahar gununde etek giyersem boyle olur. Ceketimide arbada unutmustum. Aslinda
sonbahardaydik diye problem olmaz saniyodum. Titrememe engel olamadim. Savas farketmis olacak ki ona verdigim ceketi benim uzerime nazikce serdi. Semihe bagirip islik caldi. Kafami derin sulara sabitledigim icin ne dedigini yada ne istedigini gorememistim. Savasin bi ceket daha alip bacaklarima ortmesiyle gozlerimi devirdim. Soguk hava mayismami sagliyodu.

Savasa baktigimda benim az onceki pozisyonumdaydi. Sulari izliodu. Kafami savasin omuzuna gomdum ve sicak hava dalgasiyla savasin kokusunu icime cektim.

Mis gibi kokuyodu. Ama durumu bozan yagiz benim gicik olmama yetti. Hayir sanane?sınane?

"Mesafe!"diyip ciddi bi tonda aramiza girdi. Bu haline istemsizce guldum.
"Bize diyene bak."kizi isaret edip
"Ne is?"dedim

"Yasin cok kucuk daha. Kafani yorma bu islere."diyip kafami oksadi. Baba misali.
Savas bize tiksinir gibi bakiyodu ama aldirmamistim.

Sinifa girdigimde semih in bizim siramizda yayildigini gordum. Duygu benim geldigimi gorunce yalvarir gibi bakti. Tamam. Alindi mesaj. Savasla oturucaktim anlasilan.

Savasa baktigimda sirada uyuyodu.
"Yanas."dedigimde tepki bile vermedi. Aklima sinsi sinsi seyler geliyodu ama ben baska bi yol denemeyi sectim. Savasin kulagina egilip
"Askumm.uyaniy misin?"dedim bebek gibi.
Savas gomuldugu siradan bana bakip
"Ohh be!Ruyaymis."dedi. Gulmeme sebepti lan bu cocuk.
"Askum. Seninle otuymak zoyundayim."dedim uzgunce. Carpik bi sekilde gulumsedi.
"Bana uyar."
Tenefuste kantine gidip cikolata kek filan aldim. Merdivenleri cikarken yolumu kesenlere baktim.

Benim bu cocuktan kurtulus yolum yok muydu?
"Ne!!"dedim aliye bakarak.
"Cok sertiz bakiyorum.Her zaman ki gibi."Onu itip yoluma devam ettim.
Kolumu tutup beni duvarla arsinda sikistirdi. Aklima savas gelmisti. Bu cocuk niye lazim oldugunda ortaliklarda olmuyodu?

"Cekil!"diyip onu ittim.
"Bak ben ozur dilerim! Bunu yapmak,seni korkutmak istememistim.
"Hiii belli! Lan savas yetismeseydi..."diyip sustum. Terbiyeyle alakasi yoktu. Prenses cizgimi asmak istemedim diye sustum.

"Bak bana bunu zorla yaptirdilar!"diyip kollarimi sıktı.
"Cek lan o elini uzerimden!" diye bagirdim.
"Beni dinlemelisin!yalvariyorum!"diyip kolumu daha cok sıktı.
Dayanamadım ve kasıklarına en sert tekmelerimden birini gecirdim. Savasa en hafiflerinden attigim halde mahvolmustu zavalli. Aliyi dusunmek bile istemiyorum.

Yere sendelemesiyle yurudum. Ama pesimden geliyodu. Kosarak yolumu degistirdim ve bilmedigim bi odaya girdim.kapiyi arkamdan sikica kapattim ve sessizce bekledim. Lanet olsun!!
Kapiyi biri arkamdan kilitlemisti...

Evet canlar umarim begenmissinizdir.

Multimedia da semih var. Vote atmayi unutmayin☺❤

Vampirin AŞK'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin