Peki buna ne demeli!

57 8 0
                                    

Keyifli okumalar☺

"Savas dur gitmee!!" desemde beni dinlememisti. Kendini bile bile atese atmisti.

"Savaaasss!!"feryatlarimin arasindan savasa yetistim. Diger kurtlarla savasiyodu. Ve o kurtlari en iyi ben taniyodum. Benim yuzumden savasiyolardi.

Savasin kalbine sapladiklari kazikla savas yere yigildi. Agzindan akan kanla gozlerime bakti ve gulumsedi.

"Hayiirr!! Savass!!" diye kendimi yirtiyodum resmen. Kosarak savasin yanina yetistim ve kafasini kucagima aldim. Aglamam siddetlenmisti. Gozyaslarim kana donusmustu. Noluyodu bana boyle.

"Savas uyan! Ben bunu istememistim. Ben boyle olsun istememistim! Savaass!" artik cok gecti.

Savas kucagimda gozlerini yummus, hareketsiz bi sekilde suruyodu.
"Hayiirr!!"

Savastan

İceride oturup mac izlioduk. Ama odadan gelen ciglik sesleriyle kosup odaya daldik. Ece agliyodu uykusunda. Ciglik sesleride kesilmek bilmiyodu.

Bu halleri bana timde olan olaylari hatirlatsada eceye konsantre oldum.

"Sst! Uyan bebegim. Hadi uyan."
Duygu yanimiza gelip agzindan bi kac sacmalik zirvaladi. Buyu olaylarina merakliydi. Kucumsesemde hayrini goruyoduk. Umarim ecedede gorurduk.

Ece gozlerini acmasa da aglamalari kesilmisti.

Uyandirmaya calissakta uyanmamisti ve babasinin haberi bile yoktu.

"Duygu ara babasini bizde kalacak falan de. Biseyler uydur." dedi semih. Tam da benim diyeceklerimi soylemisti.

Duygu onay vererek telefonunu tusladi.

Meraba efendim. Evet ben arkadasiyim. Duygu bizde kalabilir mi? Evet o cok iyi. Sinavlar icin ders calisacaktik da. Cok saolun. İyi aksamlar.

"Cik slin iyi iksimlir!" Dedim. Onu sinir etmek icin.
Dislerini cikarip hirladi.
"Ayyy cok koyktum semih."dedim kari gibi cirlayarak. Semihte bana gulerek eslik ederken duygu odayi terk etti. Bizde semihle macimiz kaldigi yerden dwvam ettik.

"Ssavas." bitkin ve yorgun sesi kulaklarimi cinlatirken odaya kostum.

"Şsst ben buradayim."diyip anlina bi opucuk kondurdum. O digerleri gibi degildi. O cok cok farkliydi. Kokusu bile kendine ozgudu. Parfum kokusunun arasindan kokusunu kendi kokusunu albiliyodum. O muthis kokusunu cicek mabedinden bile tanirdim

Gozlerini acip bana bakti ve zoraki gulumsedi.
"Firsatci."dedi. Gulumsedim.

"Anlasilan kendine gelmissin."

Gecenin bi koruydu ve ben daha uyumamistim bile. Duygu ve semih zibarsalarda ben uykuya diretmistim ve sonunda asabi kizimizin ilk gordugu kisi olmayi basarmistim.

Ben hayatimda hic kimseye bu kadar deger verdigimi hatirlamiyorum. Babam olmustu ama umurumda bile degildi. Onu asla babam gibi gormemistim. Annem desem ara sira goruyodum. Baska yerlere giderdi hep.

Bazi kotu anilarim yuzunden kimseye asik olamamistim. Kimseye guvenip baglanamamistim.

Ecenin elimi tutmasiyla dusuncelerimden soyutlandim.

Ve kendimizi uykunun kollarina biraktik.

"Ya sacmalama savas ben iyiyim."
"Hayir ece. Okula gitmek yok ve bende seninle kaliyorum." dedim eceye karsilik.

"Sana ne olum sana ne? Bebek miyim lan ben?!"demesiyle guldum. Duygular asagiya indiler ve bizi beklememeleri icin isaret verdim.

"Senin icin planlarim var."

"Ne gibi? Benim senin icin dusunduklerim gibi mi?" dedi.

"Seninkiler neymis?"
"Mmm. Mesela seni yere yatirip..."sozunu kesip araya girdim.
"Eee..."
"Pataklamak. Sonra kollarindan duvara civileyip kafana kurekle vurmak. Ayy cok tatlis olurdu."dedi sevimli bi cocuk gibi.

"Sevgilinin neden olmadigi belli."dedim.

Dil cikartti. Baska kizlar yapsa bunu cok yapmacik bulurdum ama ece yapinca bi baska oluyodu. Albenisi olan bi kizdi.

Telefonumun calmasiyla numaraya baktim.
Siktir! Vu nerden cikti lan?

Efendim? Ne istiyosun! Bekle beni geliyorum!
Telefonun diger ucundaki siktigim beni ayagina cagiriyodu. Pic! Ama gitmek zorundaydim.

"Benim bi isim var. Gelirken bisey almami istiyo musun?"
Dedim.
"Hayir. Mumkunse olun gelsin."dedi sirince.

"Bu guzel ve hayir dolu dualarin icin saol."dedim hayali bi opucuk atarak.
Opucugu elinin tersiyle bana dogru atti ve orta parmak isareti yapti.

Cok sirince degilmi ama.
"Okula git. Bende okulda olurum."kafasini salladi ve evden disari ciktim.

Eceden

Savas gitmisti. Bende okula gitmek icin giyindim. Neyseki okul kiyafetlerimle bayilmistim. Boylece elbiselerimi almak icin eve gitmeyecektim.

Okula gittigimde savas hala gelmemisti. Bana neyse?!

"Askimm. Kantine gidelim mi?" diyen duyguya baktim. Sirince gorunmek icin suratini felcliler gibi bin bir sekle sokmustu. Ne gerek varsa? Zaten her haliyle guzel ve sirindi.

"Baska carem mi var?"dedim ve koluna girdim. Kantine gittik. Ben3 cikolata 4 kek ve 2 sut aldim ve bi masaya oturdum. Duygu ardimdan geliyodu. Elindekilere baktigimda ictigim sut bogazimda kalmisti.

"Oohaa! Kizim kantini satin almissin resmen."dedim gozlerimi portletip.

"Sen kendine bak kizim."
Hakliydi. Aldiklarimizi on dakkada bitirip sinifa ciktik. Ama  altima edecegim icin kosa kosa lavaboya gittim.

Yaklasik tum zilimin son saniyelerini siyirirken lavabodan ciktim. Ne yemisim bee. Anam gorse obez derdi. Bi ayda yemek vermezdi.

Ali kolumdan tutup beni cekistirdi.

"Noluyoo? Atlimi kovaliyo oglum!" dedim bagirarak bi yandan da kosarak.
"Cok konusma cabuk ol!" bu cocuk beni duymuyodu yada dikkate almiyodu.

Durdum yerimde ve
"O zaman hic bir yere gitmiyorum ben!"dedim.
"Sen oyle san!" diyip ayaklarimi yerden kesti. Kucagina mi almisti bu mal beni?!

"İndir beni! Yaa."
Okulda cikmistik. Yabanci gozler bize bakiyoken ben hala alinin kucagindaydim.

"Odun oldugunu her konuda kanitlamak zorunda misin?"beni yere biraktiginda bi cafedeydik. Yuh ne ara geldmistik biz buraya?

"Karsiya bak!"dedigini yapip karsima baktigimda savasin bi kizin dudaklarini somurdugunu gordum. Gozumden bi damla yas akmasina kalmadan savasla goz goze geldik. Savas kizi itip yanima geldiginde onu ittim.
"Lanet olsun sana pic kurusu pezevenk!"diyip aliye sessizce
"Gotur beni burdan ."dedim. Kolumdan tuttu. Vampir hizini kullanmamisti. Savasin gozune sokarcasina bide elimi tuttu.

Ellerimizi ayiran kisiye baktim.
"Naptigini saniyosun kizim sen! Bu cocukla ne bu samimi olmalar?!" siddetli bagirislari gozleri uzerimize ceksede umursamadim.

"Sana ne demeli?  Haa bu arada sen benim hic biseyimsin!" dedim.

"Buna izin vermiyorum!"demesiyle kan beynime sicramisti. Hic dusunmeden alinin dudaklarini kendi dudaklarimla birlestirdim. Ali de karsilik verince cekildim.

Amacim aliyi tahrik etmek degildi. Hic bozuntuya vermeden

"Peki buna ne demeli? Dedim savasa sinirli bakip.

Alinin eline girip kendimi disari firlatmam bir oldu naptim ben boyle?!

Selam millet. Biliyorum bolumler gecikiyo. Artik okullarda acildi ve bu nedenle belirli gunlerde bolumleri yayinliycam.

Voteleri eksik etmezseniz sevinirim bu arada☺❤❤❤

Vampirin AŞK'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin