Noluyo???

201 15 2
                                    

-"Gerek yok! İstemez Bay UKALA" dedim. Ukalayi bastira bastira söylemiştim. Mort oldu diyemem tabii.
-"Yakışıklı ve ukala demek istedin heralde"diyince bende hiç boş durmadım
-"yakışıklı oldugun kadar ukalasında"dediğimde kendi kaleme gol atmış bulundum.
Ve beklenen an.kendime içimden küfür savurduktan sonra ona bakmadan kapıyı çaldım ve içeriye girdim.
-"meraba."diyince mudürde
-"Hoş geldin,kızım geç otur."diyince gösterdiği deri koltuğa oturdum.

Müdürü izliodum.Biaraz farklıydı ve oldukça genç görünüyodu.Her okuldaki gebi kel ve gözlüklü değildi.Feci halde yakışıklı demişmiydim?
Müdürün sesi iç sesimle konuşmayı kestim.
Bana sınıfımın ve ders programımın yazılı olduğu bi kağıt uzattı.Ve "derse yetişmen gerek.Sonra yeniden konuşuruz".diye ekledi.

Bende kafamla onay vererek odadan çıktım.Kafama o salak çocuk takılmıştı.Onun yüzünden lafları yiyip duruyodum.Gıcık şey.'12-C'
Sınıfımı bulduğumda derin bi nefes çekerek içeriye girdim.

Her zamanki gibi tüm gözleri üzerime çektim.Tam bi klişeydi.Yapmayın ama birileri size böyle baksa hoşunuza gider mi? diye kendi kendime konuşurken sınıftan bi kahkaha yükseldi.Sesin sahibine baktığımda olan- pardon olmayan-şansıma bi küfür savurdum.Yine o çocuktu.
-"Sen benimi takip ediyosun kızım?"dedi.Hayla gülüyodu mal. Bende yapmacık bi şekilde sırıtarak
-"ya ya sorma özelliklede senin gibi malları elime koymuş gibi bulup kendime çekiyorum.Naparsın?"diyip iç geçirdiğimde sınıf hep bi ağızdan "Ooooooo"diyince zaferle gülümsedim.Ama uzun sürmemişti.
-"Az önce böyle demiodun.Çok yakışıklı olduğumu söyledin hatırlatırım."diyince sıf bu kez de benim için "Oooo"diyince sinirle ayağımı yere vurdum ve boş bi yer aradım. Bilin bakalım boş yer kimin yanıydi??demiycem çünkü iki yer boştu.bBiri bay uklanın yanı en arka sırada cam kenarında oturuyodu.Mal.Bide sarı saçlı,mavi gözlü oldukça güzel bi kızın yanıydı. O malın bi önüydü.Ama olsun .O malın yanına asla oturmazdım.önüne otururdum daha iyiydi.Adını bilmediğim kızın yanına oturdum.Kız hemen elini uzatıp-"selam.Ben Duygu."diyince bende
-"Selam bende Ece".dedim.O mal gözünü kırpmadan bana bakarken.O kadar da güzel bi kız değildim ama giderimin olduğunu söylerlerdi.Bana göre ise sıradan bi kızdım işte.Arkamdan bana doğru uzanan bi el gördüğümde kendimi refleks olarak geriye çektim.Yakışıklı bi çocuk bana el sallıyodu.Ve o malın yanına oturuyodu.Gülümseyerek
-"Nerelere daldın öyle?selam ben semih."dedi.Bende gülümseyerek
-"selam bende Ece."dedim.
O mal hala bana sırıtarak bakıyodu.Dayanamadım ve
"Hayırdır açıkta bi yer mi gördün?!"diyince gülümsemesi iyice yayıldı.
"Bana karşı niye bu kadar sertsin?Biraz kibar ol yada insan.hıı??"diyince şok oldum bana yine hakaret etmişti.Mal!!!
-"Aslına bakarsan seninle aynı fikirdeyim. Bende yapım gereği hayvanlarla konuşmuyorum.O yüzden sana özel olarak muamele ediyorum."dediğimde suratı gerilmişti.Yuppppiiii. Keyfim yerine gelmişti.Duygu ve Semih bizi izliyodu.
-"Siz tanışıyo musunuz??"diyince Semih

-"Neee?Sence ben bu adını bilmediğim gereksizle muhattap olur muyum?"dedim alaycı bi şekilde.
-"Ne tesadüf ki bende bu insan dışı varlıkla tanışmıyorum ."dedi alaycı bi şekilde.Bende hiç boş dururmuyum? ?Tabikii HAYIR!!
-"Dua etki hayvanları koruma derneğindeyim!"dedim.Ve beklenen an.Mort olmuştu.Semih kahkaha atmamak için kendini zor tutuyodu.Ama Duygu semihten önce davranıp kahkayı bastı.Tam o sırada hoca içeri girdi.Herkes ayağı kalkınca
-"oturabilirsiniz."dedi.
Yoklama alınıyordu.-"Savaş Atak"diyince hoca arkamdaki malda -"burdaa"diye bağırmıştı.Demek adı Savaştı.Tip olarakta savaşcıl biri olduğu belliydi.Benimle atışmasının başka açıklaması olamazdı çünkü.
Hemen ardından -"Ece Keskin"diye ismimi andığında hoca -"burdaaa"dedim.Ders o kadar sıkıcı geçmiştiki uyumamak için kendimi zor tutuyodum.Ve en sevdiğim ses yankılandı.Zillll.Derin bi ohhh çekerek başımı sıraya koydum.Duygu bana bakarak -"Zil çaldı dışarı çıkalımmı?"
-"hıımm?? Peki."dedim sırıtarak.Garip bi şekilde bu kıza içim ısınmıştı.Önce kantine uğradık.ben 3 duygu 5 tane çikolata alıp dışarı çıktık.Tamam biraz abartmış olabiliriz ama çikolataya bayılırdım ve duyguda benden farksızmış.

Okul eteklerimiz standarttı ve diğer kızların dizindeyken etek boyu,benimkinde dizimin üstünde duruyodu. Boyum diğer kızlara göre uzundu.Ve en çokta bu yönümü seviyodum.Zayıf ve uzun bi kız kulağa herzaman hoş gelmiştir insanlar için ve benim fiziğim genellikle çok beğenilirdi.Neyse eteğimin boyu yüzünden bacaklarım feci halde donmuştu.Birden aklıma Savaşın -pardon Malın-bacaklarıma bakışı geldi ve istemsizce utandım.Diğer kızlar gibi kolay kolay yanaklarım kızarmazdı neyseki.
Yanımıza Savaşin yaklaştığını gördüm ve yanında da Semih vardı.
Semih:
-"Selam."
Ben"selam"
Semih "sence eteğin biraz kısa değilmi? Yani yanlış anlama ama hava çok soğuk ve donuyo gibisin."diyince istemsizce güldüm.Savaş karşımda dikilip"fazlasıyla kısa!"diyip sırıttı ve yine gözlerini bacaklarıma dikti.Sinirden eteğimi hızlıca dizime kadar çekmeye çalıştım -artık ne kadar mümkünse-.Hala bakıyodu mal.Ayağı kalktım ve üzerine yürüdüm.Sırıtması dahada yayılmıştı.Karşısına dikildiğimde -boy farkı neyseki çok değildi -ona
"Ne o sapık mısın yoksa?"dedim.
"İlgi alanın mı?"dediğinde dayanamadım ve
"Sabahta böyle bakıyodun! Bana bak lan o gözlerini eline verir, selfie çeker facede paylaşırım!!" dedim tehditkar bi sesle. Semih ve duygu film izler gibi bizi izliodu.Savaşta
"Rahatsız olduysan bidaha kısa giymezsin olur biter.Haa hoşuma gidiyo dersen o ayrı mesele tabii." dedi çarpık bi gülümsemeyle.Benlimle daha önce hiç kimse böyle konuşamazdı.Kendini ne sanıyodu?
"Bana bak oğlum senin o havanı söndürür eline veririm" dedim.Hoşuna gitmişti malın.
"Bana göre hava hoş" dedi.
Ben burdayım".diye ekledi.Hiç çalmıycakmış gibi gelen zilin sesi kulaklarımı doldururken Savaşin omzuna çarparak yanından geçtim ve sınıfa ilerledim.Yan sınıftan bi çocuk önümü kesip"naber bebegim?"dedi göz kırparak.
Beyinsizleri itinayla kendime çektiğimi daha önce söylemişmiydim??
Tam cevap vericekken savaş yanımıza gelip çocuğa
-"belanı s*ktirtme bana ."dedi.Çocuk savaşın üzerine yürürken aralarına ben girdim ve çocuğa
"AMK siktir git diyo duymadın mı??"diyince çocuk sırıttı ve sınıfına girdi.Savaş bana bakarak sırıttı ve "bu ne özgüven?"dedi."Sen niye karışıyosun? Ben kendimi koruyabilirim!! Uzak dur benden!"diyip sınıfa ilerledim.Duyguyla biraz gıybet ettikten sonra hoca geldi sınıfa.Ve sıkıcı bi ders daha başlamıştı.Aslında okumaya ihtiyacım yoktu.Özel bi timde Ajanlık eğitimi alıyodum.Tuhaf veya saçma olbilir ama babam sonradan işime yarayacağını söyleyip duruyodu.Ders çıkışları Timin olduğu yere gidecek ve herzamanki gibi eğitime devam edicem.
⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⌛

Ders sonunda bitti .Montumu alıp çantamıda koluma asıp sınıftan çıktım.Yine yolumu kesti sabahki çocuk."Nereye?Selam vermek yok mu?"dedi ukalaca.
Cevap vermeden yanından geçince"peki istediğin gibi olsun' prenses'!"dedi.
Okuldan çıkıp yürüyerek timin olduğu bölgeye doğru ilerledim.Issız bi sokağa girdiğimde insanların gittikçe azaldığını fark ettim.
Dahada ilerlediğimde hiç insan yoktu etrafta- ben hariç-.hava iyice kararmıştı.Neyseki timin sokağına girmiştim. Birden önümden hızlıca bi karaltı geçti. Ben ne olduğunu anlamadan karaltılar çoğalmıştı.Korku içime git gide işliyodu.Aniden timin bulunduğu eğitim alanının sirenleri ve kırmızı alarm ışıkları çalmaya başladı.Noluyodu??Hızlıca koşmaya başladım.Ama ayağımın takılmasıyla yerle buluştum ve...
Sonrası karanlıkk...

Merabaa.Geç oldu ama uzun bi bölüm oldu.Umarım beğenmişsinizdir.

Multide Duygu.

Vampirin AŞK'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin