Nu voiam să o dezamăgesc pe Annie.Era singura fată care mi-a cucerit inima din prima clipă de când am vazut-o, aşa că m-am decis să mergem undeva împreună cu prietenii să petrecem pentru că erau ultimile saptamâni din vacanţa de vară.
-Iubito!!Trezeste-te odată!!Este aproape 12.Trebuie să îţi spun ceva!
-Liam!!Ţi-am mai spus să nu ma mai trezeşti pentru orice fleacuri de-ale tale!
După ce i-am arătat bagajele,aceasta ridica o sprânceană.
-Ce sunt cu astea?întrebă ea pe un ton nervos.
-Păi trebuie să plecăm la cabană.Prietenii noştrii ne aşteaptă afară.
-Ce cabană? Ce prieteni?
-Haide îmbracăte odată!În zece minute sa fi gata.
Nici nu apucasem să termin propoziţia că deja o vedeam pe Annie în baie împinsă de mine.
-Eu sunt gata!Dar eu nu mi-am luat nicio haină,spuse Annie gesticulând ciudat din mâini.
-Nu-i nimic!Am luat eu tot ce trebuie!Dacă eşti gata,haide sa mergem la maşină.
Am mers la garaj împreună,intrand amândoi în maşina noastră sport,roşie.Toţi ne aşteptau în faţa casei.
-Ce a durat atat?mă intraba cel mai bun prieten al meu,Louis.
Eu arătând cu capul spre Annie,acesta dându-şi seama a cui a fost vina.Voiam să-i mai spun ceva dar am fost distras de durerea în umăr, pe care o aveam din cauza pumnului lui Annie.Începusem să râdem,dar am fost intrerupti de clanxonul dat de Louis pentru a merge la cabană.
-Hei!Ai păţit ceva?
-Nu,doar ca îmi puteai spune ca mergem la o cabană.
-Ştii doar ca voiam sa fie o surpriză.Nu îţi mai făcusem una de mult timp.
-Ştii doar ca nu îmi trebuiesc aceste surprize.
Voiam să-i spun ca ea merită aşa ceva,dar am fost întrerupt de Louis care îmi spuse ca ne-am răcit.
-Ce s-a întâmplat?
-Ne-am rătăcit!!Crezi ca veneam la geamul maşinii tale să te salut?
-Păi haide să întrebăm pe cineva pe unde este drumul spre Padurea Derring.
-Stai ce?Nu mi-ai spus ca mergem în padurea aia,spuse Annie pe un ton îngrijorat.
-Nu am dat aşa mare importanţă.Am vrut doar o cabană mare care este într-un loc liniştit.
Annie voia să-mi spuna ceva,însă nu am mai fost atent din cauza unui bătrân care apăruse dintr-o dată lânga noi.
-Buna ziua!Mă numesc Liam Doyle!Ne-aţi putea spune pe unde trebuie să o luam ca să ajungem la Padurea...
-Derring?Uite copile,dacă mai vrei să te bucuri de viaţă alaturi de fata aceea nu te apropia de aceea padure.
-Hai mosşule,nu mai zăbovii atat!Spune-ne drumul!spuse Louis nervos.
-Bine.Eu vam avertizat!Drept înainte şi apoi prima la dreapta pe drumul de ţară.
Mă întorsesem în maşină,văzând-o pe Annie puţin speriată şi îngrijorată.
Nu am mai întrebat-o nimic,gândindu-mă ca o sa fac mai mult rău decat bine.